Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mistä noin jyrkkä mielipide? Ite pistin just 5 purkkia tulemaan, kun "halvalla" sai :DEn ole, enkä käytä.
oh really!? :O mä varmasti tarkoitinkin heitä kaikkia... mutta joo, mulle riittää että seuraan heidän eloa vääristyneen median kautta![]()
Off the hook nyt käytössä ja se on kovaa kamaa. Helvetisti kaikkea yhdessä annoksessa.Mitä mieltä ollut Ftukun pwo-tuotteista ? Jos jaksat, pientä rapsaa voisit laittaa nykyisin käytössä olevista jauhoista.
Täähän on ihan luonnollinen reaktio kenelle tahansa tossa tilanteessa.Vedä turpaan jos näet joskus jonkun potkivan autoasi. Ja huolella!
Alkaa ihan tosissaan vituttamaan, nyt on mustan Audin sivuovi potkittu.
Kyttiä ei kiinnosta, mun pitäis valittaa jostain 500 euron Corollasta, niin jo alkais kiinnostaan. Ne katsoo aivan vitun varmaan vain suoraan automerkin ja hinnan ja sitten nauravat ja jättävät hoitamatta.Jos/kun sitä ensimmäistä keissiä ei ole vieläkään tutkittu turvakameravideoiden osalta, niin alkaisikohan poliisia nyt kiinnostamaan? Kyllähän tuo hyvin voi olla sama tekijä. Ihmeelliseksi menee jos eivät edelleenkään tutki. Onhan tuo järjestelmällisen oloista häiriköintiä.
http://www.brickhousesecurity.com/category/mobile/video+surveillance+security+cameras/car+cameras.do laitoin aiemmin snäppiäkin miettien kameroita kuvaamaan :D tuulilasikamera on ehkä hieman liian näkyvä, mutta jos se on nimenomaan näkyvä ja esillä, se saattaa estää sen paatuneen runkkarin aikeet potkia autoja.Saakohan autoihin sisälle jotain kameroita, jotka kuvaa sitten ulospäin?
Saakohan autoihin sisälle jotain kameroita, jotka kuvaa sitten ulospäin?
Alkaa ihan tosissaan vituttamaan, nyt on mustan Audin sivuovi potkittu.
Hei nyt sordinoa päälle, oikeesti ...Kyttiä ei kiinnosta, mun pitäis valittaa jostain 500 euron Corollasta, niin jo alkais kiinnostaan. Ne katsoo aivan vitun varmaan vain suoraan automerkin ja hinnan ja sitten nauravat ja jättävät hoitamatta.