Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Siinä kohtaan mennä kyllä omasta mielestäni hieman metsään, jos häveliäisyyssyistä puhutaan treenaamisesta jos oikea syy on esimerkiksi lääkkeet. Ymmärrän kyllä, ettei joka paikassa ole todellakaan järkevää "puhua suutaan puhtaaksi", mutta näkisin kyllä parempana vaihtoehtona että jättäisi mainitsematta asiasta ihan kokonaan kuin että käytännössä valehtelee.

Jokainen punttiukko ymmärtää mitä se tarkoitti. Paitsi tietenkin sinun kaltaisesi ketkä ihan kiusallaan yrittää olla ymmärtämättä mitään, jotta voi päästä valittamaan jostain tai syyttämään toista niinkuin esimerkiksi valehtelijaksi.

Kuten komissario Frank asian toteaa.

"Tiedätkö,kadehdin sinua. Sinulla on ollut sama ihminen joka päivä yli 30 vuoden ajan. Heräät, syöt, nukut saman naisen kanssa. Rakastelet saman naisen kanssa. Vietätte jokaisen valveillaolohetken yhdessä. Minä vain pyörin 20-kesäisten kanssa, jotka haluavat vain seksiä,seksiä,seksiä. Tytöt eivät osaa sanoa ei, haluavat vain lisää."
Edin ilme meni vaan surullisemmaksi ja surullisemmaksi :D

Jokainen punttiukko ymmärtää mitä se tarkoitti.

Pahoittelut jo etukäteen aika tylsästä ja vanha käyneestä one-linerista: "Paskapuhetta, mutta uskon!" :rolleyes: Pointtina oli juuri se, ettei jokainen tämänkin ketjun (saati foorumin) lukija todellakaan ymmärrä. "Punttiukot" tai "salimaket" varmasti kyllä, mutta eiköhän palstan keskimääräinen käyttäjä ole aika kaukana siitä testopöllyssä kellarisalilla treenaavasta karhusta...

Kannattaa katsoa esimerkiks Jose Raymondin tai Kai Greenen ohimoita. Ei tollaset kasva iha itestään tai vaikka kuinka koittais jotain palloa pureskella

Voi jesse jamess, jos et oo tuon firman omistaja, omistajan hyvä kaveri tai saat hyvät provikat myynneistä... niin oot kyllä maan mainio perseen nuolasija. tai no kai sitä voi hyvää hyvyyttäänkin tuollaisia soittoja firmaan toisen puolesta tehdä, se on sitä trueufrendshippiä.

Niin. Enpä tiedä mitä järkeä kaltaisellesi kylähullulle on edes vastata, mutta.. Kyllä, tunnen firman omistajan ja koska asiasta sattui olemaan puhetta täällä niin mainitsin siitä ohimennen salilla. Minnekään en ole soitellut, asia ei sen enempää minua koske.

Itseä joskus kiinnosti jenkit paljon. Se ois ollu jo elämys päästä siellä käymään ruokakaupassa katselemassa kaikkea överiä :D Mutta se vaan on niin hullu kansa ettei paljoo huvita sinne edes mennä. Niin sekopäistä touhua ja hullummaksi vain menee.

Näyttää siltä, että jonkun pitäisi nyt päästä sinne jenkkeihin näkemään, että ihan tavallisia ihmisiä siellä asustaa, arkisine asioine ja askareineen.

Näyttää siltä, että jonkun pitäisi nyt päästä sinne jenkkeihin näkemään, että ihan tavallisia ihmisiä siellä asustaa, arkisine asioine ja askareineen.
oh really!? :O mä varmasti tarkoitinkin heitä kaikkia... mutta joo, mulle riittää että seuraan heidän eloa vääristyneen median kautta :)

Pikkuisen kadehdittaa tuo bodiukkojen ilonpito parikymppisten mimmien kanssa, mutta kyllä siitä näemmä vähän jokaisella tulee noita ihmeosumiakin välillä. Että sikäli ei huono vaihtoehto kai tää 20-vuotta samaa naista -toimintakaan. Miken nykyiselläkin näytti olevan instassa jo valmiiksi jotain #psychobitch hästäkkejä :)

Mites olet kokenut noi naisten lapset? Ovatko tulleet luontevaksi osaksi elämää?

Kyllähän sitä saman naisen kanssa olisi mieluusti vaikka sen 30 vuotta jos vain suhteessa sähkö pysyisi yllä. Mitään järkeä mä en enää nää parisuhteissa jossa ollaan kun ollaan. Eli parisuhde muuttuu itseisarvoksi. sit ollaan kämppikset ja halut ja himot on ihan muualla. En ole koskaan ymmärtänyt mikä ongelma siinä joidenkin mielestä on, että naiset vaihtuu, miksi ihmeessä olla jonkun kanssa joka ei enää nappaa? En vain tajua. Joillain voi olla toki pelkotiloja, että jää yksin, mutta mikä siinäkin nyt sitten on niin kamalaa versus parisuhde, jossa oma nainen ei kiinnosta tai naista ei kiinnosta sinä.

Minähän olen vaihtanut naisia ja osa näkee sen jotenkin outona, mä taas nään sen semmoisena, että mä etsin sitä oikeaa. Se mitä nyt on, en edes yritä selittää kellekään, en edes parhaillle ystäville, ei sitä ihmisen primitiivisiä tunteita osaa itsellekään rakkauden osalta selittää. Miten sä selität sen kun sä saat koskettamalla enemmän kuin koskaan, sen mitä se iho merkitsee yhtäkkiä. Miten sä selität sen kaipuun, joka sussa on kun olet toisen vieressä, sisällä, erossa. Se, että et tahdo saada tarpeeksi, eikä sanat riitä kertomaan sitä. Se miten toisen hymy ei enää ole vain hymy. Se miten katseet sisältää enemmän.

Ja lapset ei mulle ole ollut ongelma, se on totta, että mä en lapsista ylipäätänsä välitä sen kummemmin, mutta taas lähipiirin lapset on täysin eri asia kun ovat osa sun elämää.

Tämän teorian riskinä on, että suhteet aina päättyvät ensimmäisten kriisien aikana. Mä kuvittelisin, että kriisit ja suhteen muuttuminen on jossain määrin väistämätöntä pidemmässä parisuhteessa. Mut ihan hyvä pointti sun ajatuksessa.

En toki ole siis luovuttaja, vaan suhteen muutoksiin sopeudutaan aina, mutta se ei tarkoita sitä, että seksuaaliset halut katoaa, eikä se ole hyväksyttävää. Kriisejä tulee aina ja niistä on mentävä yli, mutta suhteessa ei pitäisi olla jos yksinkertaisesti ollaan vain kavereita. Mun simppeli neuvo, erotkaa. Teillä on vain yksi elämä, mitä ihmeen pointtia on olla parisuteessa frendinä ikuisuus jos vaihtoehtona on monta naista ja erilaisia kokemuksia parisuhteista. Sitten tottakai jos löytyy kestävä täydellinen suhde, niin se on se tavoiteltava tila.

En suosittele tänne tulemaan turismia harjoittamaan, ihan näin 6 vuoden kokemuksella...

Meillä jokaisella on omat motiivimme. Mielestäni viikon hyväntekeväisyysmatka Venäjälle antoi paljon. Ainakaan en nykyään kirjoittelisi ilta-sanomiin kuinka työttymyysturva ei riitä auton ylläpitämiseen. No joku haluaa Amerikkaan katsomaan ylisuurta snickerspatukkaa kun taas minä katsomaan sotaa. Mielestäni kummankin motiivit ovat yhtä ylevät.

Back
Ylös Bottom