Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siinäpä se suurin syy varmaan.enkä viitannut häneen mitenkään.
En tiedä, mut alkaa vähän yli menemään sen jutut jo. Vois lopettaa oikeesti on pelleilyn.Siinäpä se suurin syy varmaan.
Tartten siis mestan, joka myös lähettää suoraan asiakkaalle, en ala ite varastoimaan.
Voi jesse jamess, jos et oo tuon firman omistaja, omistajan hyvä kaveri tai saat hyvät provikat myynneistä... niin oot kyllä maan mainio perseen nuolasija. tai no kai sitä voi hyvää hyvyyttäänkin tuollaisia soittoja firmaan toisen puolesta tehdä, se on sitä trueufrendshippiä.
Siis mitäs vittua? Mikä sun pointtis tähän oli? Jesse James sanoo aiemmin hoitaneensa paitatilauksia tuolta ja kertoo että onnistuis pakkispaidat myös.Voi jesse jamess, jos et oo tuon firman omistaja, omistajan hyvä kaveri tai saat hyvät provikat myynneistä... niin oot kyllä maan mainio perseen nuolasija. tai no kai sitä voi hyvää hyvyyttäänkin tuollaisia soittoja firmaan toisen puolesta tehdä, se on sitä trueufrendshippiä.
Miksi sen pitää noin käyttäytyä? En tajua ollenkaan. Ymmärtäisin jos jotenkin olisin ollut kusipää, mutta kun en ole ollut kontaktissakaan, enkä viitannut häneen mitenkään.
Ootko vammainen vai ihan vitun vammainen?Voi jesse jamess, jos et oo tuon firman omistaja, omistajan hyvä kaveri tai saat hyvät provikat myynneistä... niin oot kyllä maan mainio perseen nuolasija. tai no kai sitä voi hyvää hyvyyttäänkin tuollaisia soittoja firmaan toisen puolesta tehdä, se on sitä trueufrendshippiä.
Kovasti mä kyllä siinä yritin vielä taistella. Joten kyllä mua ihmetyttää suunnattomasti tuo mieletön viha mua kohtaan yhtäkkiä.Luultavasti sun olis pitäny ruinata sitä takaisin.
Kovasti mä kyllä siinä yritin vielä taistella. Joten kyllä mua ihmetyttää suunnattomasti tuo mieletön viha mua kohtaan yhtäkkiä.
Olen.Oletko Mike pakana ?
Ihmisillä kivuliaita tunteita mitä ei saa käsiteltyä, niin joillakin tulee sellainen defenssi missä on vittumainen toiselle ja toivoo samaa takasin. Riitely ja vittumaisuudet siinä sitten auttaa hautaamaan niitä tunteita mitä ei muuten ole saanu käsiteltyä.Kovasti mä kyllä siinä yritin vielä taistella. Joten kyllä mua ihmetyttää suunnattomasti tuo mieletön viha mua kohtaan yhtäkkiä.