Taitaa olla aika kevyt olo? Toi on jo sellainen pudotettu määrä painoa että tuntuu varmaan tosi selvästi. Itsellä aamupaino 116,9 kg.
Tuntuu ja erittäin selvästi. Mä en ole altis placebolle, olen sen oppinut vuosien varrella. Esim lääkinnässä monet luulee, että joku trenboloni potkii lihaksia tosta vaan, mutta ei se ihan niin mene, joten katon aina vähän huvittuneena kun jotkut sanoo miten BCAA antoi energiaa salilla.
Tässä mun tapauksessa en todellakaan voi laittaa kaikkea energian lisääntymistä ketoosin syyksi, veriarvot voin aika isolta osalta, mutta kun pudotetaan 13 kiloa, joka on päälle 10% elopainosta, niin kyllähän siinä näennäisesti energiaa tulee lisää kun kaikessa tekemisessä kuljetat ton verran massaa vähemmän.
Missä tämän on parhaiten huomannut, fribassa kuluu vähemmän kaloreita ja siellä on energiaa merkittävästi enemmän, joka korostuu sillä, että olen rajusti miinuksella ja silti energiaa enemmän mennä versus 103kg ja korkeat kalorit.
Voimat on pudonnut merkittävästi, siihen olinkin ihan valmistautunut enkä tuijota edellisiä tuloksia. Kyykyssä alkaa olemaan maksimi 2x6 152,5kg rauhallisella tekniikalla, en usko että 155kg enää menee ja sitten pitää nostaa toistoja, noi kutoset on asteen liian riski, tai siltä ainakin tuntuu kun tiukempia sarjoja ottaa.
Mutta jotta soppa menis vielä vaikeammaksi, niin ei ole kohta puoleen vuoteen ollut kuin testo vaan koneessa, joten sekin nyt vaikuttaa voimiin versus jos ottaa anabolista, niin ei kaikkea voi laittaa ketoosin ja alemman rasvaprosentin syyksi.
Mut yleinen fiilis, jos poissuljetaan omalle tasolle korkeiden edellisten kuormien putoaminen, niin olot on suorastaan loistavat, mutta mutta, niin mulla oli energiaa sillon kun vedin viimeksi alle 90kg, ihan samoin mä silloin olin energinen ja kemian takia myös voimakkaampi. Tosin silloin oli melko hirveä nälkä ja ruoka kyllä oli mielessä kokoajan. Ja silloin on mitannut kaikkia näitä veriarvoja, joten harmillisesti alhaisen rasvan ja hiilarin ruokavaliosta mulla ei ole dataa käytettäväksi.
Nyt mun pitää vähän tihentää hiilaripäiviä, VHH ei mulle sovi, joten meen ketoosilla. VHH ei sovi, koska en pidä siitä pienestäkään insupiikistä, vaan pidän mieluummin sokerit tasaisena ja nostan ne vain hetkeksi (pari tuntia) 15 grammalla treenihiilaria. Tästä ja sen vaikutuksesta ketoosiin, sitten paljon hyvää juttua Tikan ja mun podcastissa. Sen suosittelen katsomaan ehdottomasti jos mietityttää vhh-treenaaminen.