Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Hyvin näyttää kulkevan, vaikka selkeästi alkaa painaa!

Etkös muuten ole aiemmissa widowmakereissa käyttänyt aina vyötä? Miksi nyt teit ilman? Ihan muutenvaan vai jostain muusta syystä?

Hyvin näyttää kulkevan, vaikka selkeästi alkaa painaa!

Etkös muuten ole aiemmissa widowmakereissa käyttänyt aina vyötä? Miksi nyt teit ilman? Ihan muutenvaan vai jostain muusta syystä?
Happi kulkee snadisti paremmin ilman vyötä ja mulla on kulmasouduista todella vahva selkä.

Käy vetäsemässä joskus kinttutreeni Niemen Ronnien kanssa Meadows-tyylillä, niin saat lisää näkökulmia treenipakkiin SST, yms lisäksi?
Minkäslainen systeemi se on? Jaloille on kiva testata kaikenlaista sairsasta, SST-vetoja teen pitkälti vain Halmon kanssa jaloille.

Mä oon kaikenlaista tommoista tehnyt, mutta toi näyttää vähän turhan iisiltä. Oon tehnyt hackissa noiden pitojen sijaan 3 pidon settejä, joissa 5sec puoliväli, 5sec alhaalla ja 5sec puoliväli. Samat kyykyssä, tosin 10sec pidoilla vapaassa, 5sec pidoilla smithissä jne. 6sec negoja, 6sec positiivisia. Kyllä mä sanon, että reisille kaikista vittumaisinta on rehellinen pudotussarja jossa ei kuseta itseensä.

Harmi kun elixialla ei saa kuvata. Menisit sinne ja pyytäisit joltain niiden pt:ltä kovimman treenin minkä pystyy vetämään vaikkapa just jaloille :D

Tai että kuinka nopeasti ne olisi soittanut poliisit paikalle kun olisitte joskus allun kanssa jalat treenanneet. Allun huudot kaikuu varsin railakkaasti.

Joo mut en tykkää siitä. Pitäis opetella vain tekeen se kyykky jotenkin koska olis loistava liike. Painonnostajien tyyliin kädet ei onnistu mitenkään.

Ootko kokeillu vetoremmejä apuna käyttäen?
Mulla ei millään muulla otteella onnistu kun aina sattuu johonkin, mut remmien kans onnistuu.

Back
Ylös Bottom