Tere, mikähän mahtaa baareissa olla käytäntö, jos narikasta hakee laukkuun unohtunutta tavaraa, pitääkö siitä vielä maksaa erikseen?
Helsingin Feverissä rupes eilen vähän vituttamaan, kun poke aika tylysti sanoi, että ei lähde hakemaan mitään tavaraa kun se on kuulemma ärsyttävää hakea jatkuvasti tavaroita narikasta. Sen ymmärrän, että voi vituttaa kun oli baarisuunnistus ja kasseihin unohtunutta tavaraa kävi kuulemma aika moni hakemassa, mutta ei siellä nyt niin paljoa ollut porukkaa eikä ketään jonossa enää siinä vaiheessa. Elikkäs itse tarvitsin laukusta baarisuunnistukseen liittyvän kirjekuoren.
Kaiken lisäksi mulla ei ollut käteistä lompakossa niin, sitten olis pitänyt kuulemma käydä automaatilla ulkona, hetken päästä muisti ilmoittaa drinkin oston yhteydessä voin maksaa narikkamaksun ja piti sitten ostaa ylimääräinen drinkki vaikkei mieli tehnyt ja taas meni vähän rahaa.
Yleensä en mitään jää valittamaan mutta nyt rupesi poken aika tyly käytös ja rahan meno ärsyttämään. Mun mielestä tälläinen ei kuulu suomalaiseen palvelukulttuuriin, mutta onko baareissa yleensä tämä käytäntö?
No joo, pitkä sepustus aika pienestä asiasta, mutta jäi vaivaamaan.