Kysymyksiä pokeille

Hehe , eka ilta takana näitäkin hommia, ihan hyvin meni ja turhaa jännitin, tuli myös hyvää palautetta pomolta ja henkilökunnalta :D.

Tänään myös duuniin, aika näyttää miten sitten menee

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Toki olihan tossa huonotkin puolensa, välillä sai kuulla olevansa mikki-hiiri yms paskaa.
Ja joku gyntherin näkönen tuulen raiskaama vinkuheinä höpötteli, "pärjäättekste mulle" ja otti samalla seinästä tukea ettei kaadu. :david:

Osa asiakkaista kyllä urpoili ja lässytti, mutta ystävällisenä asiakaspalvelijana suurin osa asiakkaista oli oikein mukavaa jengiä.

Vaikka noita lässyttäjiä riitti jotenkin tekee mieli tekee jo palata takas hommiin :rock:

Ite oon alaikäisenä baariin päässyt jo toisen passeilla:david:, tosin arkipäivänä. Oletteko joskus päästänyt sisään tietoisesti, vaikka passin kuva ei muistuttaisi kovinkaan paljoa sisälle pyrkijää?

Entä kuinka yleistä on sitten näille alaikäisille esitettävät kysymykset, joilla pyritään selvittämään onko väärät paperit, esim. tyyliin horoskooppisi? henkilötunnus? jne..

Ite oon alaikäisenä baariin päässyt jo toisen passeilla:david:, tosin arkipäivänä. Oletteko joskus päästänyt sisään tietoisesti, vaikka passin kuva ei muistuttaisi kovinkaan paljoa sisälle pyrkijää?

Entä kuinka yleistä on sitten näille alaikäisille esitettävät kysymykset, joilla pyritään selvittämään onko väärät paperit, esim. tyyliin horoskooppisi? henkilötunnus? jne..

Jotkut kysyy jos on aikaa tai mielenkiintoa. Itse olen sitä mieltä että henkilötodistuksen tulee olla ajan tasalla ja henkilön siitä tunnistettavissa.

Naisilla varsinkin tuo saattaa olla hankalampaa kun saattaa muuttua paljonkin helposti mutta yhtäkaikki en tunne olevani velvollinen päästämään ketään sisään jos ei papereista tunnista.

Ps. Suomessa on muuten kanssa ihan ok kokoisia pokeja mutta nyt kun on Unkarissa kierrellyt paikkoja niin huvittaa että pojilla on kyllä apteekki kunnossa kun ovat hommiin valmistautuneet ;)

Toki olihan tossa huonotkin puolensa, välillä sai kuulla olevansa mikki-hiiri yms paskaa.
Ja joku gyntherin näkönen tuulen raiskaama vinkuheinä höpötteli, "pärjäättekste mulle" ja otti samalla seinästä tukea ettei kaadu. :david:

Osa asiakkaista kyllä urpoili ja lässytti, mutta ystävällisenä asiakaspalvelijana suurin osa asiakkaista oli oikein mukavaa jengiä.

Vaikka noita lässyttäjiä riitti jotenkin tekee mieli tekee jo palata takas hommiin :rock:
Noille lässyttäjillekin auttaa yleensä parhaiten sellainen yliampuva ystävällisyys. Ja aina voi pistää pihalle :D

Hieno ilta. Raudat loppui kesken, sormi murtunut, kahdeksan vekkiä kädessä, polvi auki. Päivystyksen kautta kotiin. Ensimmäisen kerran minun työhistorian aikana tuli vastaan kaveri johon ei tehonnut edes patukka.

Noi on aina hienoja fiiliksiä, kun on paska ilta takana. Tänää oli arjen sankarit taas liikenteessä, vaikka olikin ulkomaalaisia niin enpä viitsi enempää puhua, muuten syytetään rasismista tai jostain, vaikka kyllä kotimaisetkin hölmöilee samalla tavalla. No nyt taas keskiviikkoon asti "lepoa" ovilta.

Hieno ilta. Raudat loppui kesken, sormi murtunut, kahdeksan vekkiä kädessä, polvi auki. Päivystyksen kautta kotiin. Ensimmäisen kerran minun työhistorian aikana tuli vastaan kaveri johon ei tehonnut edes patukka.

:wtf: Kuulostaapas pahalta. Thredin nimeen vedoten uskallan kysyä mitä on tapahtunut?

Ja toinen kysymys: Onko tuollaiset tappelut yms. lisääntyneet lähiaikoina? Itestä ainakin tuntuu, että etelänaapuristamme tulee aika paljon vihasia ihmisiä tänne ryypiskelemään. Ja ovat erittäin agressiivisia ja riidanhakuisia. Tai sitten olen vain osunut vääriin tilanteisiin. :(

Robertto: -Vallan heräsi mielenkiinto, että mitä tarkoittaa tuo "ei tehonnut edes patukka"? Kaverilla ilmeisesti lääkitys sopivasti kohillaan, ettei hidastanut jokunen reisi/olkavarsi osuma vai?

Robertto: -Vallan heräsi mielenkiinto, että mitä tarkoittaa tuo "ei tehonnut edes patukka"? Kaverilla ilmeisesti lääkitys sopivasti kohillaan, ettei hidastanut jokunen reisi/olkavarsi osuma vai?

Niin, ja sitten kun sinun on se pakko pysäyttää ettei se hypi sinun pääsi päällä kohta niin maksat 15 vuotta siitä hajotetusta polvesta kun ei patukka tai kaasu pysäyttänyt.

Miettikään hyvät ihmiset jotka ette arvosta kyseistä ammattia. Tuo oli TYÖilta, eli menet töihin ja pelkäät että joku puukottaa ja kuuntelet oikeasti harvase ilta että joku tappaa sinut! Miettikää siinä kohtaa hieman työ stressaavuutta kun menet töiden jälkeen kotiin ja peset arastellen naamaasi kylmällä vedellä ja varot niitä tikkejä siinä silmäkulmassa jotka ventovieras ihminen aiheutti.

Älkää viekö töitä kotiin. Hieno slogan mutta toimii paremmin toimistotöissä ja raksalla. Kaikkihan on stressaavaa jos niin sen ottaa mutta yhteiskunnassa kenenkään ei kuuluisi joutua tekemään tuollasta työtä. Siihen kuuluu narikan valvominen ja ovien avaaminen mutta ei todellakaan turpaan saaminen tai puukon väistely.

Nythän oli ainakin stadissa viikolla noita puolalaisia, monessa paikkaa eivät ottaneet sisään ollenkaan, eivät kuulemma puhu sanaakaan englantia ja aina ongelmia. Just tällästen nuorukaisten todistin mikonkadulla ensin tuuppaavan kivikynnykseen jonkun jannun pää edellä ja sit monoa päähän, no onneks ko aukiolla on AINA kytät hollilla.

Robertolla kyllä aika huononkuuloinen yö, itse olin homobaarissa ekaa kertaa ja oli kyllä leppoisin työvuoro vähään aikaan!

Sapo: -Tuota oliko tuolla mun postin lainaamisella jokin pointti vastauksessasi vai? Meni ohi...

"Niin, ja sitten kun sinun on se pakko pysäyttää ettei se hypi sinun pääsi päällä kohta niin maksat 15 vuotta siitä hajotetusta polvesta kun ei patukka tai kaasu pysäyttänyt."

Niin, ja sitten kun sinun on se pakko pysäyttää ettei se hypi sinun pääsi päällä kohta niin maksat 15 vuotta siitä hajotetusta polvesta kun ei patukka tai kaasu pysäyttänyt.

Miettikään hyvät ihmiset jotka ette arvosta kyseistä ammattia. Tuo oli TYÖilta, eli menet töihin ja pelkäät että joku puukottaa ja kuuntelet oikeasti harvase ilta että joku tappaa sinut! Miettikää siinä kohtaa hieman työ stressaavuutta kun menet töiden jälkeen kotiin ja peset arastellen naamaasi kylmällä vedellä ja varot niitä tikkejä siinä silmäkulmassa jotka ventovieras ihminen aiheutti.

