Huhhuh, oli aika raskas narikkakeikka. 4,5h tauotta takkien kanssa sähläämistä, muutaman kerran kerkesin ottaa vesihuikan pullosta mutta muuten ei mulla taukoa ollut. Oli koko illan ajan joku baarihenkilökunnasta kaverina narikassa ja silti oli kiire, kun 600 paikkainen narikka tuli täyteen asti ja huone jossa narikka oli, oli ehkä kokoluokkaa 3x3m + yks pieni portaiden alla oleva koppi, oli pikkusen saatanan ahdasta :D Nämä ravintolan puolesta töissä olleet tytöt jotka mun kaverina olivat, vaihtelivat tunnin välein vuoroa ja ihmettelivät miten mä jaksan :D Ihan syystä sanoi ovella seissyt portsari mulle töihin mennessäni että ton illan jälkeen en enää ikinä halua narikkaan :D Siitä mukavaa kyllä että ei tarvii painia tai väitellä kenenkään kanssa mutta hetkeäkään ei paikallaan tarvinnut olla ja se takkien ottaminen täydestä narikasta ei ollut ihan helpointa kun on monta riviä takkia ja reppua päällekkäin. Kyllä mä silti jatkossakin otan narikkakeikatkin vastaan, siihen täytyy vaan asennoitua vähän eritavalla, mut toivon kuitenkin etten tuon kerhon narikkaan joutuis uudelleen, taitaa olla kaupungin huonoiten järjestetty narikka :D