Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyi sua.Tykkäät käydä astumassa erikoisissa paikoissa
Sori. Ei voinu vastustaa kaksimielistä kiusausta.
Pakko oli testata ja ristus että tuntu hyvältä! Mukavaa vaihtelua kun normaalisti en noin kovaa vedä.Otatte alkuun 15 toistoa vuorotellen aina paino kerrallaan ylös 6kg lähtien. Kun ei enää tule 6 toistoa, niin siitä suora pudotus alas 6kg saakka. 1 kierros.
Seuraava setti. Iso paino seisten failureen, perään 50% pudotus ja tuplatoistot istuen pakoilla täyteen. 2 kierrosta.
Pystypunnerrus 10,20,30 toistot laskevalla painolla pakoilla täyteen. 1 kierros.
Pystypunnerrus 10 toistoa, alaslaskussa pysäytetään nenän kohdalle 2sec. Siitä alas ja suoraan ylös. 2 kierrosta.
Mitä objektiiveja mukana matkassa ?
Koitin kans samaa ja meni taas ihan erilailla perille vaikka vastaavanlaisia mm. mikeltä kopioituja treenejä/erikoistekniikoita ja miken videoista itse ideoituja treenejä teenkin paljolti. Tuota pystäriä en muistaakseni ole koskaan ottanut treenin lopussa vaan aina ekana liikkeenä jos sitä olen tehnyt, kyllä sai hullun poltteen viimeisenä liikkeenä. Tein kyllä loppuun vielä ''kahvinkaatovipareita'' ja pystysoutua kun tuntui siltä että on vielä mehuja.Pakko oli testata ja ristus että tuntu hyvältä! Mukavaa vaihtelua kun normaalisti en noin kovaa vedä.
Pystärissä tosin tuli liian isot painot ja tein nössösti vaan 10-15-20
Tykkäät käydä astumassa erikoisissa paikoissa
Sori. Ei voinu vastustaa kaksimielistä kiusausta.
24-70/2.8. 85/1.4. 35/2.0.Mitä objektiiveja mukana matkassa ?

Mikä sulla on annostus arginiinin ja d-ribosin osalta PWO-käytössä?Tukussa nyt tarjouksessa mun käyttämä stimulanttivapaa PWO-kombo.
-30% koodilla PAKKIS
- Arginine, 90 caps – Antaa vahvan lihaspumpin
- Citrulline Malate, 250 g – Lisää entisestään pumppia ja parantaa suorituskykyä
- D-Ribose, 225 g – Energiaboosteri lihassoluille ja hermostolle
- Triple Creatine Hardcore, 300 g – Lisää lihasvoimaa, kestävyyttä ja lihasvolyymia
katso liitettä 147465
Arginiini 5g, riboosi 5g ennen ja jälkeen treenin.Mikä sulla on annostus arginiinin ja d-ribosin osalta PWO-käytössä?