Älkää viekö töitä kotiin. Hieno slogan mutta toimii paremmin toimistotöissä ja raksalla. Kaikkihan on stressaavaa jos niin sen ottaa mutta yhteiskunnassa kenenkään ei kuuluisi joutua tekemään tuollasta työtä. Siihen kuuluu narikan valvominen ja ovien avaaminen mutta ei todellakaan turpaan saaminen tai puukon väistely.

Jos se noin paskaa on niin vaihda alaa. Vapaehtoisestihan sitä työtä tehdään. Vai oliko viestin tarkoituksena saada porukka kehumaan miten hienoa työtä teette ja miten "kovia" jätkiä olette?

Itseasiassa kaverilla nimenomaan ei ollut lääkitys kohdallaan. Niinhän nuo poliisit sanoi, että jos kaveri ei ole ottanut lääkkeitään niin häntä ei pysäytä luotikaan. En päässyt lyömään kuin kerran kovan osuman reiteen, koska kaveri oli sen verran iso että ulottui lyömään ja potkimaan samalta etäisyydeltä mistä minä vaikutan patukalla. Eipä tuosta paljon vaikutusta ollut. Sitä rupeaa itsensäkin tuntemaan melko heikoksi kun ei saa kaveria maahan voimankäyttövälineillä. Saatiin kaveri onneksi maahan ja rautoihin lopuksi muilla keinoilla. Harvoin tuollaisia teräsmiehiä tulee vastaan, mutta olipahan kokemus.

Noi on aina hienoja fiiliksiä, kun on paska ilta takana. Tänää oli arjen sankarit taas liikenteessä, vaikka olikin ulkomaalaisia niin enpä viitsi enempää puhua, muuten syytetään rasismista tai jostain, vaikka kyllä kotimaisetkin hölmöilee samalla tavalla. No nyt taas keskiviikkoon asti "lepoa" ovilta.

Joo, nii meikä sai turpaa ihan syyttä suotta kun vain olin baarissa kun joku _ulkomaalais_taustainen tirpas turpaa ja lähti piilottelee johonki vessaa. Ettet vaa sattunu olee Tampereella töissä :F

Jos se noin paskaa on niin vaihda alaa. Vapaehtoisestihan sitä työtä tehdään. Vai oliko viestin tarkoituksena saada porukka kehumaan miten hienoa työtä teette ja miten "kovia" jätkiä olette?

Lue nyt hyvä ihminen tou postauksesi uudestaan. Anonymiteetti ei nyt kuitenkaan voi aiheuttaa noin luokatonta kommenttia vai mitä luulet? Voisit kenties hieman perustella tai valoittaa omaa ajatustasi tästä kyseisestä ammatista. Onko se siis kokonaisuudessaan pelkästään yhteiskuntaa piinaava mätäpaise millä ei ole mitään merkitystä ihmisten elämään positiivisessa mielessä?

Eikä mun nyt tarvi alaa vaihtaa. Alani on tällä hetkellä hyvin erilainen kuin tuo "pokeala" ja nautin todella siitä että enää en joudu pidättelemään ammatin puolesta asiakkaan verenvuotoa kun on lyöty tuopilla kaulaan tai biljardimailalla päähän.

En tiedä miksei sinulle auennut tuo postaukseni. Sillä ei ollut todellakaan tarkoitus saada porukkaa kehumaan "kovia jätkiä" vaan ajattelemaan millaista se työ voi olla. Keskustelu palstalla saisi olla hieman laadukkaampia argumentteja kun muuten menee motivaatio niihin edes vastata. Äläkä vedä herneitä vaan kerro mitä itse ajattelet k.o ammatista ja oletko koskaan törmännyt yhteenkään ok tyyppiin kuppilan ovella?

Robertto: -Hyvä että saitte homman kuiteski ns. haltuun. Nuita "teräsmiehiä" on todellakin olemassa, joihin tuntuu ettei mikään tehoa. Eipä sitä usko moisiin ennen kuin törmää tapauksiin. Onneksi ovat kuitenkin kovin harvinaisia...

"Harvoin tuollaisia teräsmiehiä tulee vastaan, mutta olipahan kokemus."

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom