Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miksei sitten ota suoraan sitä passia? Mulla on ajokortti ~10 osassa ja aina kun lähen kauppaan hakemaan jotain isompaa livautan passin taskuun. Ei se nyt niin hankalaa ole..
Autoa on tullut ajettua +5v "ilman korttia" :D. Saas nähä mitä tapahtuu ku polliisi pysäyttää.
En minä tiedä. Itselläni on monta henkilöllisyystodistusta joten ei ole itselläkään tuota ongelmaa. Mut tuollaisia olen joskus nähnyt, voisko olla syynä vaikka, että henkilö on matkustuskiellossa ja passi on otettu pois eikä ole muuta henkilöllisyystodistusta. En kyllä tiedä ottaako poliisi passin pois jos tulee matkustuskielto tms.
Kuljetusala. Todista väittees. Mäkin luulin että vekottimen metsästys on helppoa, kun isot pojat siitä kerto, mutta ei se sit niin helppoa ollutkaan.
Pitääkö mun nyt kolmekymppisen jätkän siis aloittaa väärennys urani uudelleen vai repiä jostain stadin vanhat poket kertomaan että kyllä tää jätkä kävi täällä jo 15vuotta sitten? :D
Maybe...
Mitä, eikö nykyajan junnut osaa väärentää henkkareita kunnolla, sehän on helppoa kuin heinän teko. Ihan kotikonstein onnistuu ja ei jää kiinni kun kunnolla tekee.
T: 14-vuotiaasta baareissa ja 16-vuotiaana olin jo kantis.
Joku passi voi olla vähän haastavampi väärentää mutta vähän mielikuvitusta ja oikeat laitteet niin eiköhän sekin onnistuisi ja jos ei muuten onnistu niin ostaa kulmilta.
Autoa on tullut ajettua +5v "ilman korttia" :D. Saas nähä mitä tapahtuu ku polliisi pysäyttää.
Edit. Mitä muuten tosta seuraa jos jää kiinni ja onko totta että jos taakse kirjottaa selkeästi että väärennös niin ei tule erityisempiä sanktioita??
Enpäs kerrokkaan. Mutta vinkkinä, että kun tietty raja ylittyy, menee paperit suoraan KRP:lle. Ja huhujen mukaan sit ei hymyillä.. Vinkkinä vaan niille jotka lukee trediä odotellen samalla täysi-ikäisyyttä.
Kela-kortteja passaa väärentää mun puolesta, kun en ota niillä ollenkaan sisälle. Vain henkilökortti, ajokortti tai passi kelpaa mulle.Joskus vuonna käpy väärensin parille -84 syntyneelle kuvalliseen Kela-korttiin vähän "lisäaikaa".. Meni kaikista testeistä läpi ja pojatkin pääs kapakkaan :D Varmaan aika moni sen tietääkin miten. Ehkä toi ois rikoksena jo vanhentunut, mutta silti jos Purtsi soittaa krp:lle niin tää oli sitten vaan huhua :D
edit. sataset paukkui, joutuu ottamaan juhlaoluen tänään
Käyttäkää oikeesti mieluummin kaverin papereita jos on pakko päästä ostaa olutta alaikäisenä tai baariin on niin kiire. Siinä ette syyllisty mihinkään rikokseen jos näytätte niitä kaupan tädille tai portsarille (poislukien: jos käytätte niitä viranomaisen erehdyttämiseen, mm. poliisi, tulli). Väärentäminen on supertyperä teko, sillä olette narahdettuanne varmasti vastuussa.