Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Herää aamulla, menee töihin, tulee töistä, menee treenille (oletettavasti treenaava jollain tasolla kun pakkiksella aikaa viettää), sitten 1-2h vapaa-aikaa josta suuri osa menee mukulojen maata laittamiseen jos niitä on ja sitten nukkumaan. Satunnaisin viikoloppusin perseet olalla. Ruuat mitä sattuu ja kehitys pyöree 0. Tämähän siis on 7/10 treenarin elämä.

Suoraan meikäläisen elämästä. Nimimerkillä ruuhkavuodet.

Mikähän siinä on, että kisata pitäisi jos haluaa tehdä asiat optimaalisesti? Elämäntapa, niin kuin toisilla on olla lihavia, ostaa soijajogurtteja ja kaljaa.

Minkä asian luulet olevan suurin vaikuttaja nuorekkaalle ulkonäöllesi, jos pois suljetaan lihaksikkuus? Onko suvussasi paljonkin ns. hyvin säilyneitä?

Minkä asian luulet olevan suurin vaikuttaja nuorekkaalle ulkonäöllesi, jos pois suljetaan lihaksikkuus? Onko suvussasi paljonkin ns. hyvin säilyneitä?
Mua on luultu jo ammattikoulusta lähtien nuoremmaksi. En usko, että siihen mitään merkittävää syytä on, mutta viimeisen 15 vuotta olen elänyt aika ressivapaata elämää, en ole alkoholia käyttänyt, nukun aika usein normaaliin heräämiseen ilman kelloa ja syön terveellisesti. Niin ja välttelen aurinkoa, en makaa rannalla kuluttamassa ihoa kesäisin. Jos lopettaisin treenaamisen, niin nuorentuisin kasvoista oikeasti melkoisesti lisää kun lihakset kasvoista pienenee. Eikä tää nyt mitään itsekehua ole, vaan kaikki ikää kysyessä ovat yllättyneet.

Todennäkösesti tämä henkilö JOS on työikäinen ; Herää aamulla, menee töihin, tulee töistä, menee treenille (oletettavasti treenaava jollain tasolla kun pakkiksella aikaa viettää), sitten 1-2h vapaa-aikaa josta suuri osa menee mukulojen maata laittamiseen jos niitä on ja sitten nukkumaan. Satunnaisin viikoloppusin perseet olalla. Ruuat mitä sattuu ja kehitys pyöree 0. Tämähän siis on 7/10 treenarin elämä.

.

..unohdit mainita notta vetää raksalla failureen :D

Oli paidelta vähän hassun mallinen vuodatus, enkä postauksen aikaa ja päivää katsoessa ihmettelis vaikka siellä olis pari persettä leväyttävää siideriäkin napattu alle. Pullostahan se tieto ja timanttiset näkymykset usein kaivetaan :p Oon vaan itsekkin saanut kuunnella tuon tyylistä ihmettelyä että miksi tehdä asiat ns. tarkasti, kun en ole kiinnostunut kisaamisesta. Vastaus: koska haluan. Simple as that, varmaan sama Mikellä. Mä saan siitä kiksit, ja voin luvata että maailmasta löytyy myös niitä joka (koittavat) ajaa kuin Lance Armstrong, vaikka kisaaminen siinä pyöräilyssä ei kiinnostaisikaan.

No onhat tuossa paiden tekstissä totuuden siementäkin mukana. Useinhan se menee niin, että äijän pitäisi olla rikas, komea ja lihaksikas adonis, ja omassa alansa arvostettu henkilö. No sitten kun tällaisen saa niin sehän on ihan jees jees elämää muutaman kuukauden. Harvalta vaan jää ymmärtämättä se, että sen ulkonäön, rahan ja statuksen eteen pitää tehdä töitäkin. Reilut puoli vuotta niin sitten pitäisi olla sohvalla katsomassa salkkareita ja taputtamassa perseelle, lauantaina aamulla kävelyllä ja illalla kavereiden kanssa häpällä. Alkaa se "me ei ikinä yhdessä, sä et ikinä oo..." jankutus. Pitäs samaan aikaan hankkia rahaa, lihaksia olla kireempi ja ylläpitää statusta, vetää bissee, roskaruokaa, maata himassa sohvalla ja ottaa rennosti.

Enkä epäile yhtään, että tuollaisen 25 tylleröisen on vielä hankala hahmottaa, mitä esim. Miken elämä ja elämäntyyli vaatii. Olen itse miettinyt joskus, että miten mies yksinkertaisesti kaiken ehtii tekemään.

