Kuvia rasvaprosenteista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Cipe
  • Aloitettu Aloitettu
Kiinnostais kovasti nähdä pakkiksella jotain vastaavaa mitä löytyy esim. Bodybouilding.com:sta.

http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=214711

Tos threadin parasta antia on Abdominatorin posti (viesti nro. 2) ja Crazymiken postit (61-66).

Olis tosi mielenkiintoista seurata jengin diettien kehittymistä tai ylipäätään kuvia jossa rasva-% on tiedossa. Eli jos ja kun jengi mittailee rasvoja ja ottaa kuvia niin vois sitten postailla niitä tänne.. Hyvä motivaatio threadi olis!

Jos idea on vanha/paska tai väärällä aluella niin heivatkaa mäkeen.. Jos ei kiinnosta niin antakaa kuolla pois :D

:haart: Cipe

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei mulla ainakaan vaatinut rekisteröitymistä. Tosin noi Abdominatorin postin linkit ei enää toimi ja sen varmaan huomaa jos lukee threadin loppuun asti. Mulla toi toimii ihan normaalisti. Saatteko te siis edes tota threadia auki?

Edit: Parasta antia siis lienee Crazymiken postit 61-66

Ne liitteenä olevat kuvat on poistettu, mutta avauspostin tekijä (joka on ilmeisesti joku rasvaprosenttiexpertti) on kuulemma luvannut lisätä kuvat tässä kuussa ilmestyvään rasvaprosenttia koskevaan artikkeliin.

(Jos joku ei siis lukenut threadia loppuun)

Ei mulla ainakaan vaatinut rekisteröitymistä. Tosin noi Abdominatorin postin linkit ei enää toimi ja sen varmaan huomaa jos lukee threadin loppuun asti. Mulla toi toimii ihan normaalisti. Saatteko te siis edes tota threadia auki?

Joo siis threadi aukeaa mutta noi mainitsemasi linkit eivät skulaa, en vaan lukenut threadia loppuun saakka :david:

Linkittäkää tänne suoraan jos jotain järkeviä kuvasarjoja löytyy. Kukaan jaksa alkaa noita kaikkia läpi käymään. ;)

Tässä rikotaan nyt sit varmaan kaikkia tekijänoikeussääntöi, mut antaa mennä.. Modet tai Mike poistakoon jos siltä tuntuu..

Nää on siis ne Crazymiken postaamat kuvat..

Eka kuva diettiä takana 8 viikkoa, rasvat +17 %
Toka 13 viikkoa, rasvat 15 %
Kolmas 16 viikkoa, rasvat 8-10 %
Neljäs 19 viikoa, rasvat 7 %
Viides 20 viikoa, rasvat 6 %

Liitteet

• 8weeks+17%.jpg
    8weeks+17%.jpg
    82,5 KB · Katsottu: 4 125
  • 13weeks15%.jpg
    13weeks15%.jpg
    80,6 KB · Katsottu: 7 181
  • 16weeks8-10%.jpg
    16weeks8-10%.jpg
    86,2 KB · Katsottu: 4 836
  • 19weeks7%.jpg
    19weeks7%.jpg
    91,3 KB · Katsottu: 3 944
  • 20weeks6%.jpg
    20weeks6%.jpg
    63,4 KB · Katsottu: 5 131
Voin vaan kuvitella miten vittumaista on olla 20 viikkoa dieetillä, kun meikäläisellä palaa hermot jo viikon dieetillä. Tosin voin myös kuvitella kuinka helvetin voittajafiilis on kun vetää tuollaisen prosessin onnistuneesti läpi.

Noiden kuvien perusteella mun rasvat ois karvan alle 15%, varmaan aika lähelle menee totuutta.

Tää on just se syy miks mä tällästä topiccia kaipaan.. Vertailemalla muiden kuviin saa aika realistisen käsityksen omasta kondiksesta, jos ei oo mahdollista käydä mittailemassa rasvoja yms.

Olis jees jos kuvii olis enemmän! Jengi vois siis postailla omia kuvia!

Mimmeistä ei oikeen mistään löydy tollasia kuvasarjoja. Pakkikselta löytyy niin paljon aktiivista ja kiinnostunutta mimmiä, et muutamia mimmien kuviakin vois threadiin irtoo..

<3 Cipe

huhhuh.. meikäl o viel kova työ edes :/ viel pitäs sen 15viikkoo jaksaa :( varma oo mitää jäljellä enää sitte:D kiva muutos tol äijäl

Suositut

Back
Ylös Bottom