Kysymyksiä pokeille

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Huhhuh, oli aika raskas narikkakeikka. 4,5h tauotta takkien kanssa sähläämistä, muutaman kerran kerkesin ottaa vesihuikan pullosta mutta muuten ei mulla taukoa ollut. Oli koko illan ajan joku baarihenkilökunnasta kaverina narikassa ja silti oli kiire, kun 600 paikkainen narikka tuli täyteen asti ja huone jossa narikka oli, oli ehkä kokoluokkaa 3x3m + yks pieni portaiden alla oleva koppi, oli pikkusen saatanan ahdasta :D Nämä ravintolan puolesta töissä olleet tytöt jotka mun kaverina olivat, vaihtelivat tunnin välein vuoroa ja ihmettelivät miten mä jaksan :D Ihan syystä sanoi ovella seissyt portsari mulle töihin mennessäni että ton illan jälkeen en enää ikinä halua narikkaan :D Siitä mukavaa kyllä että ei tarvii painia tai väitellä kenenkään kanssa mutta hetkeäkään ei paikallaan tarvinnut olla ja se takkien ottaminen täydestä narikasta ei ollut ihan helpointa kun on monta riviä takkia ja reppua päällekkäin. Kyllä mä silti jatkossakin otan narikkakeikatkin vastaan, siihen täytyy vaan asennoitua vähän eritavalla, mut toivon kuitenkin etten tuon kerhon narikkaan joutuis uudelleen, taitaa olla kaupungin huonoiten järjestetty narikka :D

Ei niissä narikkahommissa mitään vikaa ole, menee aika nopeesti. Itse parhaillani ollut 2200 paikkaisessa ja siinä jo huomaa, ettei se ihan helppoa ole aina vaikka siltä näyttää ;)

2200 paikkaisessa narikassa on varmaan sentään jo tilaakin, tuo eilinen kun oli sitä luokkaa että narikan perälle oli melkeen mahdoton enää päästä kun oli täyttynyt :D Aika meni tosiaan nopeesti mutta pahimpaan ruuhka-aikaan (ruuhkaa oli kokoajan) siinä just ennen kahtatoista kun vielä pääs ilmaseks sisään ja paikka täyttyi opiskelijoilla, alkoi kyllä hikeä pukkaamaan kun ramppas viemässä reppuja ja takkeja johonkin narikan taaimmaisiin vapautuneisiin paikkoihin :D Hommat alkoi 23:30 niin ensimmäisen kerran ehdin katsoa kelloa kolmen aikaan ja sillon luulin että olis vasta jotain 01:00 :D

En itse ollut vuorossa, mutta entisessä työpaikassa tuli 800 takkia seiniltä alas, kun kaikki koukut tuli ekaa kertaa täyteen. Suurin osa takeista varmaan pysyi naulassa kiinni vaikka telineet pettivät, mutta voin vain kuvitella sitä sähläämisen määrää.

Hyi vittu mikä tilanne, siinä kohtaa tekis varmaan jo mieli lyödä hanskat tiskiin ja lähteä himaan :D

Kyllä mä luulen, että siinä tuli talon pitkäaikaisemmillekin narikkakarjuille hiki.

Tää sama juttu kävi muuten siellä sun ekassa työkohteessa nyt syksyllä siinä alimman kerroksen narikassa. Siinä oli talon baarimikko narikassa, ja ei se osannu ku nauraa sille tilanteelle. Takkeja ei tosin ollu varmaan ku 50-100, mut huvittavaltahan se näytti.

Ok, varmasti paskamainen tilanne kun takit leviää ja valomerkin aikaan on se viisikymmentäkin humalaista takinomistajaa jonossa, pitää varmaan huutokauppana huudella ''musta XL Haltin laskettelutakki'' johon joku vastaa ''she on vvarrmaankin mmun, ootash ku tarkishtan''. :D Tuolla ekassa työkohteessa oli kyllä 10 kertaa paremmin järjestetty narikka kun tossa lauantaisessa. Asiakaspaikkoja ekassa paikassa ehkä 200 enemmän mutta ne kaikki jaettuna kolmeen narikkaan tuon yhden 600 paikkaisen sijasta :D

Etsä päässy poliisikouluun vai onko steroidit sekottanu pään?

Vituttaa kans tollaset ihmiset. Täälläpäin on kans poket aika vauhdissa. Eräässä baarissa poke sekosi täysin. Meni ulos baarista, tarttui erästä tyyppiä ryysyistä joka oli baarin terassilla, raahasi baarin sisään ja päätti heittää niskaotteella ulos, jonka jälkeen alkoi vääntämään hänen kättään selän takana ihan vitusti. Niin että tyyppi tyyliin itki kivusta. Noh seuraavaksi tyypin kaveri kysyy onko tuo täysin laillista ja seuraavaksi poke käykin hänen kimppuunsa. Ryysyistä kiinni ja niin vitusti ulos.

Toinen oli taas se, että eräs mies löi tyttöystäväänsä (jep, moraalisesti tosi väärin, soosoo!), ja poistui baarista. Siinä sitten poke juoksee ihan täysiä perään, kampittaa ja lyö hänen pään ihan täysiä asvalttiin. Verta valui aika komeesti. Esimerkillinen poke?

Toinen oli taas se, että eräs mies löi tyttöystäväänsä (jep, moraalisesti tosi väärin, soosoo!), ja poistui baarista. Siinä sitten poke juoksee ihan täysiä perään, kampittaa ja lyö hänen pään ihan täysiä asvalttiin. Verta valui aika komeesti. Esimerkillinen poke?

Melkoinen poke, kun kurmuttaa jo kertaalleen lyötyä. Ja naista vieläpä.

Yllättävää että vastaukset taas luokkaa "Joo vittum naistemhakkaajia puukolla selkääm PERKELE!!". Koetin vain kysyä, että onko pokeilla todellakin noin rajoittamattomat mahdollisuudet kurmuuttaa mielivaltaisesti ketä vain, vai onko lakiin todella kirjoitettu että "Naisten hakkaajien päät hakataan asvalttiin", "Vittumaisia tyyppejä saa lyödä ja kieputella".

Kai tuo nyt on järjelläkin pääteltävissä, että järjestyksenvalvojalla ei ole mitään oikeutta ottaa lakia omiin käsiin... Se on sit ihan eriasia miten tilanne käytännössä etenee.

Yllättävää että vastaukset taas luokkaa "Joo vittum naistemhakkaajia puukolla selkääm PERKELE!!". Koetin vain kysyä, että onko pokeilla todellakin noin rajoittamattomat mahdollisuudet kurmuuttaa mielivaltaisesti ketä vain, vai onko lakiin todella kirjoitettu että "Naisten hakkaajien päät hakataan asvalttiin", "Vittumaisia tyyppejä saa lyödä ja kieputella".

Kaikkihan riippuu siitä, mitä poliisille kertoo.

Tunnetko pariskunnan? Voisko olla, että mies on tehnyt samanlaista käytöstä poken silmien alla ennenkin?

Mitä reaktiota sä oikein haluat? Jeesustelua aiheesta? Selviö varmaan kaikille että lain mukaan väärin, moraalisesti oikein. Niin se tässä maailmassa usein menee, mies tekee ja mies vastaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom