Kysymyksiä pokeille

Ihme kommentteja taas.

Kyllä tuo kertoo palveluasenteesta ja kyykyttämisen halusta eikä mistään muusta. Ja tuohon voi syyllistyä missä tahansa asiakaspalveluammatissa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei kyllä tulis mieleenkään lyödä etukäteisleimoja verkkariasiakkaalle joka lähtee vaihtaa pöksyjä. Ei ole kyykyttämisasennetta siinä yhtään vaan ihan perus sääntöjen noudattamista. Ja asiakkaan ihan oma syy jos lähtee yökerhokierrokselle verkkareissa.

Ihme kommentteja taas.

Kyllä tuo kertoo palveluasenteesta ja kyykyttämisen halusta eikä mistään muusta. Ja tuohon voi syyllistyä missä tahansa asiakaspalveluammatissa.

Se että ei päästä ilmaseksi sisään kun sisäänpääsy on kympin, se että ei päästä verkkareissa sisään vai mikä nyt on ongelma?

Tuolla logiikalla käyt varmaan taksikuskillekin sanomassa alkuillasta, että "tulen yöllä kyytiin", ettei tarvi maksaa yön hinnoilla...

Arvon virkaveljet. Miten olette yleensä toimineet kun omat työvaatteene ovat menneet rikki pokaa käsitellessä? (Huom. Ei firman tarjoamat vaatteet)

Ainahan tuota voi pyytää maksamaan aiheutuneet kulut, eri asia toimiiko se vai ei. Pari sivua aiemmin käsiteltiin tilannetta jossa asiakas oli tahallaan sotkenut portieerin vaatteet ja siitä penättiin jotain korvattavaksi, joten kyllähän särjetyt kamatkin täytyy korvata samalla tavalla.

Täyttäähän tuo vahingonteon kriteeristöä, mutta eri asia että alkaako siitä kiinniottoa tekemään. Itse esittelisin tilanteen asiakkaalle niin että joko antaa xx määrän rahaa, joka on tietysti kohtuullinen summa, ei kukaan ala kusisen toppatakin takia maksamaan paria hunttia, tai sitten on äärimmäisen tyhmä portsari jos monen sadan euron vehkeet päällä on ovella. Tai vastaavasti tarjoaa vaihtoehtoa kiinniotto -> poliisit paikalle ja korvauksen lisäksi vielä poliisin tarjoama maksullinen lipuke kylkeen.
Eipä ole tullut vielä vastaan asiakasta joka tuon jälkimmäisen vaihtoehdon olisi itse valinnut.

Ihme kommentteja taas.

Onhan tuo toki ihan ymmärrettävää, että ei suostunut meitä sisään päästämään, mutta kyllä se oli vähän niinkuin ''Hahhah nytpä jouduttekin maksamaan!!''. Ja kyllä olen samaa mieltä että ihme kommentteja. Missä vaiheessa kerroin, että kuinka vanhoja olemme? :D Ihmeen hyökkääviä ja negatiivisiä ihmiset nykyään..

Yleensä työvaatteisiin kohdistuneet vahingot menee omasta pussista. Tahallinen repiminen/rikkominen asia erikseen.
Onhan tuo toki ihan ymmärrettävää, että ei suostunut meitä sisään päästämään, mutta kyllä se oli vähän niinkuin ''Hahhah nytpä jouduttekin maksamaan!!''.
Tätä tarkoitin.

Onhan tuo toki ihan ymmärrettävää, että ei suostunut meitä sisään päästämään, mutta kyllä se oli vähän niinkuin ''Hahhah nytpä jouduttekin maksamaan!!''. Ja kyllä olen samaa mieltä että ihme kommentteja. Missä vaiheessa kerroin, että kuinka vanhoja olemme? :D Ihmeen hyökkääviä ja negatiivisiä ihmiset nykyään..

Niinno, en nyt tiedä millaiseen paikkaan pyritte sisälle, mutta onhan se aika urpoa yrittää verkkareissa yökerhoon mennä. Järkeä saa käyttää ja poke toimi ihan oikein omasta mielestäni. Saitte suht halvalla taksalla opetuksen käytöstavoista, ottakaa opiksenne ja jatkossa tiedätte paremmin.

Jaha Huhtis löysi itsensä tänne kun on taas aihe jossa voi pilkata koko ammattiryhmää yhden töpin takia.

Kyllähän tähän ammattiryhmään mahtunee keskimääräistä enemmän simpanssin tasolle jääneitä jonneja, joista tuossa siivousgatessa malliesimerkki. Iso syy lienee vaaditun koulutuksen keveys, ja varmasti myös se auktoriteettiasemakin monia kiehtoo ja ehkä just silleen väärällä tavalla. Harmi etten saisi ovipumpun pestin vaatimia papereita :D

Jaha Huhtis löysi itsensä tänne kun on taas aihe jossa voi pilkata koko ammattiryhmää yhden töpin takia.

Olipas pilkkaava tuo mun kommentti. Jos lukija näkee siinä koko ammattikunnan arvostelua niin se kertoo vain lukijan omasta näkemyksestä. En voi sille mitään jos Japi sä assosioit tällaisen käytöksen järjestyksenvalvojiin ammattiryhmänä.

Kyselin raflan nimeä, että voi äänestää jaloillaan ja osaa jatkossa vältellä sitä. Asiakas kun ei voi suoranaisesti äänestää jaloillaan järjestyksenvalvojien kohdalla, mutta ravinteli voi tehdä asialle jotain, kun huomaavat että tällainen vaikuttaa bisneksiin.

Olipas pilkkaava tuo mun kommentti. Jos lukija näkee siinä koko ammattikunnan arvostelua niin se kertoo vain lukijan omasta näkemyksestä. En voi sille mitään jos Japi sä assosioit tällaisen käytöksen järjestyksenvalvojiin ammattiryhmänä.

Kyselin raflan nimeä, että voi äänestää jaloillaan ja osaa jatkossa vältellä sitä. Asiakas kun ei voi suoranaisesti äänestää jaloillaan järjestyksenvalvojien kohdalla, mutta ravinteli voi tehdä asialle jotain, kun huomaavat että tällainen vaikuttaa bisneksiin.

Paitsi että ei hirveästi vaikuta bisneksiin.

Se on ilkeetä kun vanhemmat eivät opeta lapsilleen tapoja. Eihän se sitten naurata kun joku auktoriteetti joutuu antamaan asennekasvatusta. Ehkäpä tuokin kaveri oppii mihin pitää paskantaa.. ( tostakin on kuullut montaa eri tarinaa, parhaassa kaveri oli kirjoitellut paskalla seinään?). Toisessa tarinassa kyseessä ei ollut sama tyyppi. Jos arvata pitäisi niin kyllä mä uskon että tuohon toimintaan oli syy ;)

Edit: mites tämä viimeisin vartijoiden ylilyönti video jossa kurmuutettiin viatonta miestä kauppakeskuksessa, taisi loppujen lopuksi olla aika erilainen tilanne? olen ymmärtänyt että video oli melkolailla valheellinen, eikä sitten johtanut toimenpiteisiin.
Silloinkin suuri yleisö oli kovasti sitä mieltä että kaikki vartijat pitäisi erottaa ja suunnilleen tappaa.

Paitsi että ei hirveästi vaikuta bisneksiin.

Luultavasti ei, kun suomalaiset ovat kansaa jotka painavat leuan rintaan ja pyytävät lisää kun paskaa sataa niskaan. Mutta jos raflan nimi olisi selvillä niin voisi edea teoriassa yrittää vaikuttaa.

Luultavasti ei, kun suomalaiset ovat kansaa jotka painavat leuan rintaan ja pyytävät lisää kun paskaa sataa niskaan. Mutta jos raflan nimi olisi selvillä niin voisi edea teoriassa yrittää vaikuttaa.

