Läppä tai ei, juttua kyllä netistä löytyy, muun muassa tossa brainuserin linkissä mainitaan toi 84 alkuainetta…
:face:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Läppä tai ei, juttua kyllä netistä löytyy, muun muassa tossa brainuserin linkissä mainitaan toi 84 alkuainetta…
:face:
Sarkasmi menee taas ohi. Tosin totta puhuen, en enää itsekään löydä sarkasmia tosta omasta lauseestani. Yöllisen ajatuksenjuoksun haittapuoli on se, että se ei juokse
5HTP: Mitä mieltä, voiko vaikuttaa serotiinin tuotantoon? Mulla muutama eka nappi tuntu toimivan unen laatu parani ja unista tuli jotenkin iloisempia, mutta siihen se loppuikin ja tilalle tuli jatkuva paine kalloon about keskelle otsaa (kesti niin kauan kun noita vedin), tuo rupes tuntuu sen verta kuumottavalta et ei uskaltanu jatkaa.
Mut joo taitaa aika monimutkaista tuo aivokemioihin vaikuttaminen olla.
Meneekö L-Tryptofaani lisäravinteena samaan kastiin 5-htp:n kanssa? Mitenkäs fosfatidyylikoliini?
Jos syö vaikka msm-jauhetta+ hainrustojauhetta niin onko järkeä syödä ne aamulla/illalla jne. eli miten ne imeytyvät parhaiten/miten niistä saa kaiken hyödyn irti?
Kalaöljyistä. Jos käyttää säännöllisesti kalaöljyjä ja omegoita niin pitääkö olla/ tarviiko huomioida tuotteiden puhtaus (=raskasmetalleja elimistöön)
Onko väliä onko tuote tyhjiö vai molekyyli-tislattu.
Onko Suomessa saatavat "normi" lysit ja möllerit "tarpeeksi puhtaita" jatkuvaan vuosienkin pituiseen käyttöön, (itse käytän nesteenä) ,miten noitten
kapseleiden kapseliaines: onko jotain liivatetta vai jotain "siannahkaa" kannataako yhtään funtsata mistä itse kapseli on tehty?
Vai voiko raskasmetalleja tulla elimistöön enemmän muista elintarvikkeista, esim säilykkeet??
Ok, itse voin senverran sanoa että jos on vaikka polvikipuja niin kannattaa koittaa tuota msm-jauhetta. Itse aloitin 1 mitallisella päivässä (finnmax), 5 päivää kesti ja ei ollut ollenkaan polvikipuja. Huonoa oloa oli ekat 2 viikkoa, automatkat oli kyllä täyttä helevettiä jos meni vaikka 30km matkan.
Entäpä tämä uusi ulkoisesti käytettävä magnesium-suihke? Imeytyykö se tosiaan verenkiertoon iholta? Olen käyttänyt jonkin verran, mutta en osaa sanoa, onko siitä ollut hyötyä vai ei.