Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Tykkäät käydä astumassa erikoisissa paikoissa:sneaky:
Sori. Ei voinu vastustaa kaksimielistä kiusausta.
Hyi sua.

Kirsikkapuut kukkii tällä kertaa ja sen mukaan aikakin valittiin.

800_5056.webp

Otatte alkuun 15 toistoa vuorotellen aina paino kerrallaan ylös 6kg lähtien. Kun ei enää tule 6 toistoa, niin siitä suora pudotus alas 6kg saakka. 1 kierros.

Seuraava setti. Iso paino seisten failureen, perään 50% pudotus ja tuplatoistot istuen pakoilla täyteen. 2 kierrosta.

Pystypunnerrus 10,20,30 toistot laskevalla painolla pakoilla täyteen. 1 kierros.

Pystypunnerrus 10 toistoa, alaslaskussa pysäytetään nenän kohdalle 2sec. Siitä alas ja suoraan ylös. 2 kierrosta.
Pakko oli testata ja ristus että tuntu hyvältä! Mukavaa vaihtelua kun normaalisti en noin kovaa vedä.

Pystärissä tosin tuli liian isot painot ja tein nössösti vaan 10-15-20

Pakko oli testata ja ristus että tuntu hyvältä! Mukavaa vaihtelua kun normaalisti en noin kovaa vedä.

Pystärissä tosin tuli liian isot painot ja tein nössösti vaan 10-15-20
Koitin kans samaa ja meni taas ihan erilailla perille vaikka vastaavanlaisia mm. mikeltä kopioituja treenejä/erikoistekniikoita ja miken videoista itse ideoituja treenejä teenkin paljolti. Tuota pystäriä en muistaakseni ole koskaan ottanut treenin lopussa vaan aina ekana liikkeenä jos sitä olen tehnyt, kyllä sai hullun poltteen viimeisenä liikkeenä. Tein kyllä loppuun vielä ''kahvinkaatovipareita'' ja pystysoutua kun tuntui siltä että on vielä mehuja.

Nyt kun olen kuunnellut kaikki teidän podcastit niin pakko myöntää että pirun mielekiintoista kuunneltavaa kun hörisette niistä näistä ettekä vain riisistä ja kanasta. Allu on muuten yllätävän taitava puhuja ja saa kuuntelijan helposti mukaan juttuun :)

Saa kyllä sanoa morjens temppelien kuvaamiselle Kiotossa tähän aikaan vuodesta, on meinaan sitten pikkaisen vaikea bongata 2200 temppelin ja pyhätön joukosta edes joku, jossa ei ole 4 tuhatta ihmistä kameroiden kanssa ja silloinkin pitää olla niin proon näköinen, että ihmiset ei tuu frameen kun oot jalustan kanssa totisen näköisenä ottamassa kuvaa. Laajiksella kun noita vetää, niin aina sinne joku eksyy kuitenkin.

Huomenna aamulla 0600 ylös ja Inari Taishaan kuvaamaan. Sitten päivällä Naraan ja illaksi Tokioon.

800_5156.webp

Tukussa nyt tarjouksessa mun käyttämä stimulanttivapaa PWO-kombo.

• Arginine, 90 caps – Antaa vahvan lihaspumpin
  • Citrulline Malate, 250 g – Lisää entisestään pumppia ja parantaa suorituskykyä
  • D-Ribose, 225 g – Energiaboosteri lihassoluille ja hermostolle
  • Triple Creatine Hardcore, 300 g – Lisää lihasvoimaa, kestävyyttä ja lihasvolyymia
-30% koodilla PAKKIS

katso liitettä 147465
Mikä sulla on annostus arginiinin ja d-ribosin osalta PWO-käytössä?

Back
Ylös Bottom