Olen tietysti vähän jäävi osallistumaan koko keskusteluun, koska olen 6vuotta toiminut ovimiehenä ja 3vuotta vartijana.
Itse en hyväksy minkäänlaista kyykyttämistä.

Asiakas on ihminen silloinkin kun housussa on paska ja paidan sisällä viikon vanha yrjö.
Mutta tässä kohtaa asiakkaalta kyllä odotan itseltäänkin ymmärrystä, jos minä saatanan sankopää homo tässä ovella olen sitä mieltä, että ei tänään.
Tai jos on kustupaskottu pitkin loossia yökerhossa ja muna kädessä hoiputaan pois paikalta, niin aivan takuuvarmasti omat jäljet siivotaan tai/ja maksetaan.

Se vaan on niin, että ihmiset ei enää osaa/halua/viitsi ottaa vastuuta omista tekemisistään.
Aina on joku joka tulee ja siivoaa jäljet, korjaa rikotut tavarat, maksaa viulut. Ja minuakin tämä alkaa vituttamaan pikkuhiljaa.
Ei ole ihme että jollain menee joskus kuppi nurin ja menetelmät ei sitten kestä päivänvaloa. Silti olen yrittänyt nauttia
työssäni niistä hyvistä puolista joita on huomattavasti enemmän. Minulla on "oma ovi" jossa valitsen käytännössä asiakkaat itse.
Olen myös saanut valita työporukan, joten tiedän että homma salissakin toimii.

Aina ei toki ollut näin. Olin aikonaan salimiehenä mestassa jossa otettiin sisään kaikki jotka pysyivät tiskille asti tajuissaan ja lompsassa rahaa oli.
Silloin työ oli paskaa kaikissa muodoissaan, mutta silti sen sai hoidettua inhimillisesti. Ihmistä voi jopa lyödä humaanisti kun oikein tarve on. Itseään ei
tässä hommassa saa ottaa liian vakavasti, mutta työ on otettava vakavasti. Jos alkaa pitää itseään jotenkin liian "arvokkaana" niin hommasta menee maku
ja sitä yrittää muokata ihmisiä toimimaan niinkuin itse haluaa. Ja sehän ei onnistu. Joustaa pitää sopivassa kohtaa.

Portsarin ammatti on todella hankala. Mutta jos sen ihan oikeasti osaa, niin siitä voi nauttia. Kuitenkin siinä ollaan parhaimmillaan koko ilta kauniiden,
hyväntuulisten ja hyvin käyttäytyvien ihmisten ympäröimänä. Työkaverit on pääsääntöisesti samanhenkisiä taliaivoja kuin itsekin. Saa kuunnella musiikkia,
kertoa huonoja vitsejä, juoda kahvia, saa kolikoita taskut täyteen.. Se vaan pitää osata.

Kuten sanoin niin olen jäävi. Ammattikuntaansa ei saa puolustaa, mutta minä en ole vastuussa siitä mitä joku helsinkiläinen yökerho tekee asiakkailleen.
Olen vastuussa siitä miten minut itseni nähdään töissä, ja sillä ajatuksella homma on toiminut.

Ymmärrän, että joku nulikka jos alkaa tahallaan sotkeen, niin joko siivotaan tai maksetaan. Ei siinä auta vastuun pakoilu.

Mutta sen verran olen yökerhoelämää nähnyt, että kyllä pokejen kirjo on kattava. Suurin osa hyviä, mutta sitten on myös niitä joista uhkuu niin läpi se, kun kerrankin saa sanoa ja vaikka vähän rumemminkin. Saa itse päättää toisen puolesta. Se lienee vain ammattitaidottomuutta ja sitä nyt on joka alalla. Paras tapa kertoa mielipiteensä, on antaa mahdollisesti sille viereiselle kaverille aina se tippi. Vaikkakin voihan ne paikasta riippuen mennä jakoon, mutta ajatus tärkein.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom