Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mistä tässä on kyse?
What?Taisi vetää herneet nenään kun kerroit mielipiteesi Suomen tilanteesta.
Kaiken sen hypen jälkeen tuli vain kusetettu olo, paljon hehkutettu näyttö ei ollut kummoinen, puhelimen koko oli myös liian pieni. Videoita katsoessa ärsytti musta palkki yläähäällä. 1100e käytännössä mistä. Paras applen tuote viime aikoina on airpodit, kaikki muu onkin vain mennyt alaspäin.Mikäs pettymyksen tuotti?
Ai sitten mä olen mieslapsi. Joo, olen mielelläni mieslapsi, no hätä. Ikuisesti lapsenmielinen, ei ole menoa haitannut. Ei edes vaikka se jotain häiritseekin etten ihan perusmuottiin välttämättä mene.
Ai että miten siitä galaxystä on paskaa tube väärällään. Esim täysin vammainen sormenjälkitunnistuksen paikka, ei mitään tolkkua, siinähän hinkkaat kameran linssiä joka päivä kerta toisensa jälkeen. Kaikista luureista löytyy kuraa kun aletaan etsimään, mutta että oikeesti melko perseelleen suunniteltuja tuotteita vertaa Appleen, niin moro.
Mitä näyttöön tulee, niin....
Että kun oikein haluaa olla jotain tuotetta tai merkkiä vastaan, niin aina löytyy paskaa. Mut kukaan ei kykene samanlaiseen ekosysteemiin mitä Apple laitteidensa välillä, siitä ei voi kitistä edes pahin vihaaja.
Ai että miten siitä galaxystä on paskaa tube väärällään. Esim täysin vammainen sormenjälkitunnistuksen paikka, ei mitään tolkkua, siinähän hinkkaat kameran linssiä joka päivä kerta toisensa jälkeen. Kaikista luureista löytyy kuraa kun aletaan etsimään, mutta että oikeesti melko perseelleen suunniteltuja tuotteita vertaa Appleen, niin moro.
Mitä näyttöön tulee, niin....
Että kun oikein haluaa olla jotain tuotetta tai merkkiä vastaan, niin aina löytyy paskaa. Mut kukaan ei kykene samanlaiseen ekosysteemiin mitä Apple laitteidensa välillä, siitä ei voi kitistä edes pahin vihaaja.
Ja mitä Appleen tulee, niin mun mielestä ihan käytännössä face id on ehkä siistein ja kätevin toiminto. Sairaan käytännöllinen ja toimiva. En edes tajua miten sitä voidaan dissata kun se toimii niin täydellisesti.
Liian pieni? Kuinka isoja niiden puhelimien pitäisi olla?Kaiken sen hypen jälkeen tuli vain kusetettu olo, paljon hehkutettu näyttö ei ollut kummoinen, puhelimen koko oli myös liian pieni.
No ei ole.Onko kannattavaa jatkaa kyykkyreenejä jos varvas murtunut?