Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kaasu kuitenkin pelaa 95% kerroista ni miks siihen ei luottais. Paras voimankäyttöväline ja aivan helvetin hyvä, että sitä nykyään jengillä on. Tosi harvoin sattuu mitään pahempaa kellekkään kaasutustilanteessa ja kaikki pääsee helpommalla ja vähemmällä haitalla. Esim ilman kaasua jonku puukkosankarin kanssa painiminen ei ole maailman mieluisin asia, ja herrajumala mikä show siitä tulee jos meet jollain jakkaralla kolhasemaan. Kaasut naamalle vaan ja pakkia. Toimii lähes aina ja todennäköisesti tilanne päättyy kaikkienkannalta lopulta ihan hyvin. (Ja ei en kaasuttele huvikseni ihmisiä ja käytän muutenkin harvoin, jopa liian harvoin). Itse oon kahdesti "joutunu" kaasuttamaan tän 3 vuoden aikana kun on kaasuluvat ollu. Toisella kerralla asiakas painittu ulos ja haki autosta sähkötainnuttimen, otti n 2m päässä esiin ja kaasutin kaverin ja hommasta selvittiin lopulta todella helpolla. Toisessa tapauksessa asiakas oli niin sekasin, ettei saanut mitenkään rauhoittumaan. Kuristaa ei voinut kun koko baari tuijotti vieressä, muutaman minuutin päällä makaamisen ja raajojen vääntelyn jälkeen lopulta päädyin kaasuttamaan ja homma loppui siihen. Kummassakin tapauksessa ilman kaasua ois joutunu satuttamaan asiakasta todennäkösesti aika huolella tai kuristamaan. Se on totta, että ovella ollessa pitäs olla muutakin edellytyksiä olla kun se kaasutus. Ei sitä aina ehdi käyttää tai joskus jopa ei toimi kunnolla.Ei. Mutta olenkin myös kaasua vastaan. Siksi, että luotetaan liikaa noihin apuvälineisiin, ja kun hoksataan että niistä ei ollutkaan hyötyä, ei tiedetä mitä tehdä.
Telari järkkäreille, kyllä vai ei?
Itse sanoisin kyllä. Samanlainen koulutus vaan kun kaasullekkin.
Eeppinen vääntö alkakoon!
Telari järkkäreille, kyllä vai ei?
Itse sanoisin kyllä. Samanlainen koulutus vaan kun kaasullekkin.
Eeppinen vääntö alkakoon!
Geeli ja vaahto toimii sisätiloissa sen verran hyvin leviimättä kun tähtää kunnolla niin vaikka oliskin takana porukkaa niin kukaan niistä tuskin kurkun ärtymistä enempää oireita saa.
Minkäs moista syklon b:tä mahdoit ruiskutella? Ite oon first defenceä, sabrea ja foxia käyttänyt kentällä eikä kyllä mikää ole jäänyt niin pitkäksi aikaa ilmaan leijailemaan, vaikka juovia ovatkin olleet. Fox nyt oli aika myrkkyä sisätiloissa ja kävi hengityksen päälle, mutta saattoi johtua osittain myös siitä että käytin melkein koko purkin kerralla.Jeps. Verrattuna juovaan jolla parin metrin päästä kaasutin oven edessä ulkona. 5 min sai asiakkaat yskiä kun jäi ilmaan se kaasu. Ja kaasutus oli melko lyhyt ja osui ekalla kerralla suoraan silmiin. Itsellä ärtyi kurkku pariksi tunniksi.
Jos oot just kurssilta valmistunu niin työllistyminen riippuu enemmänkin siitä ketä tunnet kun millainen itse olet.
Mitenkäs on järkkäreiden vakuutuksien laita jos omalla toiminimellä toimitaan? Itse olen juuri aloittamassa hommia ,mutta en oikein tarpeellisista vakuutuksista tiedä kun kotivakuutus ja tapaturmavakuutus ei kait tällaisessa hommassa mitään korvaa :/ vai miten on?
Miten viette voimankäyttövälineet töihin, jos kyseessä joku keskustan paikka? Raudat, sumu ja laatta repuun ja töissä vyölle, vai mitenkä? Liivit kumminki päälle jo himassa? Voimankäyttövälineitähän ei saa turhaan kantaa, mutta eiköhän autolta ovelle ja takasin saa. Tosin ei viitti keskustassa talsia sumut ja raudat vyöllä.