Kysymyksiä pokeille

pakkiis saako kysyä pituus/paino ja ikä, kun mikiksi haukkuivat? ja onko jotain kamppailulaji tms. taustaa että uskalsit ovelle lähteä? itekin tota alaa harkinnu, mut en tiiä et riittääkö koko.. :/

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
pakkiis saako kysyä pituus/paino ja ikä, kun mikiksi haukkuivat? ja onko jotain kamppailulaji tms. taustaa että uskalsit ovelle lähteä? itekin tota alaa harkinnu, mut en tiiä et riittääkö koko.. :/

Pituus joku 178 ja paino jotain 82, ja ikää vaivaiset 18.

Kamppailu lajitaustana on jotain pientä. n 3v judoa, 3v sinmoo hapkidoa. nyt viimeiset kaksi vuotta vapaaottelua ja muay thaita.
Lisäksi viellä treenaillu jonku verran krav magaa ja bjj:tä

En tiedä onko noista niinkään hyötyä ovella, en ole mennyt sinne painimaan tai pullistelemaan lihaksilla(joita ei ole) vaan tekemään duunia.

Mielummin seison siellä kuin istutan kukkia kaupungilla :evil:

Edit- ja lähdin ovelle ja järjestyksenvalvojaks duuniin koska haluan nähdä maailmaa. Ties vaikka turvallisuus alalle lähtis oppisopimukseen jos hommat kiinnostaa :)

kiitos vastauksesta. itellä sama pituus ja painoa vaan muutama kilo enempi.. 18 tulee mulla täyteen parin kk päästä, sit heti jv-kursille!! ei oo vaan minkäännäköstä kamppailulaji taustaa, et jotain itsepuolustus tms. kurssia pitäis varmaan käydä, et osaa sit "tiukois tilanteissa" jotenkin toimia. kerrotko viel et millanen paikka, onko paljon porukkaa, minkä ikästä, ja montako teit on yhtaikaa töissä.. kiitti paljon näist. :)
edit: ja miten sait paikan??

Paikat vaihtelee vähän miten haluaa, Yökerhot jne lähinnä työmestoina.
Porukkaa laidasta laitaan, joihinki paikkoihin tosin k22 karsien osan jengistä.
Porukan määrä heittelee jostain 200 henkilöstä aina 1500 asti.
Yhtä aikaa perjantaina meitä oli 7, joista 4 narikassa.

Paikan sain hakemalla, ja antamalla itsestäni hyvän kuvan.
Toki olen tehnyt kesällä aika paljon jv-keikkoja joten hommat jonkin verran tutut.
Ja on mulla hieman suhteitakin :D

Mitkä "ikä-todistukset" hyväksytte ovella?

Fake-ID.jpg

Miten esim. tälläisen kortin suhteen toimitte?

Jokos Kotiaurinko on saanut hommia? Miten kävi rahapuolen kanssa?

No 4-5 firmaan mm. narikka.com ja Suomen Turvavalvonta olen vapaan hakemuksen ja CV:n lähettänyt, vielä ei ole tullut yhteydenottoa mistään suunnalta.

Sen sijaan muihin potentiaalisiin työpaikkoihin, myynnin tehtävien parissa joihin olen hakemuksia laittanut on tullut kiitettävästi yhteydenottoja.

Kai sitä pitäisi vielä soitella perään, tiedä sitä.

Niin ja ne paljon puhutut suhteet, niillä ehkäpä ovi aukeaisi.

Ei ole mikään pakko noihin hommiin päästä, kokemuksen kannalta ja toki ne paremman tason paikat kiinnostaa.

Fake-ID.jpg

Se on ulkomaalainen ja nainen. Ei sisään. Se on tottunu siihen että miehet pistää drinksut ja kun suomalaiset miehet ei tarjoa niin mimmi ei tuota talolle yhtään...

Tai oikeasti. Kukaan tommonen ei kule yksin ja jos tollasia hyväkuntosia klapui on pali ni kaikki pois hakemaan passia. Lentäen ne kuiteski on tullu.

Fake-ID.jpg

Ja montakos vastaavaa korttia herralle laitetaan nettikaupasta tulemaan..?

"Tässä on mun serkku englannista.."
"Here's my identity card"
"Joo, kiitos vaan, mä keräilenkin näitä. Tätä mulla ei vielä olekkaan, kiitos". Ja kortti takataskuun.
"Hei et sä voi viedä mun papereita! Anna se takas!"
"Miksikäs se kieli muuttuikin yhtäkkiä? Ok, palautan nää poliisien silmien alla, ootappa pikku hetki niin soitan ne paikalle.."
"Joo, ei tarvii.. Vitun mulkku poke! Et saatana pääsy poliisikouluun!"
"Hyvää illanjatkoa nuorelle parille..."

Keskustan poliisista sanottiin juurikin noiden "identity cardin uk/new zealand osalta, että veke vaan. Ne on feikkipaperit, mitä voi tilata vaikka täältä tai täältä, ehkä jopa täältäkin jne jne.

Äijät. Tää on yks osa sitä ikuista kissa ja hiiri leikkiä. Vähän niinku nykyajan "pahkasika"..

Vielä kerran; poliisin myöntämä virallinen henkilöllisyystodistus, voimassa oleva passi ja/tai eu ajokortti. Lopuilla voi käännyttää, jos siltä tuntuu.

[mod]Oli varmaan ihan aiheesta poistettu tuo edellinen viestisi. Silloin on turha kysyä samaa asiaa vähän ajan päästä uudelleen.

-Jylli81[/mod]

"Joo, kiitos vaan, mä keräilenkin näitä. Tätä mulla ei vielä olekkaan, kiitos". Ja kortti takataskuun.
"Miksikäs se kieli muuttuikin yhtäkkiä? Ok, palautan nää poliisien silmien alla, ootappa pikku hetki niin soitan ne paikalle.."

Keskustan poliisista sanottiin juurikin noiden "identity cardin uk/new zealand osalta, että veke vaan. Ne on feikkipaperit, mitä voi tilata vaikka täältä tai täältä, ehkä jopa täältäkin jne jne.

Äijät. Tää on yks osa sitä ikuista kissa ja hiiri leikkiä. Vähän niinku nykyajan "pahkasika"..

Vielä kerran; poliisin myöntämä virallinen henkilöllisyystodistus, voimassa oleva passi ja/tai eu ajokortti. Lopuilla voi käännyttää, jos siltä tuntuu.

Kaveri joskus aikoinaan osti 16 vuotiaana jollain tommosella netistä tilatulla brittiläisellä id-kortilla kaupasta kaljaa. Myyjä kysy, että "mikä kortti tää on?" johon kaveri vastas "britannian kansalaisuus" ja ei muuta kuin rahat tiskiin ja kaljat mukaan. :D

Onneksi täällä suomessa loppupeleissä huomaa helposti, että onko suomalainen vai ulkomaalainen. Viitaten noihin netistä tilattaviin väärennyskortteihin.

Kuinka paljon se 32h jv-kurssi pitää sisällään voimankäyttöä?
Alussa joku ohjattu perehdytys ja sit ihan käytännön harjottelua? Pareittain vai yksinään? Onko ton kurssin lisäks mahdollista käydä lisää ihan vaan pelkästään voimankäyttöä?

Oon vaan kuullu et se on aika olematon sen harjoittelun kesto, kuulemma vaan 2-3 tuntia, voiko olla totta?

Kuinka paljon se 32h jv-kurssi pitää sisällään voimankäyttöä?
Alussa joku ohjattu perehdytys ja sit ihan käytännön harjottelua? Pareittain vai yksinään? Onko ton kurssin lisäks mahdollista käydä lisää ihan vaan pelkästään voimankäyttöä?

Oon vaan kuullu et se on aika olematon sen harjoittelun kesto, kuulemma vaan 2-3 tuntia, voiko olla totta?

Meillä oli 8 päivästä 2 päivää voimankäyttöä. Eli: 8 tuntia pikasella laskutoimituksella. Pareittain pääasiassa, ei noita yksin oikeastaan pysty harjoittelemaan. Ekaksi kouluttaja näyttää mallin ja sitten harjoitellaan ja kouluttaja korjaa jos menee väärin. (näin ainakin meillä)

Yleensä on mahdollisuus, riippuu onko kouluttajaa. Tästä saattaa saada myös voimankäytönlisäkoulutuksen merkinnän korttiin.

Meillä oli 8 päivästä 2 päivää voimankäyttöä. Eli: 8 tuntia pikasella laskutoimituksella. Pareittain pääasiassa, ei noita yksin oikeastaan pysty harjoittelemaan. Ekaksi kouluttaja näyttää mallin ja sitten harjoitellaan ja kouluttaja korjaa jos menee väärin. (näin ainakin meillä)

Yleensä on mahdollisuus, riippuu onko kouluttajaa. Tästä saattaa saada myös voimankäytönlisäkoulutuksen merkinnän korttiin.

6h on peruskoulutuksessa voimankäyttöä. Jokaisella kouluttajalla on omat koulutusmetodinsa mitkä on havainnut hyväksi. Sisäasiainministeriön asettamien rajojen sisällä mennään, joten koulutukset on siksi suhteellisen yhdenmukaisia, tähän ainakin lakimuutoksella pyrittiin.

Voimankäytön lisäkoulutus ei liity peruskoulutukseen millään lailla, vaan kouluttajalla tulee olla erityiset luvat (vartija voimankäyttökouluttajan koulutuksen suorittaneet ja sisäasiainmisiteriön hyväksymät kouluttajat) kouluttaa kyseistä koulutusta. Voimankäytön lisäkoulutus on 12h ja tästä tulee merkintä korttiin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom