Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

zwxjj1.jpg

Ei se mitään jos et tykkää. Itse tykkään Suomen suosituimmasta radio-ohjelmasta ja Suomen suosituimmasta radiojuontajasta Jaajo Linnonmaasta.

Neljäs vuosi taitaa olla menossa aamulypsyn kuuntelussa ja niin pitkään kuuntelen kuin juttua riittää. Hirveesti ihmiset jaksaa valittaa kyseistä ohjelmasta ja juontajista mutta niin ne vaan vuodesta toiseen pokkaa pystejä ja tekee hyvät hillot. Kenties voi kateuskortin heittää ilmoille?
Paras juontaja äänestys tapahtuu netissä ilmaiseksi yleisöäänestyksellä. Eli mitä tämä tarkoittaa? No minäpä kerron, äänestäjät on 5-15 vuotiaita eli niitä ketkä jaksaa ja on aikaa hengata netissä ja käydä äänestämässä 15 kertaa Jaajoa. Eihän kukaan itseä kunnioittava ihminen voi jaksaa kuunnella 4h pelkkää kulunutta perse juttua ja yks kikattaa vieressä?

On sitä kyllä monasti miettinyt millaisesta huumorista suomalaiset oikeasti tykkäävät, jos aamulypsy on paras radio-ohjelma ja luokkakokousta käydään katsomassa sankoin joukoin. OMASTA mielestäni aamulypsy on hirveää kuraa ja ennemmin kuuntelen radiosta lähes mitä vaan muuta kanavaa. Paskat juontajat ja todella suppea soittolista.
Mitä töissä on vuosien aikana joutunut radiosta kyseistä ohjelmaa kuuntelemaan, niin eipä ole paljon naurahduksia päässyt, sitäkin enemmän miettinyt kuinka niin yksinkertaista paskaa juttua jaksaa joku vääntää.
Noh, tykkää kuka mistäkin.

Paras juontaja äänestys tapahtuu netissä ilmaiseksi yleisöäänestyksellä. Eli mitä tämä tarkoittaa? No minäpä kerron, äänestäjät on 5-15 vuotiaita eli niitä ketkä jaksaa ja on aikaa hengata netissä ja käydä äänestämässä 15 kertaa Jaajoa. Eihän kukaan itseä kunnioittava ihminen voi jaksaa kuunnella 4h pelkkää kulunutta perse juttua ja yks kikattaa vieressä?
Jep jep.. pistä vaan se yle puhe takaisin päälle

Itsellä monta kaveria jotka kuunnelleet minun suosituksestani pari podcastia ja todenneet että "vittu mitä paskaa" kun taas itse tykkään ihan homona.

Meinaat että 5-15 -vuotiaat kuuntelevat Aamulypsyä pyöräillessään kouluun? Tai heräävät ennen kouluun lähtöä kuuntelemaan ko. ohjelmaa?

Suomalaiset tykkäävät myös jonottaa ämpäreitä, juoda liikaa etanolia sisältäviä nesteitä ja katsoa Satuhäitä. Eli mikään yllätys ei ole, että Aamulypsyn kolmikko nauttii suurta suosiota. Tykkäsin itsekin aikoinaan kunnes Luokkakokous, Haluatko miljonääriksi, Luokkakokous, minä ja mun julkkiskaverit, Luokkakokous, minä ja Teemu Selänne, mun uusi tv-ohjelma, Luokkakokous ja minä. Ai niin, sanoinko jo, että Jaajo on Luokkakokous-elokuvan pääroolissa?

Tätäkään ei tietenkään saisi ääneen sanoa, koska "sulla on vaan paha olla" ja "no vittu ei oo pakko kuunnella!!1". Jep, en kuuntelekaan, kuuntelen Korporaatiota, jotka myös varmasti ärsyttävät taas jotain toista ihmistä. Kuunnelkoot Aamulypsyä ne jotka tahtoo, MINUN mielestäni juontajat vain ovat nykyisellään liian tyhmiä ja ylimielisiä juntteja :)

Itselle taas riitti tuo korporaatio ja Radio Rock kokonaisuudessaan kun ei enää muusta puhuttu kuin siitä, miten paha Trump on ja miten joku perussuomalainen taas sanoi jotain rasistista.

Itselle taas riitti tuo korporaatio ja Radio Rock kokonaisuudessaan kun ei enää muusta puhuttu kuin siitä, miten paha Trump on ja miten joku perussuomalainen taas sanoi jotain rasistista.

Kyllä Korporaatio aika tasapuolisesti lyö kaikkia osapuolia mitä politiikkaan tulee. Muistan kun yhden kerran palauteosiossa he kävivät tätä asiaa läpi niin taisi Moisio naulan kantaan tokaista, että kun kerran haukutaan sitä omaa osapuolta (Trump) niin heti kirjoitetaan vihaista palautetta ja se kura mitä he samalla antavat myös toisellekin osapuolelle (Clinton) sivuutetaan täysin. Yksinkertaisten ihmisten yksinkertaista ajattelua; kuullaan vain se mitä halutaan kuulla.

Joo. Tällä logiikalla myös absoluuttisesti parasta musiikkia suomessa on sellaiset Emma-gaala voittajat kuin Vesala (kuka vittu?) Alma (kuka vittu?) Kikattava kakkiainen (mikä vittu?) ja sitten se yksi jonne joka on tainnut julkaista levy-yhtiön hittitekijöiden kautta kaksi kappaletta. Whippiiii

Absoluuttisesti parasta musiikkia ei pysty määrittelemään. Radiojuontajien työhön kuuluu saada kanaville mahdollisimman paljon kuulijoita, jos nykyisellä konseptilla ollaan Suomen kuunnelluin kanava, ei konseptia kannata muuttaa. Kaikkia ei voi miellyttää, mutta mitä suurempaa massaa onnistuu miellyttämään, sen parempi bisnekselle.

Mut parhaat näännytystaistelut & väännöt saa nimenomaan mielipide asioista. Näin on aina ollut. Kuluttajahan saa ja imo PITÄÄKIN haukkua kaikki mistä ei pidä, jos kokee sillä jtn saavuttavansa :D. Aika jokamiehen oikeus. Eri asia jos vaan toteaa jonkun asian X paskaksi, eikä perustele kantaansa mitenkää, ni sen keskustelun elinkaari on 0/10.

Nimenomaan näin. Makuasioista juurikin pitää ja voi kiistellä. Faktoista ei.

Kyllä Korporaatio aika tasapuolisesti lyö kaikkia osapuolia mitä politiikkaan tulee. Muistan kun yhden kerran palauteosiossa he kävivät tätä asiaa läpi niin taisi Moisio naulan kantaan tokaista, että kun kerran haukutaan sitä omaa osapuolta (Trump) niin heti kirjoitetaan vihaista palautetta ja se kura mitä he samalla antavat myös toisellekin osapuolelle (Clinton) sivuutetaan täysin. Yksinkertaisten ihmisten yksinkertaista ajattelua; kuullaan vain se mitä halutaan kuulla.

No sovitaan sitten niin. Itse kyllä löydän molemmista negatiivista sanottavaa, mutta vaikkei Radio Rock aivan Iltalehden tasolle ylläkkään, niin kyllähän juontajien mielipiteet aika kovaa lyövät läpi.

Makuasioista juurikin pitää ja voi kiistellä

Oisko kuitenkin mielipiteistä, eikä makuasioista? Makuasiat kun on sellasia joita ei voi toiselta oikeen muuttaa.

Hymähdin itsekseni ääneen kun luin tätä ketjua. Hirveä offtopic jauhaa ja Mike yrittää kääntää kuvalla keskustelun takas siihen missä se tässä keskustelussa kuuluukin eikä saa yhtäkään viestiä vastakaikua :D

Ootko sä sitä James Hirvisaari- rivistöä jonka mielestä olisi hyvä jos terrori-iskujen yhteydessä kuolisi muutama "suvakkihuora"?
Hirvisaarta en tunne, enkä tiedä miten se Nikulaan liittyy. Kuhan kommentoin että Nikulan lässytystä ei jaksa kuunnella. Ei tosiaankaan dissaa tasaisesti kaikkia puolueita vaan persut aina kepin nokassa. Ja monessa muussakin ei-poliittisessa asiassa besserwissermäisesti kertoo miten asioiden laita muka on, vaikka on usein perusteluineen ihan kujalla.

Oisko kuitenkin mielipiteistä, eikä makuasioista? Makuasiat kun on sellasia joita ei voi toiselta oikeen muuttaa.

Hymähdin itsekseni ääneen kun luin tätä ketjua. Hirveä offtopic jauhaa ja Mike yrittää kääntää kuvalla keskustelun takas siihen missä se tässä keskustelussa kuuluukin eikä saa yhtäkään viestiä vastakaikua :D

No miten vaan. Ehkä ei tarve ookkaan mitään muuttaa. Siitä voi saada ihan hyvän väittelyn, että onko parempaa rap vai rock musiikki, vaikka se kummankaan osapuolen maku ei siitä muuttuisikaan.
Aihe tosiaan taas vähän ohittaa tuon mikä topicin nimenä on :D.

Joko mielipiteet radiokanavista ja niiden juontajista sekä eri musiikkimieltymyksistä on käsitelty tässä Miken ketjussa? Aiheet voisi edes jotenkin liittyä Mikeen mitä täällä taas väännetään sivu tolkulla... :offtopic:

Back
Ylös Bottom