Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Voi jesse jamess, jos et oo tuon firman omistaja, omistajan hyvä kaveri tai saat hyvät provikat myynneistä... niin oot kyllä maan mainio perseen nuolasija. tai no kai sitä voi hyvää hyvyyttäänkin tuollaisia soittoja firmaan toisen puolesta tehdä, se on sitä trueufrendshippiä.

Voi jesse jamess, jos et oo tuon firman omistaja, omistajan hyvä kaveri tai saat hyvät provikat myynneistä... niin oot kyllä maan mainio perseen nuolasija. tai no kai sitä voi hyvää hyvyyttäänkin tuollaisia soittoja firmaan toisen puolesta tehdä, se on sitä trueufrendshippiä.

Joo, onhan se vitun tuomittavaa ja kunnon perseen nuolentaa jos haluaa jeesata? kyllähän tosta nyt vähintään toimintatonni pitä saada jos haluaa saattaa kaksi yrittäjää tapaamaan toisensa?

Paiden kommentti tuohon aikaan ja v
Siis mitäs vittua? Mikä sun pointtis tähän oli? Jesse James sanoo aiemmin hoitaneensa paitatilauksia tuolta ja kertoo että onnistuis pakkispaidat myös.

Ootko vammainen vai ihan vitun vammainen?

Kovasti mä kyllä siinä yritin vielä taistella. Joten kyllä mua ihmetyttää suunnattomasti tuo mieletön viha mua kohtaan yhtäkkiä.

Tossa ole mitään muuta kuin katkeran naisen vuodatusta. Sulla nyt vaan menee ihan liian hyvin ja uutta naista menos niin mitä sitä muuta ex nainen tarvii?

Kovasti mä kyllä siinä yritin vielä taistella. Joten kyllä mua ihmetyttää suunnattomasti tuo mieletön viha mua kohtaan yhtäkkiä.
Ihmisillä kivuliaita tunteita mitä ei saa käsiteltyä, niin joillakin tulee sellainen defenssi missä on vittumainen toiselle ja toivoo samaa takasin. Riitely ja vittumaisuudet siinä sitten auttaa hautaamaan niitä tunteita mitä ei muuten ole saanu käsiteltyä.
Tullu törmättyä muutamaan tuollaiseen naiseen, ei niistä ihmisistä olis ikinä uskonu millasia petoja sieltä voi kuoriutua.

Jotkut ihmiset ei osaa kasitella omia negatiivisia tunteita ja se purkautuu tietyilla persoonilla aivan jarjettomana kayttaytymisena jolla ei ole logiikan kanssa mitaan tekemista ja syyttomat saa paskaa niskaansa siina. Tarkeinta on vaan alkaa olla riitelematta kun siita ei ole mitaan apua - se vaan pitkittaa touhua. Aika parantaa heidankin haavat. Naisten tapauksissa kun siihen laittaa mustasukkaisuuden paalle niin irrationaalisuus nousee aivan uusiin sfaareihin. Joskus "viela kerran pano" voi auttaa terapiana mutta tietty ei aina ole mahdollista.

Back
Ylös Bottom