Kysymyksiä pokeille

Vielä vittumaisempaa on pubin tyhjentämisen jälkeen mennä jatkamaan keskustan heselle aamuviiteen saakka, se tyhjenee tosin itsestään mut vittu sitä asiakaskuntaa, ihmettelen ettei mun vuoroon oo koskaan sattunut sammuneita/oksentaneita, mut ei oo hienoo katsella kun finninaamanen amispoikaystävä nuolee 3 promillen känniin juotetun teinitytön naamaa jne. Viimeks kun menin heselle jatkamaan, tuli siellä vastaan aivan helvetin ruma transu, osa jotain isompaa brittiporukkaa. Pitkä punainen tukka ja musta parta + värikkäät sukkahousut ja korkkarit. Oli toisen poken kanssa naurussa pitelemistä kun tajuttiin että se meni naisten vessaan (ilmiselvä äijä) ja että poishan se pitää sieltä hakea.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No sulla on sentään kaveri mukana, meillä päin grillivuorot hoidetaan yksin. Pidä siinä sitten musulaumoille jöötä, kun jonottaminen ei maistu. Tai kärrää sammuneita pihalle :D

Olisi kiva nähdä koko raportti, mun mielestä tuomio ei ollut kummoinen jos tapahtumat etenivät kuvatulla tavalla. Ehdoton tuomio tietyksi ajaksi ja kuvittelisin että vähän isommatkin korvaukset olisivat tulleet aiheeseen.

No sulla on sentään kaveri mukana, meillä päin grillivuorot hoidetaan yksin. Pidä siinä sitten musulaumoille jöötä, kun jonottaminen ei maistu. Tai kärrää sammuneita pihalle :D
Kyllä meilläkin nuo keikat yksin hoidetaan, paitsi tuo yksi keskustan hese jossa on kaks kerrosta, niin siellä riittää tekemistä kolmen jälkeen eikä yks kaveri riitä. Musut ei oo tuolla isoin ongelma, vaan nuoret suomessa syntyneet jätkät, kauheeta suunsoittoa ja välillä pientä painiakin.

Kyllä meilläkin nuo keikat yksin hoidetaan, paitsi tuo yksi keskustan hese jossa on kaks kerrosta, niin siellä riittää tekemistä kolmen jälkeen eikä yks kaveri riitä. Musut ei oo tuolla isoin ongelma, vaan nuoret suomessa syntyneet jätkät, kauheeta suunsoittoa ja välillä pientä painiakin.

Teini-ikäiset asianajajat EI LOPU. Suomen tulevaisuus turvattu, kun lakikirja tunnetaan jo tuossa iässä. Eritoten laki järjestyksenvalvonnasta on ollut ahkerassa iltalukemisessa ainakin heidän mielestään :thumbs: oli mullekkin mielenkiintoinen havainto, että 16-vuotias on keskimäärin ihan vitun raskas asiakas :D

Teini-ikäiset asianajajat EI LOPU. Suomen tulevaisuus turvattu, kun lakikirja tunnetaan jo tuossa iässä. Eritoten laki järjestyksenvalvonnasta on ollut ahkerassa iltalukemisessa ainakin heidän mielestään :thumbs: oli mullekkin mielenkiintoinen havainto, että 16-vuotias on keskimäärin ihan vitun raskas asiakas :D
Noiden juttuihin kannattaa vaan olla reagoimatta, pääsee helpommalla kun kuuntelee hetken jotain paskanjauhantaa, antaa teinien ottaa safkansa ja lähteä. Aivan saatanan jääräpäistä porukkaa, ei usko mitään ja inttää kaikessa vastaan. Kerran oli yks ''paini'', ensin suunsoittoa, sit toinen löi kyynärpäällä jonossa takana seissyttä huutelijaa. Tilanne oli ohi heti kun kävelin paikalle, mut kaverit soittivat suuta siihen asti että saivat safkansa ja toinen porukka lähti ulos. Mua lähinnä nauratti kun sanoin jätkille että nyt turvat umpeen, jonotatte ruokanne ja toinen porukka lähtee veke, sit ne olivat hetken hiljaa ja pian taas toinen sanoo toiselle ''vittu jos sul oli jotain asiaa ni nähää ulkona'', kyllä niille piti muutaman kerran sanoo et nyt jumalauta jos ette oo hiljaa niin jää maksetut safkat syömättä. Mulla oli tilanteessa tosiaan lähinnä hauskaa enkä sit lähtenyt kumpaakaan osapuolta heittämään ulos kun eivät mitään tehneet suunsoiton lisäksi. Aika paljon joutuu ne hesen työntekijätkin kestämään kun sattuu joku teinijätkien joukko paikalle jotka eivät ymmärrä että siinä on 20 muutakin ihmistä jotka odottaa ruokaansa.

Pakko tähän väliin kysyä, että millä lihaksilla te pidätte ne riiviöt kurissa, eli paljonko on sali taustaa?

Kyllä piiiitkä pinna ja verbaalijudo on parhautta. Viimeksi olen tainnut jonkun asfalttiin viedä vuonna 2009...joo, ja viime kesänä saaristossa juhannuspippaloissa oli aikamoinen vääntö, mutta suomenruotsalaiset saaristolaiset eivät paljon järkeä kuuntele ulkopaikkakuntalaisilta. :)

Nuo ovat silti poikkeuksia. Suosittelen kyllä jotain painilajia, hermot pysyy paremmin jos tiedät, että tarpeen tullessa saat suunsoittajalta turvan tukkoon.

Olen vähän ymmälläni tästä uutisesta... toinen poke siis uhkasi käydä toisen poken kimppuun kun tämä laittoi silmille hyppiviä asiakkaita kuriin? Kuinkahan vaikea tämän kaveriaan vastaan kääntyneen tyypin on löytää jatkossa töitä?
MTV: Vasta kaasulla uhkaaminen rauhoitti - portsari pahoinpiteli kolme asiakaspalveluun pettynyttä kaverusta - Kotimaan uutiset - Ilta-Sanomat

Veikkaisin, että paljon helpompaa kuin vankeustuomion ottaneen, jolla ei taida olla paperiasiat enää kunnossa.

Onko tää kameran käyttö raflassa tosiaan niin vapaata, että saa henkilökuntaakin kuvata? Mihin Pakkotoiston portsarit on vetäneet rajan jos joku tulee esim kasvoja kuvaamaan ihan lähietäisyydelle ja kyselemään virallista perustetta vasta tehdylle poistolle. Saati sit, kun tullaan kuvaamaan sitä poistotilannetta puolen metrin läheisyydestä ja aiheutetaan lisää yleistä hämminkiä siinä? Tämäkin asia varmaan käsitelty tälläkin foorumilla monta kertaa, mutta en nyt jaksanut kahlata keskusteluja läpi :D

Mikäli kuvataan kauempaa tai muuten siten, että kuvalla ei ole tarkoitus vittuilla, niin käännän selän. Mutta jos tarkoitus on pelkästään vittuilla ja ärsyttää, niin perustellusti vaadin poistamista. Jos ei auta, ja poliisit muutenkin tulossa paikalle, niin pyydän heitä poistattamaan videon. Toiminut kaikki 2 kertaa. Poliisit siis.

Jos mulla on syytä epäillä videon käyttöä minua loukatakseni, niin se on riittävä syy vaatia videon poistoa.

Jos mulla on syytä epäillä videon käyttöä minua loukatakseni, niin se on riittävä syy vaatia videon poistoa.
En tiedä missä teet työsi, mutta täällä pks-alueella eivät poliisit varmasti ala poistattelemaan ihmisten puhelimista heidän kuvaamiaan videoita ja miksi poistaisivat? Kyllä noita poistoja/paineja nyt vaan saa kuvata ihan vapaasti ja niitä myös saa julkaista. Tuo videon julkaisukielto homma meni oman muistikuvan mukaan jotenkin niin että video/kuva ei saa esittää kuvattavaa huonossa valossa eli esim sammunutta saa kuvata mutta kuvaa ei saa julkaista. Ja joku video jossa poke nyt painii niin ei varsinaisesti esitä pokea huonossa valossa. Onhan ne tottakai ajoittain ikäviä, koska yleensä kamera alkaa pyörimään vasta sitten kun sitä asiakasta väännetään rautoihin eikä siinä vaiheessa kun lyödään sitä pokea naamaan.

Olen vähän ymmälläni tästä uutisesta... toinen poke siis uhkasi käydä toisen poken kimppuun kun tämä laittoi silmille hyppiviä asiakkaita kuriin? Kuinkahan vaikea tämän kaveriaan vastaan kääntyneen tyypin on löytää jatkossa töitä?
MTV: Vasta kaasulla uhkaaminen rauhoitti - portsari pahoinpiteli kolme asiakaspalveluun pettynyttä kaverusta - Kotimaan uutiset - Ilta-Sanomat

Osoittaa kyllä selkärankaa ja fiksua mieltä että uskaltaa pistää myös oman työkaverin kuriin tarvittaessa.

Sinulla on outo käsitys silmille hyppivistä asiakkaista.

Eiköhän kaiken muun ohella nuo maassa makaavien potkimiset ja lyömiset kerro tuomion saaneesta pokesta tarpeeksi.

Sinulla on outo käsitys silmille hyppivistä asiakkaista.

Eiköhän kaiken muun ohella nuo maassa makaavien potkimiset ja lyömiset kerro tuomion saaneesta pokesta tarpeeksi.

Oudoksun vain eniten sitä että tuo työkaveri kääntyi työkaveriaan vastaan noi pahasti. Luulin että tässä ammattiryhmässä pidetään kaverin puolta viimeiseen asti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom