Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tahaton emissio sanoi:Missäpäin Stadia?
remu sanoi:Mikäs Kuopiossa on tämä fillari-jätkä, olikohan Hullu-Antti tms. ? Ajelee fillarilla ihan miten sattuu kesät talvet ja huutaa helvetisti koko ajan.
repe82 sanoi:Liekköhän tämä Hesassa rahaa kerjäävä mummeli sama, joka rautatieasemalla pummailee nykyään. Iskulauseena hän käyttää papermoney. No harmitontahan tuo tietenkin on. Voisi joskus käydä vaihtamassa itselleen jotain jenejä tai vastaavia, ja antaa niitä kyseiselle mummelille pikku hiljaa.
remu sanoi:Mikäs Kuopiossa on tämä fillari-jätkä, olikohan Hullu-Antti tms. ? Ajelee fillarilla ihan miten sattuu kesät talvet ja huutaa helvetisti koko ajan.
*RIISI sanoi:noin 3 vuotta sitten kun vielä olin vantaalla tammistossa töissä. Heilui firman pihalla useasti semmonen noin 60 v kodittoman näköinen äijä. Oltiin sitten kerran siinä pihalla pitämässä taukoa työkavereiden kanssa kun äijä tuli siihen ja alko höpöttää omiaan, yhtäkkiä äijä veti takin auki ja heitti hirveen kasan rahaa vaan siihen maahan (n.2000 eur) ajatteli meille antaa rahat , mutta pakko ne oli siitä kerätä ja panna takas vaan äijän taskuun ja toivoittaa hyvää matkaa. Onhan näitä kaikenlaisii tullu nähtyä mutta toi on ollu oudoin tapaus.
Sitten on tumppitauno. Äijä kerää kadulta tumppeja ja "purkaa" ne sitten omaan toppaansa ja kääntää niistä sitten sätkän. Tykkää niin pirusti "aeronmeidenistä" ja soolon saa aina kun pyytä. "Vetäses tauno vähän maidenii taas" "joo, ootas hetki kun pitää saada tää skeba vireeseen, tididididididi tididididdi" ja lopuks äijä on polvillaan keskellä autotietä ja vetää niin tunteella ilmakitaraa. Joskus pitäs ilmottaa tää jannu ilmakitaran sm:iin. En tiedä tunnistaako äijä minut jo, kun ollaan niin useasti keskusteltu, mutta kerran tuli kadulla vastaan ja totes että "kato vittu ostin uuden skeban tänää" ja esitteli siinä sitten kilokaupalla ilmaa"oli vitun kallis mutta sain plektran kaupan päälle ja ny lähtee, haluutko saund tsekin?" ja taas lähtee tunteella ja lopuksi toteaa "mulla on muuten keikka tossa aleksanterinkadulla tänään, tuu kattoo liput on pari kybää, ei paha ei paha". Joskus se pitää jotain valistus puheita torilla kuinka kansan pitäs maksaa sähkölaskunsa yms.
Tähänhammastahnanaiseen törmäsin minäkin heti Kuopioon muutettuani. On todellakin ilmestys, eka katsoin että mitä helv... Sitten mietinkin jo, ettö nyt töppöstä toisen eteen! Hän kai siis haluaa näyttää kissalta, siksi pitää päällään kasaa turkiksia ja maalaa suun ympäryksen hammastahnalla valkeaksi (+viikset), joku hännän tapainenkin sillä perässä tulla luirotti kun minä hänet näin.
Mä taas kuulin tutultani jonka kummitäti tms. on töissä Niuvanniemen mielisairaalassa, että tuo mummeli asuu Niuvassa avohoidossa. Hänellä on kuulemma siellä myös mies, samaa lajia - kunnon kollikissa siis. :D Yhdessä en tosin ole heitä koskaan bongannut, luojan kiitos...