Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Seuraavaksi tiistaina ajattelin koittaa tämmöistä systeemiä. 75% ykkösmaksimista, olkoot nyt 200kg.

• Set 1 – 1 rep
  • Rest 15-30 seconds
  • Set 2 – 2 reps
  • Rest 15-30 seconds
  • Set 3 – 3 reps
  • Rest 15-30 seconds
  • Set 4 – 4 reps
  • Continue until you hit a set of 10 reps.
At first, the 15-second rest periods will feel relatively easy. By sets five and six, you'll need to increase rest periods to 30 seconds as your lungs battle to keep up and your body starts to tremble.

150 kilolla toi ja sitten takas samaa rataa.

Tukussa nyt tarjouksessa mun käyttämä stimulanttivapaa PWO-kombo.

• Arginine, 90 caps – Antaa vahvan lihaspumpin
  • Citrulline Malate, 250 g – Lisää entisestään pumppia ja parantaa suorituskykyä
  • D-Ribose, 225 g – Energiaboosteri lihassoluille ja hermostolle
  • Triple Creatine Hardcore, 300 g – Lisää lihasvoimaa, kestävyyttä ja lihasvolyymia
-30% koodilla PAKKIS

1200x1200_FTFI Pakkotoisto PWO Stack_insta.webp

Imeytymisnopeus. Tolla kombolla on positiivisia vaikutuksia juuri verisuonten ja sydämen hyvinvoinnille, sekä noi ravinteet yhdessä luo paljon pohjaa tehdä rajumpia treenejä. Etenkin kovissa hapottavissa jalkatreeneissä kova juttu. Tota komboa olen kiskonut jo 3 kuukautta auttaakseni hapenottoa ja välttääkseni pahimpia maitohappokipuja kovissa volyymeissa.

Toivotaan, etten tule kipeeksi kun siltä tuntuu. Jos ei iske mitään kamalampaa, niin kyykkään pe, mutta jos tuntuu liikaa, niin en ota riskiä, sen verran pumpun päälle ottaa se setti. Oon tähän saakka säästynyt jo pari vuotta isommilta taudeilta, vähän nokka vuotanut vaan. Mutta se saatanan influenssa nyt kaatanut puolet Suomesta.

Toivotaan, etten tule kipeeksi kun siltä tuntuu. Jos ei iske mitään kamalampaa, niin kyykkään pe, mutta jos tuntuu liikaa, niin en ota riskiä, sen verran pumpun päälle ottaa se setti. Oon tähän saakka säästynyt jo pari vuotta isommilta taudeilta, vähän nokka vuotanut vaan. Mutta se saatanan influenssa nyt kaatanut puolet Suomesta.

Itse nujerran flunssan alun inkiväärijauheella, valkosipulikapseleilla ja sinkkiasetaatilla - mennyt aina päivässä ohi.

Itse nujerran flunssan alun inkiväärijauheella, valkosipulikapseleilla ja sinkkiasetaatilla - mennyt aina päivässä ohi.
Sinkkiä mennyt reipasta annosta nyt vajaan viikon. Tänään samanlainen olo kuin viikon verran, eli ei haittaa treeniä. Muutenkin tuntuu, että mun flunssat on nykyään tätä tasoa, että tuntuu että tulee ja sitten menee ohi.

Sinkkiä mennyt reipasta annosta nyt vajaan viikon. Tänään samanlainen olo kuin viikon verran, eli ei haittaa treeniä. Muutenkin tuntuu, että mun flunssat on nykyään tätä tasoa, että tuntuu että tulee ja sitten menee ohi.

Flunssaa hillitsevä vaikutushan on nimenomaan tuolla asetaatilla, normisinkillä ei ole samaa vaikutusta.

Ei ole niin merkittävää onko alarajoilla vai ylärajoilla. Sitten alkaa olemaan merkitystä jos on aivan nollassa tai suprafysiologisella tasolla.

Korvaus sen mukaan mitkä olotilat on. Jos olet energinen ja jaksat, lipido normaali, teenitehot kovat, hyvät unet, aloitekyky normaali jne, niin et tarvitse mitään.

Back
Ylös Bottom