kynä ranteet

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
35
Eli "ongelma", itelläni on varmaan alle 10 senttiä paksut ranteet, ja haluan niistä PALJON paksummat. Joten neuvokaa liikkeitä (muutakun syöminen) millä ne saisi kasvuun. Sitäpaitsi, miten voin syyä enemmän että tulis paksummat RANTEET, sehän menee kaikki mahaan :D

Ranteiden paksuuteen ei tietääkseni voi vaikuttaa, synnynnäinen probleema sulla sitten. Omat ranteenpaksuudet on sellattet 16cm hieman yli.
Mutta tarkoittanet forkkuja eli näitä ja tätä. Tarkemmin siis ranteen ojentaja- ja koukistajalihaksia.
Tässä liikkeitä mitkä vaikuttavat ko alueisiin. Lisäksi itse en tee ollenkaan näitä liikkeitä, koska forkkuihini kohdistuu muussa harjoittelussa rasitusta. Forkkujeni ympärysmitta siis sellateet 28cm.

ranteita et voi paksuuttaa (ainakaan satuttamatta itseäsi) mutta forkkuja voit treenata..muuten vanha aihe :jahas:

itellä ranteet 19 ja forkut 34
mulla on myös ollut ranteitten koon kanssa joskus ongelmia, siis silloin kun en vielä tehnyt forkkuja niin ranteet olivat melkein forkkujen paksuset ja tämä näytti aika hassulta :eek:

[larry] sanoi:
siis laittakaapas tuohon nyt selkeesti muutama hyvä forkkuliike meille tietämättömille.
kiitos.

Tuossahan oli linkit animoituihin treeniliikkeisiin, pitäisikö jonku tulla vielä klikkaamaan noita linkkejä sinun puolesta?!

[larry] sanoi:
Hävettää ihan kysyä, siis mittaatteko te ranteen ympärysmitan vai? :nolo:
ainakin näin loogisesti ajateltuna.. :)

..ja veikkaisin vielä, että paksuimmasta kohdasta ;) Ei siis mikään eksakti tiede.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No sehän on bodymielessä pelkästään hyvä asia, jos on ohuet ranteet, nilkat, polvitaipeet jne. Näyttääpähän pienempikin forkku muhkealta, kun se on 10-senttisen ripuliranteen jatkeena. :D

Hommaa ranteiden puristusvehkeet.. Tiedät varmaan mitä tarkoitan. Niitä teet vaikka iltasin 3-4 kertaa viikossa telkkaria katsoessasi. Teen itse lisäksi kerran viikossa rannekääntöä tangolla... 3 * 20 toistoo (ilkeä liike). Kyllä ne siitä lähtee kasvuun. Ranteet kehittyy hyvin myös mavessa.

penneck sanoi:
Hommaa ranteiden puristusvehkeet.. Tiedät varmaan mitä tarkoitan. Niitä teet vaikka iltasin 3-4 kertaa viikossa telkkaria katsoessasi. Teen itse lisäksi kerran viikossa rannekääntöä tangolla... 3 * 20 toistoo (ilkeä liike). Kyllä ne siitä lähtee kasvuun. Ranteet kehittyy hyvin myös mavessa.
Ranteessa ei ole lihaksia.. Ne eivät voi "kehittyä"..

Mä en koskaan lakkaa ihmettelemästä miten voi sekoittaa ranteen ja kyynärvarren.
Ei kai kukaan oikeasti kuvittele että ranne alkaa kämmenen tyvestä ja päättyy kyynärpäähän?

No voi jumalauta... mulla on sen verran vähän noppia fysiologiasta etten lähe väitteleen. Uskoisin silti et täällä kaikki ymmärtää mistä osasta vartaloa puhutaan.

Käsitteiden virheellisyydestä päteminen on minusta aika turhaa tässä asiassa, koska kuitenkin arkielämässä 99 prosentille ihmisistä ranne = kyynärvarsi

meikälle ranne on ainakin ihan eriasia kuin kyynärvarsi, rannehan on tuossa heti ku lapanen päättyy ja siitä ylöspäin alkaa forkku ja sitten kohta onki haban vuoro!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom