Kysymyksiä pokeille

Mutta, asiassa on toinenkin puoli: Aika monet naisetkaan ei innosta kirkuen ota portsaria miehekseen, koska tuossa ammatissa jos missä tulee tarjouksia jopa joka ilta. Voi olla vaikea luottaa mieheen jolle puhelinnumeroita satelee ja seksinnälkäiset vieraat naiset tarjoavat hetken huumaa ja vaihtelua arkeen jokaisessa työvuorossa... Että kyllä se niitä naisiakin mietityttää, ja taas jos yleistetään niin en tiedä yhtäkään portsaria joka ei olisi koskaan mennyt flirttiä pidemmälle ja "syönyt kuormasta" (eli ollut dorka ja ottanut ovelta pillua), ja varmaan 95% on joskus työuransa aikana pettänyt kumppaniaan kun on ollut joku testonhuuruinen himo käyttää tilaisuus hyväksi.

On hyviä naisia joihin voi luottaa, ja hyviä miehiä portsareina jotka kunnioittaa parisuhdettaan. Mutta tälläistä on elämä, se pitää kestää. Toinen on luottamuksen arvoinen niin kauan kunnes toisin todistaa, ja sekin jos mokaa... Toiset pääsee yli ja toiset ei. Ihmiset on erehtyväisiä ja virheitä tapahtuu. Näin se vaan on.

Pakkoa mainita, että itse en ole ikinä kuormasta syönyt tai ketään kotiin vienyt ja en sitä itse edes arvosta. En tosin kiellä sitäkään, etteikö tarjouksia olisi tullut ja en kiellä, etteikö houkutuksia olisi ollut, joten ymmärrän ponttisi. Itse en nyt ihan noin raakasti kuin 90% "huoria" , mutta kyllä eräällä tapaa usko menee, mutta ei vielä mennyt :) . Toisaalta kaippa se on niinkin, että kun usko menee, niin kuormasta syöminen alkaa...??? mene ja tiedä...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pakkoa mainita, että itse en ole ikinä kuormasta syönyt tai ketään kotiin vienyt ja en sitä itse edes arvosta. En tosin kiellä sitäkään, etteikö tarjouksia olisi tullut ja en kiellä, etteikö houkutuksia olisi ollut, joten ymmärrän ponttisi. Itse en nyt ihan noin raakasti kuin 90% "huoria" , mutta kyllä eräällä tapaa usko menee, mutta ei vielä mennyt :) . Toisaalta kaippa se on niinkin, että kun usko menee, niin kuormasta syöminen alkaa...??? mene ja tiedä...

Joo no se oli lainausmerkeissä siksi ettei sitä kirjaimellisesti tarkoita, mutta en yhtään ihmettele että vuosikausia useita iltoja viikossa ovella olleelle portsareille saattaa tulla hieman ei-niin-kauhean-imarteleva-kuva naisista.

Ja joo, et oo VIELÄ syönyt kuormasta ja sähän teet vain yhden illan viikossa. Houkutuksia on ollut, ja tulee olemaan... ;) (No joo, kunhan kiusaan). Mutta et voi sanoa etteikö sun usko ole jo mennyt kun selkeesti se on kokenut jonkinlaisen särön ja se pilvilinnojen lintukoto on vaarantanut, eikä olekaan enää niin helppo luottaa naisiin...

Mutta edelleen, se on vaan elämää. Vastailkoon jotkut muut kollegat sulle onko heillä samanlaisia fiiliksiä vai nou, itse en tämän enempää osaa ottaa kantaa :)

Aikoinaan kusin kortin joten työmatkan takia asuin duunipaikan hotellissa ke-ma aamu. Silloin tuli kyllä hieman syötyä kuormasta.
Noi lähtökohdat niin vaan täys urpo ei olisi saanut, joten mäkin sain:D

edit. niin olin noihin aikoihin sinkku.

Onneks poket ei oo ton listan kärjessä:
Uskottomimmat naiset

1. Opettaja
2. Kotiäidit
3. Hoitajat
4. Sihteerit ja assistentit
5. Kiinteistövälittäjät

Uskottomimmat miehet

1. Lääkärit
2. Poliisit
3. Asianajajat
4. Kiinteistövälittäjät
5. Insinöörit

lähde: http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2010031111276022_lz.shtml

On sitä joskus tosiaan tullut vietyä töitä kotiin, mutta siihen kyllästyy kun tarpeeksi juoksee, eikä siinä sinkkuna ole mitään vikaa.

Paha sanoa kun ei mistään kerrota merkkiäkään. Mutta koko setti maksaa vähemmän kun mulla pelkkä vyö mikä pistää miettimään saako sillä sitten laatua? Noi kotelot mitkä on irroitettavissa ilman vyön purkamista on kyllä varmaan ainakin halvat versiot sellaisia että ne irtoilee itsestäänkin. Mulla oli joskus sellanen rautakotelo vyöllä mikä irtos nepparilla ja se aukes vähän väliä.

Jos jotain perus jv-hommia tekee niin ei tommosilla super varustevöillä paljoa tee. :) Itellä on joku GK:n perusvyö, jolla on hyvin saatu kannettua ne peruskamat (esim. raudat, oc ja radio). Kyllä niitä taktisia radiopuhelin, kännykkä yms. koteloita ehtii sitten ostamaan myöhemmin, jos välttämättä haluaa.

Juu ei tarkotus ookkaan täyttää vyötä millään taktisilla erikoissuper koteloilla vaan perus vyötä kattelen, lähinnä tota sen takia että oli pakettina. Merkkihän kyseisellä vyöllä on MFH, sanooko mitään?

Olettekos huomanneet, että auttaako varustevyö selkävaivoihin?

Ovella ei varmaan tuu kannettua sellasta määrää tavaraa vyöllä että sillä selkänsä saisi kipeäksi vaikka olisi joku kangasvyö käytössä. Jos paljon on romua vyöllä niin snigel M/04 vyö on kovasti kehuttu ja auttaa selkävaivojen kanssa ku se jakaa painoa tasaisesti. Ovella en kyllä ehkä käyttäis koska se vyö on ihan vitun iso.

Ovelle mun mielestä kelpaa joku varustelekan 15e vyö ja siihen kaveriksi pari tarvittavaa koteloa, esim. just vaikkapa raudoille ja kaasulle. Taskussa lienee tosin fiksumpi ja mukavampi, koska harvoin on mitään haalareita päällä toisinku meillä piirissä :D

Juu ei tarkotus ookkaan täyttää vyötä millään taktisilla erikoissuper koteloilla vaan perus vyötä kattelen, lähinnä tota sen takia että oli pakettina. Merkkihän kyseisellä vyöllä on MFH, sanooko mitään?

Olettekos huomanneet, että auttaako varustevyö selkävaivoihin?

Mullon MFH:n takki ja on ainaki helevetin hyvä.

Nyt on pakko kysyä täältä ku en googlen kautta oikee löytäny. Elikkä mistä näitä järjestyksenvalvojan kursseja pidetään? ketkä pitää? Koetin eri firmojen nettisivuilta mut aika laihoin tuloksin.

Amiedulta löytyy myös, joka näyttäisi tosin olevan 60e kalliimpi kuin edellämainittu. Securitaksen sivuilla on myös infoa ja niiden koulutus on taas halvempi kuin nämä kaksi. Joskus on myös erillisiä "tarjouksia", jos sitoutuu menemään kurssin jälkeen esim. johonkin tapahtumaan Securitaksen porukkaan.

Nyt on pakko kysyä täältä ku en googlen kautta oikee löytäny. Elikkä mistä näitä järjestyksenvalvojan kursseja pidetään? ketkä pitää? Koetin eri firmojen nettisivuilta mut aika laihoin tuloksin.

Lahdessa total sec ainakin. Ja yleisesti turvallisuusfirmat ja välillä aikuiskoulutuskeskukset yms.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom