Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No esim. tässä demonin segmentissä? Uskoisin tuon heiton perustuvan ihan vaan siihen, että jenkkiautoissa on yleensä, olkoon nyt mistä poliittisista syistä sitten tahansa, isommat moottorit. Autot on edullisia ja tehokkaita, yksinkertaista?Ois mukava jos saisi tällaisille heitoille jokus jotain perusteluita. Mm. missä ikäluokassa? Mitä verrataan, missä verrataan ja missä segmentissä?
Ps. jatketaan höpöttelyä jossain muussa threadissa niin ei sotketa miken lankaa enempää.
No esim. tässä demonin segmentissä? Uskoisin tuon heiton perustuvan ihan vaan siihen, että jenkkiautoissa on yleensä, olkoon nyt mistä poliittisista syistä sitten tahansa, isommat moottorit. Autot on edullisia ja tehokkaita, yksinkertaista?
Ootkos sitä uutta kyykkyproggista laittanut tänne jo? En oo huomannut vissiin puusilmänäHuomenna testaamaan mitä on etukyykyn ykkönen ja jos siitä videon tekisi. Sitten piakkoin alkaa se uusi proge kyykyssä ja sen ekasta treenistä video, sitten loput striimataan.
Vkot 1-2: RM x 170, 160, 150, 140Ootkos sitä uutta kyykkyproggista laittanut tänne jo? En oo huomannut vissiin puusilmänä
Uskoisin ja yleensä Niin mistä se edullisuus tulee ja missä se näkyy? Mihin verrataan? Mun mielestä nämät V8 koneiset, tänä päivänä jo vanhentuneet uustuotanto jenkkimuskelit kuten challengerit, mustangit, camarot on kaikkea muuta kuin edullisia varsinkin jos kattellaan kotimaan tarjontaa, oli sitten uusi tai käytetty. Siis mun mielestä ne on ylihintaisia. Jonku 507hv e6x koppaisen M5 bemun saa jo räkänokatkin, ei tarvi kummoisissa tienesteissä olla. Meikäläisen kynnet ei kykene varmaan koskaan edes nettiauton halvimpaan 5.7 challengeriin (harrasteautoksi) eikä sellainen ole kovinkaan ihmeellinen suorituskyvyltään,, samalla rahalla saa jo saman ikäistä RS6 rinkelipussia maltillisilla kilometreillä missä on tehot ja ominaisuudet ihan eri planeetalta. Tosin RS6 ylläpito vaatii paksua lompakkoa. Mitä tuoreempaa mustangia katsoo, niin sen pienemällä moottorilla ne on monasti varustettuja kuten 2.3 ecoboost (314hv)
No näinhän se on suomessa, autoverojen luvatussa maassa! Itse meinasin tota vertailua lähinnä uusiin autoihin. Jenkeissähän tommoseen halpismuskeliin pääsee käsiksi jo n.30k$ ja melkein saman rahan köyhtyy jostain 1.4 vw polosta.Uskoisin ja yleensä Niin mistä se edullisuus tulee ja missä se näkyy? Mihin verrataan? Mun mielestä nämät V8 koneiset, tänä päivänä jo vanhentuneet uustuotanto jenkkimuskelit kuten challengerit, mustangit, camarot on kaikkea muuta kuin edullisia varsinkin jos kattellaan kotimaan tarjontaa, oli sitten uusi tai käytetty. Siis mun mielestä ne on ylihintaisia. Jonku 507hv e6x koppaisen M5 bemun saa jo räkänokatkin, ei tarvi kummoisissa tienesteissä olla. Meikäläisen kynnet ei kykene varmaan koskaan edes nettiauton halvimpaan 5.7 challengeriin (harrasteautoksi) eikä sellainen ole kovinkaan ihmeellinen suorituskyvyltään,, samalla rahalla saa jo saman ikäistä RS6 rinkelipussia maltillisilla kilometreillä missä on tehot ja ominaisuudet ihan eri planeetalta. Tosin RS6 ylläpito vaatii paksua lompakkoa. Mitä tuoreempaa mustangia katsoo, niin sen pienemällä moottorilla ne on monasti varustettuja kuten 2.3 ecoboost (314hv)
Ihan tarkkaan en ymmärtänyt miten toi menee. Sanoit että kyykkäät n. kaksi kertaa viikossa. Eli jos kyykkykertoja tulee viikkoon se kaksi niin tehdäänkö neljä kertaa samoilla painoilla sama sarjamäärä? Vai lyhentääkö se ohjelmaa niin että tavallaan viikko 3 tulee aiemmin?Vkot 1-2: RM x 170, 160, 150, 140
Vkot 3-4: RM x 180, 170, 160, 150, 140
Vkot 5-6: RM x 180, 170, 160, 150, 140, 130
Vkot 7-8: RM x 190, 180, 170, 160, 150, 140, 130
Vkot 9-10: RM x 190, 180, 170, 160, 150, 140, 130, 120
Vko 11-12: RM x 200, 190, 180, 170, 160, 150, 140, 130, 120
Joo ja tulen vakioimaan sen ns. maksimin niin, että teen toistoja siihen saakka kunnes arveluttaa tuleeko seuraava. Teen vain niin monta toistoa kuin varmasti tiedän saavani yksin. Sitten tuo kun vaikiona pysyy, voi olettaa jotain mittariakin tästä.toi on mun käsialaa ja hieman avaan:
pari viikkoa tai 3-4 kyykkytreeniä samoilla raudoilla ja sarjamäärillä. eli toi "viikko" on hieman häilyvä aikamääre. palautumisen tulis olla sen verran hyvää, että sais enemmän toistoja tehtyä aina. kevennyksiä voi olla seassa, mutta jätän ne miken kontolle. ittensä tuntee. toistomaksimien huitteille siis mentäs aina eli toiston verran varaa. parin viikon välein 10kg lisää ylä-/alapäähän eli sarjojakin tulee lisää.
Niissä on hieman eroja, mulla on noi punaiset M-kokoa, sitten L on sairaan iso ja S taas aivan liian pieni.Hei, Mitä koko käytät Gazozin housuista? Gazozin nettisivuilta yritin etsiä kokotaulukko mutta en löytänyt. Pari kertaa jo meinannut tilata mutta en ole koosta ottanut selvää.
Okei, kiitos infosta. Noi housut on siistejä, täytyy itekin tilata.Niissä on hieman eroja, mulla on noi punaiset M-kokoa, sitten L on sairaan iso ja S taas aivan liian pieni.
Onko siulla vielä heittää linkki tuohon t-nation ohjelmaan kun kiinnostas jotain tuommosta alotella. Jos oikein käsittänyt, tuossa tehdään jollain 50-55% maksimista pitkiä sarjoja ja paljon niitä?
T Nation Content
Discover a more intelligent approach for getting bigger, stronger, and leaner.www.t-nation.com