pakkiis saako kysyä pituus/paino ja ikä, kun mikiksi haukkuivat? ja onko jotain kamppailulaji tms. taustaa että uskalsit ovelle lähteä? itekin tota alaa harkinnu, mut en tiiä et riittääkö koko.. :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
pakkiis saako kysyä pituus/paino ja ikä, kun mikiksi haukkuivat? ja onko jotain kamppailulaji tms. taustaa että uskalsit ovelle lähteä? itekin tota alaa harkinnu, mut en tiiä et riittääkö koko.. :/
Mitkä "ikä-todistukset" hyväksytte ovella?
Miten esim. tälläisen kortin suhteen toimitte?
Jokos Kotiaurinko on saanut hommia? Miten kävi rahapuolen kanssa?
Joo, nii meikä sai turpaa ihan syyttä suotta kun vain olin baarissa kun joku _ulkomaalais_taustainen tirpas turpaa ja lähti piilottelee johonki vessaa. Ettet vaa sattunu olee Tampereella töissä :F
Ja montakos vastaavaa korttia herralle laitetaan nettikaupasta tulemaan..?
"Tässä on mun serkku englannista.."
"Here's my identity card"
"Joo, kiitos vaan, mä keräilenkin näitä. Tätä mulla ei vielä olekkaan, kiitos". Ja kortti takataskuun.
"Hei et sä voi viedä mun papereita! Anna se takas!"
"Miksikäs se kieli muuttuikin yhtäkkiä? Ok, palautan nää poliisien silmien alla, ootappa pikku hetki niin soitan ne paikalle.."
"Joo, ei tarvii.. Vitun mulkku poke! Et saatana pääsy poliisikouluun!"
"Hyvää illanjatkoa nuorelle parille..."
Keskustan poliisista sanottiin juurikin noiden "identity cardin uk/new zealand osalta, että veke vaan. Ne on feikkipaperit, mitä voi tilata vaikka täältä tai täältä, ehkä jopa täältäkin jne jne.
Äijät. Tää on yks osa sitä ikuista kissa ja hiiri leikkiä. Vähän niinku nykyajan "pahkasika"..
Vielä kerran; poliisin myöntämä virallinen henkilöllisyystodistus, voimassa oleva passi ja/tai eu ajokortti. Lopuilla voi käännyttää, jos siltä tuntuu.
Ja montakos vastaavaa korttia herralle laitetaan nettikaupasta tulemaan..?
"Tässä on mun serkku englannista.."
"Here's my identity card"
"Joo, kiitos vaan, mä keräilenkin näitä. Tätä mulla ei vielä olekkaan, kiitos". Ja kortti takataskuun.
"Hei et sä voi viedä mun papereita! Anna se takas!"
"Miksikäs se kieli muuttuikin yhtäkkiä? Ok, palautan nää poliisien silmien alla, ootappa pikku hetki niin soitan ne paikalle.."
"Joo, ei tarvii.. Vitun mulkku poke! Et saatana pääsy poliisikouluun!"
"Hyvää illanjatkoa nuorelle parille..."
Keskustan poliisista sanottiin juurikin noiden "identity cardin uk/new zealand osalta, että veke vaan. Ne on feikkipaperit, mitä voi tilata vaikka täältä tai täältä, ehkä jopa täältäkin jne jne.
Äijät. Tää on yks osa sitä ikuista kissa ja hiiri leikkiä. Vähän niinku nykyajan "pahkasika"..
Vielä kerran; poliisin myöntämä virallinen henkilöllisyystodistus, voimassa oleva passi ja/tai eu ajokortti. Lopuilla voi käännyttää, jos siltä tuntuu.
Kuinka paljon se 32h jv-kurssi pitää sisällään voimankäyttöä?
Alussa joku ohjattu perehdytys ja sit ihan käytännön harjottelua? Pareittain vai yksinään? Onko ton kurssin lisäks mahdollista käydä lisää ihan vaan pelkästään voimankäyttöä?
Oon vaan kuullu et se on aika olematon sen harjoittelun kesto, kuulemma vaan 2-3 tuntia, voiko olla totta?
Meillä oli 8 päivästä 2 päivää voimankäyttöä. Eli: 8 tuntia pikasella laskutoimituksella. Pareittain pääasiassa, ei noita yksin oikeastaan pysty harjoittelemaan. Ekaksi kouluttaja näyttää mallin ja sitten harjoitellaan ja kouluttaja korjaa jos menee väärin. (näin ainakin meillä)
Yleensä on mahdollisuus, riippuu onko kouluttajaa. Tästä saattaa saada myös voimankäytönlisäkoulutuksen merkinnän korttiin.
Hienoa, jatkossakin on varmaan tulituksen kohteella kivaa mennä töihin, jossei jo ennestään ollut vittumaista.