Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Happi kulkee snadisti paremmin ilman vyötä ja mulla on kulmasouduista todella vahva selkä.Hyvin näyttää kulkevan, vaikka selkeästi alkaa painaa!
Etkös muuten ole aiemmissa widowmakereissa käyttänyt aina vyötä? Miksi nyt teit ilman? Ihan muutenvaan vai jostain muusta syystä?
Minkäslainen systeemi se on? Jaloille on kiva testata kaikenlaista sairsasta, SST-vetoja teen pitkälti vain Halmon kanssa jaloille.Käy vetäsemässä joskus kinttutreeni Niemen Ronnien kanssa Meadows-tyylillä, niin saat lisää näkökulmia treenipakkiin SST, yms lisäksi?
Sen takia, ettei joka kerta kuvata selkäpuolelta. Ton jälkeiset treenin sarjat, teen toisinpäin.Etkö tykkää kyykätä katse peilissä tai siis onko jotain syytä siihen että teet tuon "väärinpäin" ja peruutat räkkiin kun sarja on ohi :D
Minkäslainen systeemi se on? Jaloille on kiva testata kaikenlaista sairsasta, SST-vetoja teen pitkälti vain Halmon kanssa jaloille.
Ja sit perään jalkatreeni, jonka pt vetäis kanssa ite.Menisit sinne ja pyytäisit joltain niiden pt:ltä kovimman treenin minkä pystyy vetämään vaikkapa just jaloille
Pankkisiirrolla joo mut mielellään toi 6kk kerrallaan, mut enemmän maksettaessa sit vain 12,18 jne.Voiko vippiä maksaa pitemmäksi aikaa kuin 6kk?
Etukyykky olis todella hyvä mulle, mutta en saa tehtyä sitä kunnolla ilman kipuja tangon kanssa.Ihan hyvät välitykset kyykykyn ja keskivartalokin taitaa olla kunnossa, niin et taida etukyykkyä tehdä ollenkaan?
Onnistuuko etukyykky "haarniskan" kanssa ilman kipuja?Etukyykky olis todella hyvä mulle, mutta en saa tehtyä sitä kunnolla ilman kipuja tangon kanssa.
Joo mut en tykkää siitä. Pitäis opetella vain tekeen se kyykky jotenkin koska olis loistava liike. Painonnostajien tyyliin kädet ei onnistu mitenkään.Onnistuuko etukyykky "haarniskan" kanssa ilman kipuja?
Joo mut en tykkää siitä. Pitäis opetella vain tekeen se kyykky jotenkin koska olis loistava liike. Painonnostajien tyyliin kädet ei onnistu mitenkään.