No onhat tuossa paiden tekstissä totuuden siementäkin mukana. Useinhan se menee niin, että äijän pitäisi olla rikas, komea ja lihaksikas adonis, ja omassa alansa arvostettu henkilö. No sitten kun tällaisen saa niin sehän on ihan jees jees elämää muutaman kuukauden. Harvalta vaan jää ymmärtämättä se, että sen ulkonäön, rahan ja statuksen eteen pitää tehdä töitäkin. Reilut puoli vuotta niin sitten pitäisi olla sohvalla katsomassa salkkareita ja taputtamassa perseelle, lauantaina aamulla kävelyllä ja illalla kavereiden kanssa häpällä. Alkaa se "me ei ikinä yhdessä, sä et ikinä oo..." jankutus. Pitäs samaan aikaan hankkia rahaa, lihaksia olla kireempi ja ylläpitää statusta, vetää bissee, roskaruokaa, maata himassa sohvalla ja ottaa rennosti.
Enkä epäile yhtään, että tuollaisen 25 tylleröisen on vielä hankala hahmottaa, mitä esim. Miken elämä ja elämäntyyli vaatii. Olen itse miettinyt joskus, että miten mies yksinkertaisesti kaiken ehtii tekemään.
Eikä tämäkään episodi mitenkään yllätä. Sitten kun pistetään lusikat jakoon iskeekin todellisuus päin naamaa. Tarjolla kun ei olekaan enää sitä mitä kerran oli käsissä.
Enkä halua kritisoida kenenkään elämää, valintoja, enkä etenkään parisuhteita tai kommentoida eroja. En ole millään tavalla tietoinen, mikä kenekään eroon on johtanut. Kommentoin vain paiden kirjoitusta, että kyllä siinä ehkä totuuttakin oli mukana, vaikka kirjoituksen tyylistä en asiayhteys huomioiden tykännytkään. Paidekin voisi miettiä asiaa toiselta kantilta, että ei varmaan ole helppoa olla Mikekään, kun ämmiä varmaan pyörii ympärillä jo pelkästään sen takia, et pääsee laittaa instaan kavereille kuvia Audin penkiltä. Nämä on aina hankalia asioita ja sen olen oppinut tähän mennessä, että kenenkään parisuhteisiin tai eroihin ei pidä mennä ottamaan mitään kantaa, ikinä. Vaikka miten toinen haukkuu toista ja lähet siihen mukaan vähän jeesataksesi kaverin oloa niin loppujen lopuksi käy aina niin, että huomaat työntäneesi kätesi paskaan ja kaikki onkin sun syytä. Aina.