Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Paras juontaja äänestys tapahtuu netissä ilmaiseksi yleisöäänestyksellä. Eli mitä tämä tarkoittaa? No minäpä kerron, äänestäjät on 5-15 vuotiaita eli niitä ketkä jaksaa ja on aikaa hengata netissä ja käydä äänestämässä 15 kertaa Jaajoa. Eihän kukaan itseä kunnioittava ihminen voi jaksaa kuunnella 4h pelkkää kulunutta perse juttua ja yks kikattaa vieressä?Ei se mitään jos et tykkää. Itse tykkään Suomen suosituimmasta radio-ohjelmasta ja Suomen suosituimmasta radiojuontajasta Jaajo Linnonmaasta.
Neljäs vuosi taitaa olla menossa aamulypsyn kuuntelussa ja niin pitkään kuuntelen kuin juttua riittää. Hirveesti ihmiset jaksaa valittaa kyseistä ohjelmasta ja juontajista mutta niin ne vaan vuodesta toiseen pokkaa pystejä ja tekee hyvät hillot. Kenties voi kateuskortin heittää ilmoille?
Jep jep.. pistä vaan se yle puhe takaisin päälleParas juontaja äänestys tapahtuu netissä ilmaiseksi yleisöäänestyksellä. Eli mitä tämä tarkoittaa? No minäpä kerron, äänestäjät on 5-15 vuotiaita eli niitä ketkä jaksaa ja on aikaa hengata netissä ja käydä äänestämässä 15 kertaa Jaajoa. Eihän kukaan itseä kunnioittava ihminen voi jaksaa kuunnella 4h pelkkää kulunutta perse juttua ja yks kikattaa vieressä?
Paras juontaja äänestys tapahtuu netissä ilmaiseksi yleisöäänestyksellä. Eli mitä tämä tarkoittaa? No minäpä kerron, äänestäjät on 5-15 vuotiaita eli niitä ketkä jaksaa ja on aikaa hengata netissä ja käydä äänestämässä 15 kertaa Jaajoa. Eihän kukaan itseä kunnioittava ihminen voi jaksaa kuunnella 4h pelkkää kulunutta perse juttua ja yks kikattaa vieressä?
Suomalaiset tykkäävät myös jonottaa ämpäreitä, juoda liikaa etanolia sisältäviä nesteitä ja katsoa Satuhäitä. Eli mikään yllätys ei ole, että Aamulypsyn kolmikko nauttii suurta suosiota. Tykkäsin itsekin aikoinaan kunnes Luokkakokous, Haluatko miljonääriksi, Luokkakokous, minä ja mun julkkiskaverit, Luokkakokous, minä ja Teemu Selänne, mun uusi tv-ohjelma, Luokkakokous ja minä. Ai niin, sanoinko jo, että Jaajo on Luokkakokous-elokuvan pääroolissa?
Tätäkään ei tietenkään saisi ääneen sanoa, koska "sulla on vaan paha olla" ja "no vittu ei oo pakko kuunnella!!1". Jep, en kuuntelekaan, kuuntelen Korporaatiota, jotka myös varmasti ärsyttävät taas jotain toista ihmistä. Kuunnelkoot Aamulypsyä ne jotka tahtoo, MINUN mielestäni juontajat vain ovat nykyisellään liian tyhmiä ja ylimielisiä juntteja![]()
Itselle taas riitti tuo korporaatio ja Radio Rock kokonaisuudessaan kun ei enää muusta puhuttu kuin siitä, miten paha Trump on ja miten joku perussuomalainen taas sanoi jotain rasistista.
Joo. Tällä logiikalla myös absoluuttisesti parasta musiikkia suomessa on sellaiset Emma-gaala voittajat kuin Vesala (kuka vittu?) Alma (kuka vittu?) Kikattava kakkiainen (mikä vittu?) ja sitten se yksi jonne joka on tainnut julkaista levy-yhtiön hittitekijöiden kautta kaksi kappaletta. Whippiiii
Mut parhaat näännytystaistelut & väännöt saa nimenomaan mielipide asioista. Näin on aina ollut. Kuluttajahan saa ja imo PITÄÄKIN haukkua kaikki mistä ei pidä, jos kokee sillä jtn saavuttavansa :D. Aika jokamiehen oikeus. Eri asia jos vaan toteaa jonkun asian X paskaksi, eikä perustele kantaansa mitenkää, ni sen keskustelun elinkaari on 0/10.
Kyllä Korporaatio aika tasapuolisesti lyö kaikkia osapuolia mitä politiikkaan tulee. Muistan kun yhden kerran palauteosiossa he kävivät tätä asiaa läpi niin taisi Moisio naulan kantaan tokaista, että kun kerran haukutaan sitä omaa osapuolta (Trump) niin heti kirjoitetaan vihaista palautetta ja se kura mitä he samalla antavat myös toisellekin osapuolelle (Clinton) sivuutetaan täysin. Yksinkertaisten ihmisten yksinkertaista ajattelua; kuullaan vain se mitä halutaan kuulla.
Makuasioista juurikin pitää ja voi kiistellä
Ootko sä sitä James Hirvisaari- rivistöä jonka mielestä olisi hyvä jos terrori-iskujen yhteydessä kuolisi muutama "suvakkihuora"?Radio Rockin se aamuporukka heittää ihan hauskaa juttua mutta sitä päivällä jeesustelevaa suvakki-nikulaa ei kestä kuunnella.
Hirvisaarta en tunne, enkä tiedä miten se Nikulaan liittyy. Kuhan kommentoin että Nikulan lässytystä ei jaksa kuunnella. Ei tosiaankaan dissaa tasaisesti kaikkia puolueita vaan persut aina kepin nokassa. Ja monessa muussakin ei-poliittisessa asiassa besserwissermäisesti kertoo miten asioiden laita muka on, vaikka on usein perusteluineen ihan kujalla.Ootko sä sitä James Hirvisaari- rivistöä jonka mielestä olisi hyvä jos terrori-iskujen yhteydessä kuolisi muutama "suvakkihuora"?
Oisko kuitenkin mielipiteistä, eikä makuasioista? Makuasiat kun on sellasia joita ei voi toiselta oikeen muuttaa.
Hymähdin itsekseni ääneen kun luin tätä ketjua. Hirveä offtopic jauhaa ja Mike yrittää kääntää kuvalla keskustelun takas siihen missä se tässä keskustelussa kuuluukin eikä saa yhtäkään viestiä vastakaikua :D
Nikula on maailman kovin äiä!Radio Rockin se aamuporukka heittää ihan hauskaa juttua mutta sitä päivällä jeesustelevaa suvakki-nikulaa ei kestä kuunnella.