Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
daddaraa: http://familydoctor.org/online/famdocen/home/healthy/physical/injuries/265.html
varsinkin 1,2 ja 4.
johnsson: voimaa. se on perusta. ehdottomasti. monipuolista kyynärvarren grippivoiman kehittämistä ja tietenkin koko käsivarsi. sitten pitää samantien huomata, että tossa käytetään kroppaa hyväksi paljon myös. sama kuin kädenväännössä. ei pelkillä käsillä.
jeke: siis minä vai? en pidä. lenkkeily on pirun tylsää!!! :D hyväähän se tekis, mutta teen peruskestävyystreenitkin mieluiten kiipeilemällä. mp3 tai kaveri mukaan niin lenkkikin sujuu tunnin mut sit perhana piisaa. pallion peräs voisin juosta 3h ihan ok.
Pari tuntia hujahtaa parissa minuutissa ja hikeä tulee niin perkeleesti.

jto sanoi:kun treenataan keskivartaloa monipuolisesti noilla eskonkin mainitsemilla variaatioilla se riittää hyvin. keskivartaloliikkeet tehdään aina kyykyn tai vedon jälkeen eikä koskaan ennen. ihan hyvää tekee pyhittää niille omakin päivänsä pääliikkeenä, jos ne on kovinkin heikot. yleensä kuitenkin tulis pitää mukana
- suora liike, esim. polvien nosto
- kiertoliike, esim. levykierto
- staattinen, esim. voimapyörä
- syvät vatsat, esim. lankku vatsa vedettynä sisään
- kyljet suoraan, esim. sivutaivutus
toistot pitäsin siellä 6-12 välillä. rauhallinen suoritus ilman nykimisiä pitää ukon ehjänä. painotetaan nyt sitten vielä, että se lajivoima vetoon ja kyykkyyn sitten saadaan paremmin, kun se tiedostetaan ja otetaan huomioon niitä tehdessä. vatsaa siis ei esim. vedetä missään nimessä sisään kyykätessä.
että sen mukaan... eli kyllä mä aika paljon ja monipuolisesti sitä grippiä suosittelen treenaileen.johnsson: grippiä treenaan oman lajini takia ite 4-10 krt/vkoettä sen mukaan... eli kyllä mä aika paljon ja monipuolisesti sitä grippiä suosittelen treenaileen.
Eli tuosta gripistäkin olisi hyötyä taivuttelussa? Saishan siinä ranteet hiukan erilaista rasitusta mitä suorilla liikkeillä. Tätäkö tarkoitat?
Osaakos jto tai joku sanoa mikä mahtaa olla olkapää ystävällisin yläselän liike?