Eikä tämäkään episodi mitenkään yllätä. Sitten kun pistetään lusikat jakoon iskeekin todellisuus päin naamaa. Tarjolla kun ei olekaan enää sitä mitä kerran oli käsissä.

Enkä halua kritisoida kenenkään elämää, valintoja, enkä etenkään parisuhteita tai kommentoida eroja. En ole millään tavalla tietoinen, mikä kenekään eroon on johtanut. Kommentoin vain paiden kirjoitusta, että kyllä siinä ehkä totuuttakin oli mukana, vaikka kirjoituksen tyylistä en asiayhteys huomioiden tykännytkään. Paidekin voisi miettiä asiaa toiselta kantilta, että ei varmaan ole helppoa olla Mikekään, kun ämmiä varmaan pyörii ympärillä jo pelkästään sen takia, et pääsee laittaa instaan kavereille kuvia Audin penkiltä. Nämä on aina hankalia asioita ja sen olen oppinut tähän mennessä, että kenenkään parisuhteisiin tai eroihin ei pidä mennä ottamaan mitään kantaa, ikinä. Vaikka miten toinen haukkuu toista ja lähet siihen mukaan vähän jeesataksesi kaverin oloa niin loppujen lopuksi käy aina niin, että huomaat työntäneesi kätesi paskaan ja kaikki onkin sun syytä. Aina.

Voi luojanperse että on surkea elämä jos se koostuu ulkonäöstä,rahasta ja statuksesta

Yllättävän moni niitä kuitenkin taavoittelee, vaikka se sun mielestä tekeekin elämästä surkean. Se on vaan jännää, että rumien mielestä sisäinen kauneus merkkaa, köyhien mielestä raha luo vaan kurjuutta, vaikka silti lototaan joka lauantai miljoonien toivossa. Ja yllättävän monessa paikassa ne vaan tekee elämästä helpompaa. On ihan todistettu, että jopa työn haussa ulkonäkö merkkaa. Vaalikampanjoissa ehdokkaan statusta pyritään erilaisin keinoin nostamaan, koska on todistettu, että ihmiset äännestää mielummin karismaattista ehdokasta. Rahasta ei tarvii edes keskustella, sillä saa nykypäivänä jopa terveyttä ostettua.
Mut kerroppa sä nyt sitten, että mistä sun mielestä se hyvä elämä koostuu?

Mikelle Mintun snäpistä: Haista vittu. Olet kuulemma manipuloiva narsistinen psykopaatti :D Jouluna eron jälkeen vielä rakasti sua ikuisesti ja nyt oot jo tollanen:rock: T rinkirunkkaaja

Kummasti naiset jotenkin katkeroituvat eron jälkeen. Ei ole edes väliä, vaikka olisivat itse laittaneet homman poikki. Jos ei muuta tässä elämässä ole oppinut, niin ainakin sen, ettei naisten mielenliikkeitä voi ennustaa. Eikä monesti ymmärtääkään.

Mikelle Mintun snäpistä: Haista vittu. Olet kuulemma manipuloiva narsistinen psykopaatti :D Jouluna eron jälkeen vielä rakasti sua ikuisesti ja nyt oot jo tollanen:rock: T rinkirunkkaaja
Eikö Minttu laittanut itse suhteen katki? Eihän tuossa ole mitään logiikkaa.

Eiköhän Mike saa heilastella just ketä haluaa ja eihän se miinukseksi ole, jos on nuori, kaunis, fitnesskissa kainalossa. Ja käsitin, että on lapsikin, jota kasvattelee, ettei nyt ihan kuutamolla voi olla elämän realiteeteista nainenkaan. Ehkä

Eiköhän Mike saa heilastella just ketä haluaa ja eihän se miinukseksi ole, jos on nuori, kaunis, fitnesskissa kainalossa. Ja käsitin, että on lapsikin, jota kasvattelee, ettei nyt ihan kuutamolla voi olla elämän realiteeteista nainenkaan. Ehkä
No se, että on lapsia, ei vielä hirveän pitkälle kanna. Argumenttina käytän tätä edellistä 2 lapsen äitiä:rolleyes:

Pakkohan on draamaa ylläpitää jotta tämän katkeran minttukaakaon seuraajat pysyy snäpissä.

Ainiin ja eihän sitä vittuakaa enää kiinnosta mutta silti tarttuu meidänkin juttuihin. Vaikka ei siis kiinnosta...eikä ole katkerakaan ja kaikki hyvin..

Back
Ylös Bottom