kynä ranteet

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
number_one sanoi:
Käsitteiden virheellisyydestä päteminen on minusta aika turhaa tässä asiassa, koska kuitenkin arkielämässä 99 prosentille ihmisistä ranne = kyynärvarsi

Ja tähän päätelmään päädyit miten..? :david:

Ei se ole mitään pätemistä jos joku mainitsee asiasta havaittuaan selkeän käsitteellisen virheen. Jostain syystä joillekin ei asia mene jakeluun vaikka siitä mainitsisi tuhat kertaa, kuten tästä ranne/kyynärvarren lihakset -asiasta on täällä pakkiksella mainittu. Tuolla logiikalla voisi ajatella myös näin:

"Käsitteiden virheellisyydestä päteminen on turhaa koska arkielämässä 99 prosentilla ihmisistä ei ole mitään käsitystä eri lihasten nimistä ja sijainnista ihmisvartalossa."

Muttamutta... tämä on kuitenkin vissiin vielä toistaiseksi kehonrakennuspalsta, eikä mikään arkielämän niksipirkka jossa kaikki tiedonvälitys hoidetaan mutu-pohjalta. Mun mielestä on ainoastaan hyvä asia, että täällä pakkiksella pyritään tietynlaiseen tarkkuteen kehonrakennukseen/voimailuun liittyvistä asioista puhuttaessa.

Edit. Joo, kyllähän monet puhuvat menevänsä treenaamaan ranteita. Eikä siinä mitään, mutta täällä palstalla näitä keskusteluja lukee hyvin eritasoiset treenaajat, niin siitä syystä olisi mielestäni hyvä pitäytyä niissä oikeissa termeissä, ettei tietämättömille tulis vääriä käsityksiä heti alkuunsa. Tässä yhteydessä tarkoitan sitä, ettei kenellekään nyt tulis sellaista käsitystä että niitä RANTEITA nimenomaan voisi erikseen treenaamalla paksuunnuttaa.

number_one sanoi:
Käsitteiden virheellisyydestä päteminen on minusta aika turhaa tässä asiassa, koska kuitenkin arkielämässä 99 prosentille ihmisistä ranne = kyynärvarsi
No höpön höpön. Kyllä suurin osa ihmisistä mieltää ranteen juuri siksi kohdaksi kättä jossa kelloa yleensä pidetään.

Olen ehkä pakkiksen kovin :david: kerääjä :D

No mut kumminkin pakko sanoo että noinhan se asia on :lol2:

Yritin päteä mutta epäonnistuin säälittävästi ja sain taas kerran :david: nimityksen... No ei se mitään, ehkä ens viikolla sit paremmin menee noi pätemiset ;)

Pakko pätee viel vähä ku koulu vituttaa nii ankarasti..
Miks sanoa ranne jos tarkottaa forkkua?
Sama asia olisi jos kaikki puhuisivat nilkasta ja nilkan treenaamisesta, vaikka puhe olisi pohkeesta.

Javu sanoi:
No höpön höpön. Kyllä suurin osa ihmisistä mieltää ranteen juuri siksi kohdaksi kättä jossa kelloa yleensä pidetään.

Samaa mieltä. Ja voihan toki joku sanoa treenaavansa ranteita, mutta on kyllä asiat oikeasti aika huonosti jos suurin osa kuvittelisi tämän ranteita paksuntavan. Kyllä sitä yleensä puhutaa, että treenataan forkkuja ja tehdään rannekääntöä.

Ja mun mielestä on myös hyvä, että väärät käsittet oikaistaan.

Paras oli kun yks kaveri kysy salilla että: "Teetkö käsivarsia ollenkaan?" Olin vähän wtf, kun just olin tehny hauikset. Siinä sitten selvis että se tarkoitti kyynärvarsia, ja selitin että tässä on olkavarsi, tämä on kyynärvarsi, ja ne yhdessä ovat käsivarsi. Ei menny jakeluun, koska heillä päin (Turussa) kuulemma kaikki sanoo kyynärvartta käsivarreksi. :jahas: Että terveisiä vaan sinne, jos luet.

Reilu vuosi sitten keskityin itsekin enemmän kyynärvarsiin ja ranteisiin. Tein kolme kertaa viikossa rannekäännöt tangolla sekä vasta- että myötäotteella 3*20-30. Reilu kuukausi tätä ja kummasti ranne paksuni, samoin kuin tietysti kyynärvarretkin. Muutos oli noin 0,5-1,5 cm luokkaa ranteista kyynärvarsiin. Ja jos oli turvotusta, niin sama turvotus on vieläkin päällä...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom