Kysymyksiä CLA:sta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja J2M
  • Aloitettu Aloitettu

J2M

Tulisiko CLA:ta käyttää kuuriluontoisena ja auttaako se massakaudella yhtään pitämään fläsöjä kurissa?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
CLA:ta tulee käyttää pitkissä periodeissa, ehkä jopa yhtäjaksoisesti. Massakauden fläsähommeleista en osaa sanoa, mutta ainakin CLA:lla on jostain huomattu olevan immuniteettia yms. nostavia vaikutuksia.

Itse olen melkein vakuuttunut, että tuote toimii jollain tavalla.

Mun mielestä ei kannata käyttää CLA:ta massakaudella, ei ainakaan yhtään edesauta kasvua vaikka toki saattaa auttaa ja auttaakin pitämään fläsöjä kurissa, mutta mitä sen fläsän massakaudella on väliä? Saahan ne sulatettua pois sit kun sen aika on, massakausi->fläsää enemmän tai vähemmän. Tutkimusten mukaanhan se alkaa vaikuttamaan/näkymään jossain kolmen kuukauden käytön jälkeen. Onhan ne sillä saatavat tulokset aika marginaalisia hintaan nähden, mutta kyllä se jollain tavalla toimii. Tonalin pitäis olla "toimivin" CLA valmiste. Ja sen verran vielä että sitäkin pitää ottaa yli suositellun annostuksen, yllätys yllätys. Että vitusti siihen rahaa menee, kuukaudessa samalla rahamäärällä saa laadukasta heraa säkin. Unohda toi massakausi/CLA kombinaatio. Ja immuniteetin parantamiseen glutamiini on sata kertaa parempi vaihtoehto ja sen kylkiäiseninä tulee muutakin hyötyä.

Tylerd sanoi:
Tonalin pitäis olla "toimivin" CLA valmiste. Ja sen verran vielä että sitäkin pitää ottaa yli suositellun annostuksen, yllätys yllätys.

Miksi tonalin on toimivin? Onko siitä jotain faktaa? Eräässä luontaistuote kaupassa juuri kuulin saman väittämän että "bodarit" ostaa tonalinia ihan yhtenään koska se toimii parhaiten.

Koska Tonalin on ainoa CLA valmiste mistä on tehty laajoja tutkimuksia ja muissa valmisteissa ei ole niitä god damn isomeerejä.... käy tuolta vilkaseen http://www.polarpharma.fi/tuotteet.htm
Mutta sitä saa syödä aika reilusti ennenkun mitään huomaa, 3,4grammaa ja sitä suurempi määrä on todettu tuovan tuloksia. Ja kannattaa tarkastella hintoja, on välillä 15e:n eroja.

CLA:ta voipi käytellä muutenkin, elikkästä koko ajan... Sitä saa myös öljynä, joka nyt toimii sitten kropassa muutenkin suotuisasti.

Ja noita tutkimuksia nyt on joka tuotteesta varmaan noin tuhat ja kuka sen teettään saa parhaat arvioinnit... että se siitä Tonalinin paremmuudesta.

Lisäravinteille tehdyt tutkimukset eivät liene aina niin yksiselitteisiä muutenkaan..

Itse ainakin olen vakuuttunut tuotteen toimivuudesta, kun aloitin dietin joskus kuukausi sitten söin 2 ensimmäistä viikkoa todella kurinalaisesti ja terveellisesti, sitten aloitin vartijan hommat ja työajat ja syömiset meni todella epäsäännölliseksi ja epäterveellisiksi, silti vyötärö on kaventunut 7 cm, ja pääasiassa juuri viimeisten kahden viikon aikana, ja koko ajan olen mussuttanut CLA:ta reilulla yliannostuksella. Ja en ole ollut millään sikadietillä, että kaiki lihat lähtee myös, vaan olen pyrkinyt syömään proteiinia n. 2,5g painokiloa kohden ja vain pienillä miinuskaloreilla.

Net Virgin sanoi:
CLA:ta voipi käytellä muutenkin, elikkästä koko ajan... Sitä saa myös öljynä, joka nyt toimii sitten kropassa muutenkin suotuisasti.

Ja noita tutkimuksia nyt on joka tuotteesta varmaan noin tuhat ja kuka sen teettään saa parhaat arvioinnit... että se siitä Tonalinin paremmuudesta.

Lisäravinteille tehdyt tutkimukset eivät liene aina niin yksiselitteisiä muutenkaan..
Ei taida muissa CLA valmisteissa olla noita vitun isomeeri polymeeri härveleitä, jotka Tonalinista tekee "paremman" kun muista. Ja toi on totta että suurin osa "potareista" jokka kayttää CLA:ta käyttää Tonalinia joten onhan sen oltava jotenkin parempi kuin muiden. Enkä ole missään koskaan nähny ainakaan julkastua tutkimusta muista CLA valmisteista kun Tonalinista. Ei pidä kaikkeen olla niin skeptinen. Eikä se öljy eroa mitenkään noista kapseleista, samaa paskaa se on niissä. Pullossa se on pullossa ja kapseleissa se on kapseleissa, luonnollisesti :rolleyes:

Tylerd sanoi:
Ei taida muissa CLA valmisteissa olla noita vitun isomeeri polymeeri härveleitä, jotka Tonalinista tekee "paremman" kun muista. Ja toi on totta että suurin osa "potareista" jokka kayttää CLA:ta käyttää Tonalinia joten onhan sen oltava jotenkin parempi kuin muiden. Enkä ole missään koskaan nähny ainakaan julkastua tutkimusta muista CLA valmisteista kun Tonalinista. Ei pidä kaikkeen olla niin skeptinen. Eikä se öljy eroa mitenkään noista kapseleista, samaa paskaa se on niissä. Pullossa se on pullossa ja kapseleissa se on kapseleissa, luonnollisesti :rolleyes:

Ja Tonalin on valmistettu hyvällä tavalla ja se tukee elämää! :hyper:

"Ja Tonalin on valmistettu hyvällä tavalla ja se tukee elämää!"

Repesin lollotiloooo...... :hyper:

Niin ja asiaan CLA:lla tekee yhtä paljon kun Kilolla Jussiloita.

Tylerd sanoi:
Ja toi on totta että suurin osa "potareista" jokka kayttää CLA:ta käyttää Tonalinia joten onhan sen oltava jotenkin parempi kuin muiden. :

Mistä sä ton tiedät? Onko siitäkin tehty joku tutkimus, että suurin osa bodareista käyttää tota?

Äkkiseltään sanottuna CLA on aine jota on tutkittu jonkin verran. Lisäravinnemerkkinoilla kovinkaan moni ei ole "tutkituttanut" omaa tuotettaan, Tonalin taitaa olla ainoa/yksi niistä harvoista. Mistäköhän näillä tiedoilla johtuu tuo "ylivoimaisuus"? Hmm.. mietitäämpäs hetki...

Vitustako minä tiedän käyttääkö suurin osa bodareista oikeesti sitä mutta niin on moni sanonu. Eikä mua edes kiinnosta koko PASKA! Siitäkin on tehty tutkimus ettei CLA kiinnosta juuri ketään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom