Asialliset asiakkaat saa asiallista kohtelua.Tosta kommentista todellakin paistaa läpi sun suopeus liialliselle voimankäytölle. Sääliksi käy sun kapakan asiakkaita.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Asialliset asiakkaat saa asiallista kohtelua.Tosta kommentista todellakin paistaa läpi sun suopeus liialliselle voimankäytölle. Sääliksi käy sun kapakan asiakkaita.
Asialliset asiakkaat saa asiallista kohtelua.
Edit: jos et muuten pärjää olet väärällä alalla.
Mä nyt kritisoin sitä silti hieman. Nyt on kuristettu kuoliaaksi umpihumalainen, keski-ikäinen ja tavallinen kadunmies. Nyt ei ole ollut avustajia, linnakundeja, piripäitä tai mitään sellaista. Ketään ei ole edes tarvinnut saada talutettua mistään pihalle. Kyseisen portsarin kusihädästä en tiedä sanoa. En siis tajua, että miksi nämä samat jutut pitää aina nostaa esiin, kun jotain tällaista uutisoidaan ja ovimiesten toimintaa kritisoidaan.
Mä selasin niitä iltalehden vanhoja juttuja.Mutta missä tuosta on tarkemmin kerrottu että kyseessä olisi joku tavis ja sitä ei olisi tarvinnut taluttaa mistään ulos?
Mä selasin niitä iltalehden vanhoja juttuja. Siinä ravintolan pihallahan toi tilanne tapahtui. Kännissä kuin käki tää ainakin oli, ja tavallinen perheellinen mies niiden mukaan. Ei siitä hirveän vaarallista kuvaa noiden juttujen perusteella saa, vaikka vähän koittais vapaammin tulkitakin.
edit. ja joo, vain asianomaiset tietää, mitä tarkalleen tapahtui, mutta en mä ainakaan näe syytä olettaa tuosta kaverista mitään muuta, kuin mitä noi jutut antaa ymmärtää.
Ja miksei kerrankin voisi vaan suoraan todeta, että nyt on toimittu päin persettä ja toivottavasti tämä ei toistuisi.. Näin minä ainakin tästä ajattelen.
Ite tuosta lähinnä mietin, kun on tullut tapauksia vastaan, jotka on ihan normaaleja työssäkäyviä ihmisiä, mutta kun saavat viinaa pillastuvat ihan täysin ja mikään puhe ei tehoa ja täysin kontrolli pois. Ja jos tuollaisen luonteen omaava sattuu olemaan vielä isokokoinen suhteellisen vahva, niin vaikeaksi menee poken näkökulmasta.
EIkös tämän murhamiehen kohdalla olisi voinut käyttää esim. kaasua?...Ja jos haetaan sitä worst case scenariota, niin tuohon toki vielä jumalaton kusihätä kaupanpäälle. Sitten itse poisto suorituksessa voi kokeilla kuljettaa agressiivisesti käyttäytyvä henkilö, jolla ei toki ole mitään sääntöjä ja saa käyttää mitä tekniikoita haluaa, "kujaa" pitkin joka on reunustettu tuoleilla ja ihmisillä...
Niin ja lisätään se, että tuo "ammattitaitoinen" poke ei edes aloittanut elvytystä, vaan poliisit aloittivat sen:(Mä selasin niitä iltalehden vanhoja juttuja.
Siinä ravintolan pihallahan toi tilanne tapahtui. Kännissä kuin käki tää ainakin oli, ja tavallinen perheellinen mies niiden mukaan. Ei siitä hirveän vaarallista kuvaa noiden juttujen perusteella saa, vaikka vähän koittais vapaammin tulkitakin.
edit. ja joo, vain asianomaiset tietää, mitä tarkalleen tapahtui, mutta en mä ainakaan näe syytä olettaa tuosta kaverista mitään muuta, kuin mitä noi jutut antaa ymmärtää.
"Todistajatkin näkivät miehen ulkopuolella, kun hän kaatui kadulle pysäköityä autoa vasten. Hän kaatui myös naamalleen ottamatta käsillään vastaan, jolloin tuomittu portsari meni auttamaan häntä."
Ei kovin uhkaavalta ainakaan lehtitietojen mukaan kuulosta?
Tuntuu että moni haukkuu täällä portsareita mutta pitää ymmärtää että se tilanne on aina erilainen. Mitä veikkaatte jos poliisi olisi ottanut saman otteen ni olisiko rangaistu ollenkaan? Ne viranomaiset ketkä tällä palstalla haukkuu portsareita ammattitaidottomaksi ni käykäähän ite vaikka lukemassa Hirsalan piirityksestä ku metsurin veli tapettiin.