OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ois mukava jos saisi tällaisille heitoille jokus jotain perusteluita. Mm. missä ikäluokassa? Mitä verrataan, missä verrataan ja missä segmentissä?

Ps. jatketaan höpöttelyä jossain muussa threadissa niin ei sotketa miken lankaa enempää.
No esim. tässä demonin segmentissä? Uskoisin tuon heiton perustuvan ihan vaan siihen, että jenkkiautoissa on yleensä, olkoon nyt mistä poliittisista syistä sitten tahansa, isommat moottorit. Autot on edullisia ja tehokkaita, yksinkertaista?
 
No esim. tässä demonin segmentissä? Uskoisin tuon heiton perustuvan ihan vaan siihen, että jenkkiautoissa on yleensä, olkoon nyt mistä poliittisista syistä sitten tahansa, isommat moottorit. Autot on edullisia ja tehokkaita, yksinkertaista?

Uskoisin ja yleensä :) Niin mistä se edullisuus tulee ja missä se näkyy? Mihin verrataan? Mun mielestä nämät V8 koneiset, tänä päivänä jo vanhentuneet uustuotanto jenkkimuskelit kuten challengerit, mustangit, camarot on kaikkea muuta kuin edullisia varsinkin jos kattellaan kotimaan tarjontaa, oli sitten uusi tai käytetty. Siis mun mielestä ne on ylihintaisia. Jonku 507hv e6x koppaisen M5 bemun saa jo räkänokatkin, ei tarvi kummoisissa tienesteissä olla. Meikäläisen kynnet ei kykene varmaan koskaan edes nettiauton halvimpaan 5.7 challengeriin (harrasteautoksi) eikä sellainen ole kovinkaan ihmeellinen suorituskyvyltään,, samalla rahalla saa jo saman ikäistä RS6 rinkelipussia maltillisilla kilometreillä missä on tehot ja ominaisuudet ihan eri planeetalta. Tosin RS6 ylläpito vaatii paksua lompakkoa. Mitä tuoreempaa mustangia katsoo, niin sen pienemällä moottorilla ne on monasti varustettuja kuten 2.3 ecoboost (314hv)
 
Ootkos sitä uutta kyykkyproggista laittanut tänne jo? En oo huomannut vissiin puusilmänä
Vkot 1-2: RM x 170, 160, 150, 140
Vkot 3-4: RM x 180, 170, 160, 150, 140
Vkot 5-6: RM x 180, 170, 160, 150, 140, 130
Vkot 7-8: RM x 190, 180, 170, 160, 150, 140, 130
Vkot 9-10: RM x 190, 180, 170, 160, 150, 140, 130, 120
Vko 11-12: RM x 200, 190, 180, 170, 160, 150, 140, 130, 120
 
Uskoisin ja yleensä :) Niin mistä se edullisuus tulee ja missä se näkyy? Mihin verrataan? Mun mielestä nämät V8 koneiset, tänä päivänä jo vanhentuneet uustuotanto jenkkimuskelit kuten challengerit, mustangit, camarot on kaikkea muuta kuin edullisia varsinkin jos kattellaan kotimaan tarjontaa, oli sitten uusi tai käytetty. Siis mun mielestä ne on ylihintaisia. Jonku 507hv e6x koppaisen M5 bemun saa jo räkänokatkin, ei tarvi kummoisissa tienesteissä olla. Meikäläisen kynnet ei kykene varmaan koskaan edes nettiauton halvimpaan 5.7 challengeriin (harrasteautoksi) eikä sellainen ole kovinkaan ihmeellinen suorituskyvyltään,, samalla rahalla saa jo saman ikäistä RS6 rinkelipussia maltillisilla kilometreillä missä on tehot ja ominaisuudet ihan eri planeetalta. Tosin RS6 ylläpito vaatii paksua lompakkoa. Mitä tuoreempaa mustangia katsoo, niin sen pienemällä moottorilla ne on monasti varustettuja kuten 2.3 ecoboost (314hv)

Niin siis millä tavalla saa? Rahotuksella vai käteisellä räkänokka sen hommaa? Eipä sillä ole hirveen halpa ajellakkaan ku 20-25L satasella imee löpöä.
 
Uskoisin ja yleensä :) Niin mistä se edullisuus tulee ja missä se näkyy? Mihin verrataan? Mun mielestä nämät V8 koneiset, tänä päivänä jo vanhentuneet uustuotanto jenkkimuskelit kuten challengerit, mustangit, camarot on kaikkea muuta kuin edullisia varsinkin jos kattellaan kotimaan tarjontaa, oli sitten uusi tai käytetty. Siis mun mielestä ne on ylihintaisia. Jonku 507hv e6x koppaisen M5 bemun saa jo räkänokatkin, ei tarvi kummoisissa tienesteissä olla. Meikäläisen kynnet ei kykene varmaan koskaan edes nettiauton halvimpaan 5.7 challengeriin (harrasteautoksi) eikä sellainen ole kovinkaan ihmeellinen suorituskyvyltään,, samalla rahalla saa jo saman ikäistä RS6 rinkelipussia maltillisilla kilometreillä missä on tehot ja ominaisuudet ihan eri planeetalta. Tosin RS6 ylläpito vaatii paksua lompakkoa. Mitä tuoreempaa mustangia katsoo, niin sen pienemällä moottorilla ne on monasti varustettuja kuten 2.3 ecoboost (314hv)
No näinhän se on suomessa, autoverojen luvatussa maassa! Itse meinasin tota vertailua lähinnä uusiin autoihin. Jenkeissähän tommoseen halpismuskeliin pääsee käsiksi jo n.30k$ ja melkein saman rahan köyhtyy jostain 1.4 vw polosta.
 
