Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kiinnostaisi myös tietää, että kiinnostaako, Mike, sinua Yhdysvallat? Siellä kun ei kuvattava lopu ihan heti kesken. Etenkin Kaliforniasta löytyisi sulle treenipuitteiden lisäksi ihan perkeleesti kuvattavaa.Pitäisikö vaihtaa aihetta johonkin mukavampaa? Kun itselle noussut järkyttävän kova matkakuume niin kysytään että onko mikellä ollenkaan matkakuumeen oireita?oletko miettinyt että mikä seuraava matkakohteesi tulee olemaan?
Kun itselle noussut järkyttävän kova matkakuume niin kysytään että onko mikellä ollenkaan matkakuumeen oireita?oletko miettinyt että mikä seuraava matkakohteesi tulee olemaan?
En suosittele tänne tulemaan turismia harjoittamaan, ihan näin 6 vuoden kokemuksella...Aikanaan taisin Mikeltä tätä kysyäkkin, mutta itsellä noussut taas kiinnostus sotaturismia kohtaan. Jos foorumilta löytyy joku joka moista harrastaa tai mieli tekisi lähteä niin saa laittaa viestiä. Suurin estehän noissa matkoissa on hinta. Lennot esimerkiksi Irakin ovat järkyttävän kovia.
Ei nyt ole ollut mitään isompaa himoa minnekään lähteä kun ei stillikuvaaminenkaan enää kiinnosta. Mut kyllä mua edelleen kiinnostaa Etelä-Korea.Pitäisikö vaihtaa aihetta johonkin mukavampaa? Kun itselle noussut järkyttävän kova matkakuume niin kysytään että onko mikellä ollenkaan matkakuumeen oireita?oletko miettinyt että mikä seuraava matkakohteesi tulee olemaan?
Jostain syystä jenkit ei koskaan ole listalla ollut, eikä nyt ihan varmaan heti tulekaan.Kiinnostaisi myös tietää, että kiinnostaako, Mike, sinua Yhdysvallat? Siellä kun ei kuvattava lopu ihan heti kesken. Etenkin Kaliforniasta löytyisi sulle treenipuitteiden lisäksi ihan perkeleesti kuvattavaa.

Kyllä mä taidan siitä pysyä aika kaukana, oli se vain niin kamala harjoite.Meinaatko alkaa taas vääntämään Widowmakeriä? Otat sen Utin 180kg tavotteeks![]()
Mut kyllä mua edelleen kiinnostaa Etelä-Korea.
Kovasti mä kyllä siinä yritin vielä taistella. Joten kyllä mua ihmetyttää suunnattomasti tuo mieletön viha mua kohtaan yhtäkkiä.
En mä muista että ihan suoranaisesti takakyykystä johtuisi, vaan melko varmaan yhdistelmästä. Nyt kuitenkin kyykkään pääosaisesti x-aikaa etten tartte hinkkaa sitä Kraftverkin hakkia joka alkaa ottaan polviin liikaa.SIllon kun aloin tekemään Perus takakyykkyä, niin sait jalkoihin paljon kehitystä lyhyessä ajassa vai musitanko väärin? Ihan kun jostain tälläisestä teillä olisi ollut puhetta jossain wlogissa.
Itseä joskus kiinnosti jenkit paljon. Se ois ollu jo elämys päästä siellä käymään ruokakaupassa katselemassa kaikkea överiä :D Mutta se vaan on niin hullu kansa ettei paljoo huvita sinne edes mennä. Niin sekopäistä touhua ja hullummaksi vain menee.Ei nyt ole ollut mitään isompaa himoa minnekään lähteä kun ei stillikuvaaminenkaan enää kiinnosta. Mut kyllä mua edelleen kiinnostaa Etelä-Korea.
Jostain syystä jenkit ei koskaan ole listalla ollut, eikä nyt ihan varmaan heti tulekaan.
Miten niin hullua kansaa? Suomalaisena ei oo kyllä hirveesti varaa huudella tuollaisia, me vasta sekopäitä ollaankin. Eikä ne jenkit sen ihmeellisempiä ole, kuin muutkaan, niitä on vaan niin vitusti, että mahtuu sinne joukkoon sit vaikka minkälaista tallaajaa.Itseä joskus kiinnosti jenkit paljon. Se ois ollu jo elämys päästä siellä käymään ruokakaupassa katselemassa kaikkea överiä :D Mutta se vaan on niin hullu kansa ettei paljoo huvita sinne edes mennä. Niin sekopäistä touhua ja hullummaksi vain menee.
Joo se ois pitäny lisätä tosiaan että porukkaa on niin vitusti että hulluja mahtuu sekaan ja kun porukkaa on paljon niin on myös paljon hullujakin. Kyllä mä uskallan väittää että suomalaisella on silti varaa huudella, VIELÄ. Tosin ei kauaa kun maailma tuppaa täällä takapajulassakin muuttumaan :D Ja kansasta puhuminen on kyllä aika turhaa nykyään kun kaikki on sekoittunut keskenään ja koko maailman väestö on levittäytynyt asumaan ympäri ämpäri.Miten niin hullua kansaa? Suomalaisena ei oo kyllä hirveesti varaa huudella tuollaisia, me vasta sekopäitä ollaankin. Eikä ne jenkit sen ihmeellisempiä ole, kuin muutkaan, niitä on vaan niin vitusti, että mahtuu sinne joukkoon sit vaikka minkälaista tallaajaa.
...mutta viimeisen 15 vuotta olen elänyt aika ressivapaata elämää, en ole alkoholia käyttänyt, nukun aika usein normaaliin heräämiseen ilman kelloa ja syön terveellisesti. Niin ja välttelen aurinkoa, en makaa rannalla kuluttamassa ihoa kesäisin. Jos lopettaisin treenaamisen, niin nuorentuisin kasvoista oikeasti melkoisesti lisää kun lihakset kasvoista pienenee.
Ei ne treenivastetta paljoa saa, mutta hormonit kasvattavat kaikkia lihaksia.