Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Podcastit on joo melkoisen hyviä ajanvietteitä muuta duunatessa. Sikäli ironista, että käytän podcasteja nukahtamiseen, mutta samalla kuuntelen niitä automatkalla.
Sama. Itellä toimii tohon nukahtamiseen varmaan siks että on tapana lähteä ajatus rellestämään ja podcasteja kuunnellessa keskittyy vaan siihen ja uni tulee odottamatta oikeen mukavasti. Kova homma vaan myöhemmin selata missä mahtaa olla menossa jos haluaa loppuun kuunnella

Monesti miettinyt millainen on työpaikka jossa kerkiää selata nettiä ja kuuntelemaan podcasteja? Kaikenlaista olen elämäni aikana tehnyt, mutta eipä ole tuollaista työpaikkaa osunut.
Esim tuotannon valvontatehtävissä onnistuu :) itsellä esim saattaa olla 3h putkeenkin istumista ja tuotannon valvomista

Monesti miettinyt millainen on työpaikka jossa kerkiää selata nettiä ja kuuntelemaan podcasteja? Kaikenlaista olen elämäni aikana tehnyt, mutta eipä ole tuollaista työpaikkaa osunut.
Autoalan hommia. Kännykästä aux piuha rokkipeltoreihin, soundcloud tulille ja aika menee kuin siivillä. Toki aamylypsy ja korporaatio kuunnellaan eka

Katsos kun kaikki eivät ole kaupan kassalla töissä tai jossain hikisissä konttorihommissa

Kaksoset, haluatko miljonääriksi, kaikki vastaan 1, luokkakokous ja misogynistinen paska kommentti Perälältä väliin. Nyt voit jättää huomenna (ja ylihuomenna, sitä seuraavana päivänä...) Aamulypsyn välistä :)

Ilmeisen hyvin tuollainen konsepti toimii kun sillä toistuvasti kahmitaan radiogaalan palkinnot. Vai oletko sitä mieltä että tyhmä kansa äänestää väärin?

Ilmeisen hyvin tuollainen konsepti toimii kun sillä toistuvasti kahmitaan radiogaalan palkinnot. Vai oletko sitä mieltä että tyhmä kansa äänestää väärin?

Suomalaiset tykkäävät myös jonottaa ämpäreitä, juoda liikaa etanolia sisältäviä nesteitä ja katsoa Satuhäitä. Eli mikään yllätys ei ole, että Aamulypsyn kolmikko nauttii suurta suosiota. Tykkäsin itsekin aikoinaan kunnes Luokkakokous, Haluatko miljonääriksi, Luokkakokous, minä ja mun julkkiskaverit, Luokkakokous, minä ja Teemu Selänne, mun uusi tv-ohjelma, Luokkakokous ja minä. Ai niin, sanoinko jo, että Jaajo on Luokkakokous-elokuvan pääroolissa?

Tätäkään ei tietenkään saisi ääneen sanoa, koska "sulla on vaan paha olla" ja "no vittu ei oo pakko kuunnella!!1". Jep, en kuuntelekaan, kuuntelen Korporaatiota, jotka myös varmasti ärsyttävät taas jotain toista ihmistä. Kuunnelkoot Aamulypsyä ne jotka tahtoo, MINUN mielestäni juontajat vain ovat nykyisellään liian tyhmiä ja ylimielisiä juntteja :)

Korporaatiota pystyy vielä kuuntelemaan, mutta välittömästi menee kanava vaihtoon kun alkaa Nikulan ääni kuulua.

...Miten voi ihmiselle olla niin vaikeaa jättää liberaalimädätys pois edes joka toisesta aiheestaan? "*Joku clickbait iltapäivälehti* tietää kertoa" ja METTÄLLIKÄH kulutettiin loppuun jo muutama vuosi sitten.

Kaksoset, haluatko miljonääriksi, kaikki vastaan 1, luokkakokous ja misogynistinen paska kommentti Perälältä väliin. Nyt voit jättää huomenna (ja ylihuomenna, sitä seuraavana päivänä...) Aamulypsyn välistä :)
Ei se mitään jos et tykkää. Itse tykkään Suomen suosituimmasta radio-ohjelmasta ja Suomen suosituimmasta radiojuontajasta Jaajo Linnonmaasta.

Neljäs vuosi taitaa olla menossa aamulypsyn kuuntelussa ja niin pitkään kuuntelen kuin juttua riittää. Hirveesti ihmiset jaksaa valittaa kyseistä ohjelmasta ja juontajista mutta niin ne vaan vuodesta toiseen pokkaa pystejä ja tekee hyvät hillot. Kenties voi kateuskortin heittää ilmoille?

Katsos kun kaikki eivät ole kaupan kassalla töissä tai jossain hikisissä konttorihommissa

No eipä ole kokemusta kummastakaan. Php-koodarin hommia kun tein niin silloin yritin kuunnella, mutta keskittyminen herpaantuu niin vaihdoin klassiseen musiikkiin ja toki aina joku työkaveri itkemässä jotain.

Tätäkään ei tietenkään saisi ääneen sanoa, koska "sulla on vaan paha olla" ja "no vittu ei oo pakko kuunnella!!1". Jep, en kuuntelekaan, kuuntelen Korporaatiota, jotka myös varmasti ärsyttävät taas jotain toista ihmistä. Kuunnelkoot Aamulypsyä ne jotka tahtoo, MINUN mielestäni juontajat vain ovat nykyisellään liian tyhmiä ja ylimielisiä juntteja :)

Oot vaan kateellinen <3
Kieltämättä olen kuullut ihan tarpeeksi luokkakokouksesta, mutta totaalisen paskaksi tuo ohjelma muuttuu siinä vaiheessa kun Jaajo on poissa.

Joo. Tällä logiikalla myös absoluuttisesti parasta musiikkia suomessa on sellaiset Emma-gaala voittajat kuin Vesala (kuka vittu?) Alma (kuka vittu?) Kikattava kakkiainen (mikä vittu?) ja sitten se yksi jonne joka on tainnut julkaista levy-yhtiön hittitekijöiden kautta kaksi kappaletta. Whippiiii

Joo. Tällä logiikalla myös absoluuttisesti parasta musiikkia suomessa on sellaiset Emma-gaala voittajat kuin Vesala (kuka vittu?) Alma (kuka vittu?) Kikattava kakkiainen (mikä vittu?) ja sitten se yksi jonne joka on tainnut julkaista levy-yhtiön hittitekijöiden kautta kaksi kappaletta. Whippiiii

Vesala oli mielestäni ihan onnistuneen uran tehnyt pmmp:ssä. Alma noh vuoden tulokkaana ei voi kovin mittavaa uraa vielä takana olla ja se yksi jonne voitti yleisöäänestyksellä ja biisi kuunneltu yli 4 miljoonaa kertaa. Tottakai Lindeman on mainostanut äänestystä omassa mediassaan ja siksi sai paljon nuorten ääniä, mutta tätä masinointiahan tehdään jatkuvasti kuten vaikkapa Pakkotoiston podcasti. Siitäkään kilpailusta en olisi koskaan kuullutkaan ellen foorumilla olisi ja ääneni tätä kautta laitoin. Unohdin muuten mainita siitä.

Miljoona paskakärpästä ei voi olla väärässä
Voi nyt vittu kun tässä puhutaankin makuasioista. Sillon ei voi kukaan olla väärässä. Ei oo pakko kuunnella Vesalaa yms jos ei halua. En millään ymmärrä mitä luulet saavuttavas sillä että haukut selkeästi menestyneitä artistejä (tai niiden faneja) netissä.

Back
Ylös Bottom