Vkot 1-2: RM x 170, 160, 150, 140
Vkot 3-4: RM x 180, 170, 160, 150, 140
Vkot 5-6: RM x 180, 170, 160, 150, 140, 130
Vkot 7-8: RM x 190, 180, 170, 160, 150, 140, 130
Vkot 9-10: RM x 190, 180, 170, 160, 150, 140, 130, 120
Vko 11-12: RM x 200, 190, 180, 170, 160, 150, 140, 130, 120
Ihan tarkkaan en ymmärtänyt miten toi menee. Sanoit että kyykkäät n. kaksi kertaa viikossa. Eli jos kyykkykertoja tulee viikkoon se kaksi niin tehdäänkö neljä kertaa samoilla painoilla sama sarjamäärä? Vai lyhentääkö se ohjelmaa niin että tavallaan viikko 3 tulee aiemmin?
 
toi on mun käsialaa ja hieman avaan:
pari viikkoa tai 3-4 kyykkytreeniä samoilla raudoilla ja sarjamäärillä. eli toi "viikko" on hieman häilyvä aikamääre. palautumisen tulis olla sen verran hyvää, että sais enemmän toistoja tehtyä aina. kevennyksiä voi olla seassa, mutta jätän ne miken kontolle. ittensä tuntee. toistomaksimien huitteille siis mentäs aina eli toiston verran varaa. parin viikon välein 10kg lisää ylä-/alapäähän eli sarjojakin tulee lisää.
 
toi on mun käsialaa ja hieman avaan:
pari viikkoa tai 3-4 kyykkytreeniä samoilla raudoilla ja sarjamäärillä. eli toi "viikko" on hieman häilyvä aikamääre. palautumisen tulis olla sen verran hyvää, että sais enemmän toistoja tehtyä aina. kevennyksiä voi olla seassa, mutta jätän ne miken kontolle. ittensä tuntee. toistomaksimien huitteille siis mentäs aina eli toiston verran varaa. parin viikon välein 10kg lisää ylä-/alapäähän eli sarjojakin tulee lisää.
Joo ja tulen vakioimaan sen ns. maksimin niin, että teen toistoja siihen saakka kunnes arveluttaa tuleeko seuraava. Teen vain niin monta toistoa kuin varmasti tiedän saavani yksin. Sitten tuo kun vaikiona pysyy, voi olettaa jotain mittariakin tästä.
 
tuo on kuitenki niin selkee muutos siihen t-nationin settiin, että ei oo mitään tarvetta hakata ihan rajottimelle. tiukkoja sarjoja silti paljon ja luulis olevan hyvin motivoivaakin, ku joka treenissä pystyy tavoitteleen enemmän. eipä haittais, jos tuohon peliin lähtis muitakin mukaan ja sit katotaan, kuka tekee viimesessä treenissä pienimmällä raudalla yli 50 toistoo ;) aika tärkee tuossa on se palautumisen tarkkailu, ettei yritä paukuttaa liika usein. mielenkiintosta tulee!
 
Eli tän päivän testin mukaan lähden tekemään uutta JTO:n ehdottamaa progea 170kg painosta.

Ne joilla on palleja tota t-nationia vetää kokonaisuudessaan, niin laittakaa mulle infoa millä painoilla ja miten etenee, voin sitten antaa vinkkiä miten siitä selviää. Muutama laittanut viestiä ja joku 200kg kyykkääjä sitä oli satasella koittanut lähteä tekemään ja se tyssäs ekaan treeniin ja pudotti 80kg ne 15 toiston sarjat.

Mä suosittelen kaikille sitä, jolla sitä nöyrtyy kuormien edessä. 10 kertaa helpompaa on ottaa lyhyitä sarjoja, ne ei vaadi yhtään mitään vastaavaa mitä tuo 3kk helvetti vaatii fyysisesti ja henkisesti.
 
Hei, Mitä koko käytät Gazozin housuista? Gazozin nettisivuilta yritin etsiä kokotaulukko mutta en löytänyt. Pari kertaa jo meinannut tilata mutta en ole koosta ottanut selvää.
Niissä on hieman eroja, mulla on noi punaiset M-kokoa, sitten L on sairaan iso ja S taas aivan liian pieni.
 
Onko siulla vielä heittää linkki tuohon t-nation ohjelmaan kun kiinnostas jotain tuommosta alotella. Jos oikein käsittänyt, tuossa tehdään jollain 50-55% maksimista pitkiä sarjoja ja paljon niitä?
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom