Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jv-peruskurssi edessä ensi ja seuraavana viikonloppuna. Onko tuossa vaan tuo kirjallinen koe, vai onko myös käytännön koe?
joo meette porukalla johonkin lähikapakkaan ja sit jokainen valkkaa yhen tyypin ketä pitää retuuttaa pihalle, jos asiakkaita ei oo montaa ni sit vedätte todennäköisesti ihan miehissä niitä asiakkaita pihalle, ja mätkitte kuonoon.. :lol2:
eiköhän se oo vaa se kirjallinen..
Minkä takia jotkut poket kattoo ajokortin myös sieltä kääntöpuolelta?
Mua pidettiin siis potentiaalisena väärentäjänä. Nice. No jotain tollasta mä arvelinkin sen olevan, koska ei se kortin takaosa oikein mitään muuta oleellista infoa tarjoa.
NÄkee, tutun poikapuoli oli ajalla ja vaivalla tuollaisen tehnyt ja piti oikein ottaa oma ajokortti esiin, ja alkaa etsimään miten tuon voi erottaa aidosta. Siitä röpelöstä pinnasta sen sitten lopuks huomasi. Aika ensiluokkaista työtä :DN Sen verran taitavia tekeleitä tullut nähtyä.
Vanha seurueen aidot laput eka "kikka" :DJa ei se sama poke esim. mun kaverilta katsonut papereita niin tarkkaan. Tosin se voi johtua siitä, että mä menin ensin sisään ja jos se "varmistui" mun papereista niin ajatteli varmaan, että tuskin toi kaverikaan mikään alaikänen huijari on.
Miten sen sieltä näkee?Näkee sieltä esmes mahdollisesti vaikka sen, jos on tuomittu rattijuopumuksesta.
Miten sen sieltä näkee?
Mitä poke sillä tiedolla tekee?
UV-valo paljastaa myös väärennökset. Harva jaksaa tehdä korttiin niitä tekstejä, jotka näkyy UV-valossa. Setelin tarkastukseen käytettävä valo on kätevä olla lipunmyynnissä.NÄkee, tutun poikapuoli oli ajalla ja vaivalla tuollaisen tehnyt ja piti oikein ottaa oma ajokortti esiin, ja alkaa etsimään miten tuon voi erottaa aidosta. Siitä röpelöstä pinnasta sen sitten lopuks huomasi. Aika ensiluokkaista työtä :D