Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Kyl pitäisi vihanpito pysyä edes jotenkin kantimissaan.

Ymmärrän tavallaan, että hedonistinen ja narsistinen tyylisi vituttaa huonolla itsetunnolla varustettuja yksilöitä, mutta omaisuuteen ja läheisiin EI SAISI KOSKEA!

Vedä turpaan jos näet joskus jonkun potkivan autoasi. Ja huolella!

Jos/kun sitä ensimmäistä keissiä ei ole vieläkään tutkittu turvakameravideoiden osalta, niin alkaisikohan poliisia nyt kiinnostamaan? Kyllähän tuo hyvin voi olla sama tekijä. Ihmeelliseksi menee jos eivät edelleenkään tutki. Onhan tuo järjestelmällisen oloista häiriköintiä.

Jos/kun sitä ensimmäistä keissiä ei ole vieläkään tutkittu turvakameravideoiden osalta, niin alkaisikohan poliisia nyt kiinnostamaan? Kyllähän tuo hyvin voi olla sama tekijä. Ihmeelliseksi menee jos eivät edelleenkään tutki. Onhan tuo järjestelmällisen oloista häiriköintiä.
Kyttiä ei kiinnosta, mun pitäis valittaa jostain 500 euron Corollasta, niin jo alkais kiinnostaan. Ne katsoo aivan vitun varmaan vain suoraan automerkin ja hinnan ja sitten nauravat ja jättävät hoitamatta.

Mike, kerro mielipiteesi miten tekisit seuraavassa tilanteessa. Eli olen menossa selkäleikkaukseen lähipäivinä ja siitä seuraa varmaan alustavasti semmoinen 8 viikkoa treenitaukoa, jonka jälkeen varmaan melko kevyesti liikkeelle. Miten hoitaisit syömiset tältä ajalta? Pitäiskö koittaa tiputtaa painoa (ylimääräistä on tällä hetkellä vähän liikaakin kun ei ole treenaaminen oikeen maistunut vanhaan tapaan viimeiseen 3kk) vai "koittaa pitää lihoista kiinni"?

Saakohan autoihin sisälle jotain kameroita, jotka kuvaa sitten ulospäin?

Laittaa esim. normaalin ajoneuvokameran, mutta silloin se pitää kytkeä niin, että saa jatkuvasti virtaa akusta. Muutenhan ajoneuvokamerat toimivat vain kun auto on päällä. Harvassa kamerassa on akkua ja jos sellainen löytyy, niin se ei kuvaa montaa sekunttia.

Näkyvä kameran pelotevaikutusta ei pidä unohtaa.

Alkaa ihan tosissaan vituttamaan, nyt on mustan Audin sivuovi potkittu.

Suomi on tuhansien kateellisten laulujen maa :( Jos olet onnistunut menestymään elämässäsi, niin se on parasta piilottaa Suomessa.
Olen aina kuvitellut, että siellä etelässä olisi vähemmän näitä kateellisia jotka purkavat kaunansa yhteiskuntaa kohtaan yksityishenkilöiden hienoihin autoihin, kun niitä on kuitenkin siellä enemmän kuin täällä kehä 3:n ulkopuolella.

Taitaa kuitenkin olla Miken autoon kohdistuva ilkivalta välillisesti ja tietoisesti kohdistettu Mikeen. :(

Hiton Suomi, mihin tämä touhu on mennyt ja menee, jos poliisit ei edes yritä selvittää moista tapausta (varsinkin on toinen kerta). Ois minusta kantelun paikka, vaikka sekin menisi luultavasti savuna tuuleen. Suoraan sanottuna ottaan aivoon....

Ei niitä tuommoset oven potkimiset kiinnosta. Muutama vuos sitte pöllittiin prätkä yön aikana. No luonnollisesti ilmotus poliisille, vakuutusyhtiöön jne. Sitte tuli mieleen et viereisessä rakennuksessä olevalla sähköfirmalla on valvontakamerat kiinteistössä. Soitin sitte poliisille et tuli tämmönen mieleen et tuossa viereisessä kiinteistössä on valvontakamerat että jos niistä jotain selviäis niin puhelimen toisestapäästä kuuluu vastaus "no voit ite mennä kysymään sieltä ku asut siinä naapurissa" Olin vähän et wtf oikeesti mulla sinne mennä ja sanoin et näyttääköne mulle edes mitään videonauhoja. No sinne selittämään asia ja kysymään et näkyiskö kameroista mitään. Niillä oli sillon niin kiire et sanovat et kattovat myöhemmin ja soittavat sitte, no soitto tuli ja ei kuulemma näkyny mitään. Vähän kyllä ihmetytti että mulla itellä piti sinne mennä kyseleen mut ajappa kamera-autoon tai tolppaan 5km/h ylinopeutta niin sillon kyllä alkaa kiinnostamaan poliiseja hommat erilailla.

Back
Ylös Bottom