Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Totta, pääasiassa.

Tietty jos se ei jostain syystä haittaa kyykkäämistä niin miksi ei?

Prässiä saattanee pystyä tekeen niin et varpaat menee levyn yli.
En kyllä riskeerais. Kovaa tehdessä tulee kuitenkin jännitettyä kovaa lihaksia. Voi hyvästä lastasta huolimatta altistaa huonoon asentoon luutumiselle. Sen kun huonoon asentoon sitten saat, niin haittaa jatkossa aina kävelyä ja jalan käyttöä. Kyseessä ei kuitenkaan ole kuin muutama viikko. Yläkroppa priorisaatiota kehiin mä suosittelen.

Onko kannattavaa jatkaa kyykkyreenejä jos varvas murtunut?
Ainoo minkä mä jätin pois, kun pari vuotta takaperin mursin varpaani niin pohkeiden treenaamisen. Lopputulos oli se, että pystyi kyllä reenaan, mutta varvas luutui hieman huonosti ja kokonaisvaltaisesta parantumisessa kesti aikas kauan, Tänäpäivänäkään se varvas ei taivu samalla tavalla kun toinen ukkovarvas, en sitten tiiä, johtuuko treenaamisesta vai ihan muuten vaan.

Ainoo minkä mä jätin pois, kun pari vuotta takaperin mursin varpaani niin pohkeiden treenaamisen. Lopputulos oli se, että pystyi kyllä reenaan, mutta varvas luutui hieman huonosti ja kokonaisvaltaisesta parantumisessa kesti aikas kauan, Tänäpäivänäkään se varvas ei taivu samalla tavalla kun toinen ukkovarvas, en sitten tiiä, johtuuko treenaamisesta vai ihan muuten vaan.
Ja tätä kokemusta kannattaa uskoa, jos ei usko muiden ohjeita.

Onko kannattavaa jatkaa kyykkyreenejä jos varvas murtunut?

Anna luutua rauhassa eli ota neuvoista "vaari", mitä edellä ovat jo muut sanoneet. Kärsivällisyytä nyt ja kun on luutunut, niin sitten aloittaa jalkatreenit. Tsemppiä!

Minulla on varvas murtunut ja eka illan jälkeen laitoin kepit nurkkaan > parantuminen tapahtui hitaammin. Samoin kun mursin peukalon, niin piti päästä rullilla hiihtelee ja toipuminen venyi ja särkyä esiintyi piteempään sekä haittasi arkirutiineja sangen pitkään.

Mike! Miulla on semmonen käsitys, että kiinnität keskivertokansalaista selvästi enemmän huomiota terveyteen. Ootko koskaan miettinyt tällaisen DNA testin tekemistä?

https://www.23andme.com/
Ne on aika kalliita vielä, mutta uusimissa tutkmuksissa rajataan väljemmin, eikä hinta niin kova ole. 10 tonnin mittauksissa saa tietää about mihin kuolet.

Mikelle kyssäri. Elikkä en omista tällähetkellä facea, en instaa en mitään. Snappi tekis mieli laittaa ihan vaan seuratakseen jäbän pätkiä ja mahollisesti esim Vatasen ja muitten pätkiä. Eli onko mahollista laittaa snäppi vaan seuratakseen sua tai muutamaa tyyppiä, mulla ei oo tarvetta itestäni jakaa mitään. Onnistuuko se ja mikä on sun mielipide tollasesta ettei ite jaa mitään? Täysin fanipoikana oisin. Kiinmostais sun snäpitkin, kun kaikki muu materiaali tulee seurattua ja erittäin iso kiitos niistä! Oot ollu bodauskenen ykkösfanituksia alusta asti suoraan sanomisilla ja sisällötuotolla tietysti. Jatka samanmalliin, uskon että meitä hiljasia seuraajia on paljon mun lisäks.  :rock:

Mikelle kyssäri. Elikkä en omista tällähetkellä facea, en instaa en mitään. Snappi tekis mieli laittaa ihan vaan seuratakseen jäbän pätkiä ja mahollisesti esim Vatasen ja muitten pätkiä. Eli onko mahollista laittaa snäppi vaan seuratakseen sua tai muutamaa tyyppiä, mulla ei oo tarvetta itestäni jakaa mitään. Onnistuuko se ja mikä on sun mielipide tollasesta ettei ite jaa mitään? Täysin fanipoikana oisin. Kiinmostais sun snäpitkin, kun kaikki muu materiaali tulee seurattua ja erittäin iso kiitos niistä! Oot ollu bodauskenen ykkösfanituksia alusta asti suoraan sanomisilla ja sisällötuotolla tietysti. Jatka samanmalliin, uskon että meitä hiljasia seuraajia on paljon mun lisäks.  :rock:
Vastaan Miken puolesta että saa laitettua. Itse poistuin kaikesta muusta sosiaalisesta meediasta ku tuntu että se vei kaiken ajan eikä suoraan tuonut mitään. Jälkeen päin tein tunnukset snäppiin ja siellä vain seuraan. Toki aika saa heitettyä kysymyksiä niille ketä seuraat jne. Ei mene julkiseksi ne.

Oon miettiny et ostasko paremman kameran vai selviäiskö hyvin puhelimen kameralla. Mitä mieltä olet esim matkakuvausta, jos ottaa tilanne kuvaa ja nähtävyyksiä niin saako jollain hyvällä järjestelmäkameralla normaali käyttäjä paljonkin enemmän irti?

Tottakai järkällä paremmin saa kuvattua.
Mutta saako aloittelija paljonkin enemmän irti tuollaisissa kuvaustilanteissa? Väitän että ei saa. Puhun vähän omasta kokemuksesta. Mä luulen olevani ihan keskiverto harrastelijakuvaaja, eli osaan kameran säädöt, aukot, valotusajat, isot ja valkotasapainot, kuvaan rawna ja jälkikäsittelen kuvani. Ymmärrän myös valaistuksesta ja sijoittelusta jotain. En silti jaksa raahata järkkäriä mukaan lomamatkoille, koska puhelimella saa siihen käyttötarkoitukseen aivan tarpeeksi hyviä kuvia ja paljon helpommalla.

Järkkärin säästän sitten niihin tilanteisiin kun saan taiteellisuusinspiraation ja lähden oikein kuvaamaan jotain. Se voi hyvin olla, että täysi aloittelija joka ei osaa muuta tehdä kuin räiskiä automaatilla sinne tänne eikä jälkikäsittele kuvia, ei saa järkkäristä mitään lisähyötyä. Ehkä jopa päinvastoin.

Ihan sama, se kuvanlaatu on silti parempi. Jos osaa yhtään rajata, tai edes sinnepäin kuvata, niin järkkärillä saa vitusti parempia. Mutta mitä mä nyt kuvaamisesta tiedän.
Enhän mä sitä kyseenalaistanut enkä sun kuvaustietämystä, vaan vastasin vähän laajemmin ja eri näkökulmasta alkuperäiseen kysymykseen. Se on ihan itse jokaisen tietysti arvioitava onko se omaan käyttöön sitten oikeasti sen arvoista.

Back
Ylös Bottom