Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Muistaakseni joku kysy sulta jotain itsenäisyyspäivästä, sinä vastasit siihen mielipiteesi vähän provokatiivisesti ja hänelle tuli siitä paha mieli :LOL:.

Mikäs pettymyksen tuotti?
Kaiken sen hypen jälkeen tuli vain kusetettu olo, paljon hehkutettu näyttö ei ollut kummoinen, puhelimen koko oli myös liian pieni. Videoita katsoessa ärsytti musta palkki yläähäällä. 1100e käytännössä mistä. Paras applen tuote viime aikoina on airpodit, kaikki muu onkin vain mennyt alaspäin.

Ai että miten siitä galaxystä on paskaa tube väärällään. Esim täysin vammainen sormenjälkitunnistuksen paikka, ei mitään tolkkua, siinähän hinkkaat kameran linssiä joka päivä kerta toisensa jälkeen. Kaikista luureista löytyy kuraa kun aletaan etsimään, mutta että oikeesti melko perseelleen suunniteltuja tuotteita vertaa Appleen, niin moro.

Mitä näyttöön tulee, niin....

Että kun oikein haluaa olla jotain tuotetta tai merkkiä vastaan, niin aina löytyy paskaa. Mut kukaan ei kykene samanlaiseen ekosysteemiin mitä Apple laitteidensa välillä, siitä ei voi kitistä edes pahin vihaaja.

Viimeksi muokattu:
Ai sitten mä olen mieslapsi. Joo, olen mielelläni mieslapsi, no hätä. Ikuisesti lapsenmielinen, ei ole menoa haitannut. Ei edes vaikka se jotain häiritseekin etten ihan perusmuottiin välttämättä mene.

Erittäin hyvin sanottu. Elämää ei pidä ottaa liian vakavasti. Eikö se sanonta ole että kasva isoksi, mutta älä aikuiseksi? On vaan ihan tervettä että jaksaa "leikkiä" vanhemmallakin iällä. On se sitten renkaanpolttamista, pleikkarilla pelaamista tai vaikka pappatunturin virittämistä. Itsekin olen osittain mieleltäni kuin 16-vuotias, vaikka ikää on 42 vuotta. Olen kuitenkin kolmen lapsen isä ja naimisissa. Lastenkin kanssa on mukavampi leikkiä kun ei ota maailmaa ja sen murheita niin kuoleman vakavasti. Hyvää joulua Mikelle!

Ai että miten siitä galaxystä on paskaa tube väärällään. Esim täysin vammainen sormenjälkitunnistuksen paikka, ei mitään tolkkua, siinähän hinkkaat kameran linssiä joka päivä kerta toisensa jälkeen. Kaikista luureista löytyy kuraa kun aletaan etsimään, mutta että oikeesti melko perseelleen suunniteltuja tuotteita vertaa Appleen, niin moro.

Että kun oikein haluaa olla jotain tuotetta tai merkkiä vastaan, niin aina löytyy paskaa. Mut kukaan ei kykene samanlaiseen ekosysteemiin mitä Apple laitteidensa välillä, siitä ei voi kitistä edes pahin vihaaja.

En ole vihaaja, duunissa on macbook pro ja applen puhelimet ollu iphone 4 asti. Hintalaatu suhde ei vain kohtaa enää. Ja onhan tää galaxy vitusti tyylikkäämpi, pelkkää näyttöä koko puhelin.

View: https://m.youtube.com/watch?v=6PrsZv9HgNM
siitä näkyy linkin takaa mikä on paskaa :D

Ja mitä Appleen tulee, niin mun mielestä ihan käytännössä face id on ehkä siistein ja kätevin toiminto. Sairaan käytännöllinen ja toimiva. En edes tajua miten sitä voidaan dissata kun se toimii niin täydellisesti.

Onhan se nyt ihan vitun näppärä. Ainoo miinus mitä mä siitä keksin on et se on hitaampi ku tän OnePlus 5T:n Face Unlock. Toisaalta lienee turvallisempi.

Kyllä. Applella on aina ollut tuoteportfolionsa osalta paras käyttökokemus, koska Jobsin meemien johdosta tähän on aina panostettu täysiä. It is all about UX. Applea osaa käyttää lähes kaikki suhteellisen helposti.

Mutta. Se, miksi Applea dissataan nykyään on se, että Applesta on muovautunut teknologiamaailman siiloutunut Sith lord. Vapaan maailman hyvis Jedi-ritarikoodaajat eivät pidä tästä Applen rakentamasta siilosta ja välistävetämisestä. Tämä vallihaudan taakse rakennettu siilo ei haittaa, jos ostat pelkkää Applea ja hinta ei juurikaan kiinnosta. Applen portfolio on mahtava, jos on ihan sama mitä maksaa ja tukeeko samalla kasvavaa kuristusmonopolia. Sen sijaan, jos miettii pidemmällä aikavälillä ja kiinnittää huomiota hintatehokkuuteen kilpailijaleiri alkaa houkuttamaan.

Sanotaan nyt että pakkis on ollut minulle se kipinä lähteä liikkumaan ja onhan tuota läskiä polteltu 64 kilon verran ja tukea tätä kautta saatu paljon. Vippinä myös joskus täällä oltu ja kyllä ihan tuota pakkiksen paitaa yhä käytän eikä hävetä yhtään mutta välillä tulee outo tunne tämän foorumin ylläpitäjän toimesta. Ehkä se on vain että ajat muuttuu ja seurustelut ym. parikymmentä vuotta nuorempien kanssa ym jutut ovat nykyään täysin ok, mutta itselle arka asia. Mike sinulla on oikeasti todella hyviä ja vahvoja mielipiteitä mutta ymmärrätkö että tuo suorasanaisuus voi johtaa siihen että tämä foorumi menettää sitä kautta paljon yleisöä ja mielestäni me ollaan ne jotka tämän foorumin tulee maksamaan. Gymlogit ja wlogit oli loistavaa viihdettä jota emännän kanssa seuratiin aina kun uutta tuli. Nämä uudett podcastit kaikkine pippeli/pimppi juttuneiin on jo todella puuduttuva.

Toivon todella pitkää ikää tälle foorumille ja asiallista keskustelua enkä sitä samaa paskan jauhantaa mitä Wileneuksen ketjuissa oli. Hyvää joulu ja parempaa huomista.

Vahvat mielipiteet yleisesti pitäisi kestää, kestänhän minäkin kaikki sairaat pedofiiliksi nimittelyt jne, joista kytät ovat nyt tosissaan ottaneet onkeensa. Yksi poliisi näki, että tämä mun mustamaalaaminen on systemaattista ja vuosia jatkunutta. Toivottavasti noi pahimmat hullut nyt saadaan kiinni.

En mä kuitenkaan ole somesta kadonnut vaikka toi aika häiriintynyttä onkin.

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom