Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En pidä siitä, Canon tukee sitä full hd, mutta mä kuvaan 29,97, koska haluun leffamaista motion blurria.Kuvaatko/uppaatko koskaan 60fps videoita?
Vajavaista, maidottomuuden ymmärrän, mutta ihminen on lihansyöjä, niin vegaanius on poikkeus.Mike, mitä mieltä vegaaniruokavaliosta? Eli ei edes maitotuotteita.
Et ole pahemmin tainnut seurata mitään kyykkyvideoita. 21 kyykkyä 5minuutissa 97,5kg:lla mulle, joka on kyykännyt 100x50 4 minuutissa ja 155x20.21 kyykkyä
mulle, joka on kyykännyt 100x50 4 minuutissa
Toivotaan, etten tule kipeeksi kun siltä tuntuu. Jos ei iske mitään kamalampaa, niin kyykkään pe, mutta jos tuntuu liikaa, niin en ota riskiä, sen verran pumpun päälle ottaa se setti. Oon tähän saakka säästynyt jo pari vuotta isommilta taudeilta, vähän nokka vuotanut vaan. Mutta se saatanan influenssa nyt kaatanut puolet Suomesta.
Sinkkiä mennyt reipasta annosta nyt vajaan viikon. Tänään samanlainen olo kuin viikon verran, eli ei haittaa treeniä. Muutenkin tuntuu, että mun flunssat on nykyään tätä tasoa, että tuntuu että tulee ja sitten menee ohi.Itse nujerran flunssan alun inkiväärijauheella, valkosipulikapseleilla ja sinkkiasetaatilla - mennyt aina päivässä ohi.
Sinkkiä mennyt reipasta annosta nyt vajaan viikon. Tänään samanlainen olo kuin viikon verran, eli ei haittaa treeniä. Muutenkin tuntuu, että mun flunssat on nykyään tätä tasoa, että tuntuu että tulee ja sitten menee ohi.
HDL on hyvällä tasolla. Mulla oli 10v tauon jälkeen 5.3 LDL ja 1.6 HDL, että noin sitä sukurasite iskee.Otahan Mike näihin kantaa kun oot hyvin perillä..
- huono kolesteroli 4,3
- hyvä kolesteroli 1,7
- testoarvo 21