Kysymyksiä pokeille

Itellä on ollu porttikielto erääseen baariin siitä lähtien kun sen yks poke pahoinpiteli meikäläisen ja tein asiasta rikosilmoituksen.

Homma nyt vain sattuu olemaan niin että jotkut 18-weeee-boitsit, omaan niin mahtavan pukeutumistyylin että elviskin heittää voltteja haudassaan. Yks ilta sitä taas nähtiin ku jotku pässit yrittää ihan pokkana tulla verkkareissa ja lenkkareissa k-20 mestaan, näytti siltä että pojat tuli suoraa joltain korjauspajalta skipaten suihkun ja siistiytymisen. Ja sitte kun niitte asenne on kaiken lisäks sellane että "mä oon asiakas, mä teen mitä ikinä lystään, sä oot pelkkä paska, mee muualle inisemään", nii eihä tollasia päästä iha vaa pelkästään asenteen takia, ja jonkinlaista "pukeutumis-koodia" pitäs noudatta.

Pääsin kerran saappaissa sisään kautpunkin lihatiskille xD

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuo ei paljoa vielä valaise, että poke pahoinpiteli teikäläisen. Kävikö se siinä samalla kun se vei sua kurkusta ulos kun olit pistellyt ravintolan omistajan eukkoa nenään? Ulos vietäessä sattui pieni horjahdus ja osuit asfalttiin ja kun sopivasti oli yliopiston viherpiipertäjää ovella kauhuissaan niin sait todistajat tälle tapahtumalle?

Noita "pahoinpitelyitä" olen siis joutunut joskus itsekin tekemään (en ole koskaan ollut syytettynä) kun olen syyttä ja turhaan toisen fyysiseen vapauteen kajonnut töissä. Asiat kun riippuvat monesti siitä ketä ne kertoo...

Pienen juottolan omistaja löi mustasukkaisuuspuuskassa broidia kun tämä jutteli sen naisen kanssa siellä baarissa. Veli ei halunnut tapella ja tilanne loppui siihen. Poke vei kuitenkin broidin pihalle kun ei omistajaa voinut heittää ulos. Tästä tuli sitten sellainen porttikielto että veli oli kuulemma aina liian kännissä, myös kerran ollessaan kuskina eikä päässyt sisälle. Erään kerran hän oli reippasti jurrissa ja keksi hyvän idean kun sinne baariin piti päästä: laittoi prätkäkypärän päähän jottei portsari tunnista ja pääsi sisään :D

Pakko kysyä. Hyödyttikö?
Tässäpä tulee se portsarien mentaliteetti esiin. Itse portsari saa tehdä mitä haluaa ja kaverit suojaa aina selustan. Portsariin ei taas asiakkaat (ainakaan minä) voi (viitsi)koskea, koska tulee yleensä aika paljon maksettavaa+mahdollinen ehdollinen.

Pokea suojaa myös laki tuossa asiassa joten suosittelen jotain muuta keinoa kuin koskeminen. Ja edelleen tuo "kannattiko" voi olla oikea kysymys kun ei ole mitään tietoa mitä on tapahtunut. Voihan toki olla että on molemmat olleet vapaalla ja täysin syyttä/oikeudetta on poke piessyt. En tiedä joten en tuomitse kumpaakaan... Kysyn vaan miten asia on? Vastausta en kovin varmaa saa sillä se vaatisi molempien puolet ja todistajatkin vielä.

Tarkoitukseni ei ole lähteä ristiretkelle pokeja vastaan, tarkoitin vaan että tuolla on monenlaista sankaria pokeina. Mahdollisissa riitatilanteissa ei tuo humalaisen asiakkaan oikeusturva ole kauhean hyvällä tolalla.

Noita voimankäytön liioitteluita ei oikeastaan pysty millään todistamaan ja takaisin ei voi antaa, nämä mädät omenat vielä tiedostavat sen ihan kiitettävästi.

Mitä helvettiä porukka oikeen meinaa.

Tuon tekstin, että poke pahoinpiteli ja kaveri teki rikosilmoituksen ja sai tästä hyvästä porttikiellon, valossa on turha alkaa vänkäämään vastaa ja kyselemään, että "kannattiko" ja spekuloimaan poken toimintaa tms. Ainoa mitä tuosta tekstistä voi päätellä on:
1. Poke pahoinpitelu.
2. Tehtiin rikosilmoitus.
3. Saatiin porttikielto.

Ja tällöin poke on tehnyt rikoksen ja tästä on tehty aiheellisesti rikosilmoitus ja tästä syystä on aiheettomasti annettu porttikielto.

Vaikka kuinka yritätte väittää mustaa valkoiseksi niin se ei onnistu. Tuon tekstin pohjalta on turha pokea puolustaa milläkään verukkeella.

Suurin osa pokeista on normaaleja ihmisiä mutta näkisin elämänkokemuksen pohjalta, että tuolle alalle hakeutuu tavallista enemmän "rajähdysaltista" porukkaa kuin suurempaan osaa muista ammattiryhmistä. Itse olen ollut todistamassa, kun kahva-apinat ovat pahoinpidelleet ja kuristaneet täysin syytöntä asiakasta kunnes tällä henkilöllä lähti taju. Ja nyt on turha tulla lässyttämään mitään "hallintaotteista", koska kyseisessä tilanteessa ei ollut mitään hallittavaa. Kehotin kysestä henkilöä useaan otteeseen tekemään rikosilmoituksen mutta saatanan hölmö ei sitä tehnyt.

Miltäs semmonen kuulostaa että päästetään baariin sisälle ja ensimmäistä paukkua tilatessa tulee poke ja heittää pihalle liian kännisenä. Liput 10euroo ja paikka maanpäällinen ruotsinlaiva Tikkurilassa. Onko vastaavia kokemuksia?Kuulostaako kenestäkään pokesta tutulta? Ihan näppärä keino tehdä rahaa. Paikka on kyl ikuisessa boikotissa.

Miltäs semmonen kuulostaa että päästetään baariin sisälle ja ensimmäistä paukkua tilatessa tulee poke ja heittää pihalle liian kännisenä. Liput 10euroo ja paikka maanpäällinen ruotsinlaiva Tikkurilassa. Onko vastaavia kokemuksia?Kuulostaako kenestäkään pokesta tutulta? Ihan näppärä keino tehdä rahaa. Paikka on kyl ikuisessa boikotissa.

Ei kokemusta vastaavasta, ei kuulosta tutulta.

Näppärämpi keino tehdä rahaa on ehkä antaa sun juoda mahdollisimman monta juomaa.

Tuo ei paljoa vielä valaise, että poke pahoinpiteli teikäläisen. Kävikö se siinä samalla kun se vei sua kurkusta ulos kun olit pistellyt ravintolan omistajan eukkoa nenään? Ulos vietäessä sattui pieni horjahdus ja osuit asfalttiin ja kun sopivasti oli yliopiston viherpiipertäjää ovella kauhuissaan niin sait todistajat tälle tapahtumalle?

Noita "pahoinpitelyitä" olen siis joutunut joskus itsekin tekemään (en ole koskaan ollut syytettynä) kun olen syyttä ja turhaan toisen fyysiseen vapauteen kajonnut töissä. Asiat kun riippuvat monesti siitä ketä ne kertoo...

No tapaus sattui niin että olin menossa ulos baarista kun portsari kävi takaa päin kiinni, veti mm korvista(kyl se sattui) uhkaili tappavansa ja siinä mentäessä antoi vähän kyytiä ja sitten heitti portaat alas kadulle. Kaks kertaa tätä ennen olin kyseiseen baariin sammunu jolloin sama poke oli myöskin heittänyt vauhdilla ulos vaikka oisin ihan omin jaloin kävellytki pois.

Ihan samahan se nyt on mitä mä täälä internetissä sanon kun ei kukaan kuitenkaan usko. Mutta sanottakoon nyt vielä että meitä oli sielä viiden hengen seurue joista yksi kuski. Yksi seurueen jäsen kuvasi osan tapahtuneesta kamerakännykällä jossa mm kuuluu kun poke sanoo "tuu tänne mun vuoron jälkeen niin mä tapan sut". Muuten siitä ei sitten ookkaan kun lopputilanne kadulta koska kaveri tajus alkaa kuvaan liian myöhään. Todisteena mulla on siis tosta toi kuvattu pätkä jossa poke sanoo noin, kolme humalaista silminnäkijää + minä, selvänä oleva kuski ja lääkärintodistus ruhjeista.

EDIT: Ja siis ei tässä mulla mitään pokeja vastaan ole vaan tota kyseistä kaveria.. jokainen pokekin on ihminen ja ihan hyvin vois olla vaikka kaupan kassalla tai projektipäällikkönä. Ei pidä yleistämään.

Tapausta paremmin tuntematta ja ihan yleisesti pohdiskellen. Monet asiakkaat jaksavat kummasti skarpata siinä sisääntulotilanteessa, mutta rentous saattaa koittaa sisälle päästyä, joten joku voi aivan hyvin katsoa, että asiakas on poistamiskunnossa. Mutulla vielä heittäisin, että hetkellinen skarppaaminen on sitä helpompaa, mitä kylmempää ulkona on, mutta annas olla, kun alkaa lämpö päästä jäseniin siellä sisätiloissa...

Lähes vastaavanlaisesta toiminnasta kokemusta samasta mestasta (ei mulle henk. koht, mut kuiteski). Eli vittumainen henkilökunta?:rolleyes:

Tuollahan on työntekijät vaihdettu pariin otteeseen, eli sillä taitaa olla näissä tapauksissa vähän merkitystä että koska moiset episodit ovat sattuneet...

Sitä vähän meinasin et on niit lippurahoja menny vissiin vääriin taskuihin ku on jopa kaikki poket vaihdettu kerralla. Tais joskus olla lehdissäkin tosta juttuu. Mut tää miun tapaus sattu vielä sen jälkeen.

Mun ja parin taistelutoverin kohdalla paikallisen "bilemestan" poket on olleet aika pitkämielisiä. En tiedä kuinka paljon pokeja noin ylipäänsä lyödään kasvoihin, niin että senkka lentää, mutta mun kaveri löi ja on päässyt sisään sen jälkeenkin...

Muutenkin erinäistä rähinää on ollut melkien joka viikonloppu.

Ehkä me ollaan hyviä asiakkaita, tai jotain...:D

Tai sitten te olette vaan niin pelottavia tyyppejä, ettei ne uskalla estää teidän sisäänpääsyä. Voi vaikka senkka lentää poken nenästä...

Mun ja parin taistelutoverin kohdalla paikallisen "bilemestan" poket on olleet aika pitkämielisiä. En tiedä kuinka paljon pokeja noin ylipäänsä lyödään kasvoihin, niin että senkka lentää, mutta mun kaveri löi ja on päässyt sisään sen jälkeenkin...

Muutenkin erinäistä rähinää on ollut melkien joka viikonloppu.

Ehkä me ollaan hyviä asiakkaita, tai jotain...:D

luuseri poke. ite antasin ainaki elinikäsen porttikiellon.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom