Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Meinaako Mike olla pitkää nykysen muijan kanssa?
Elämä ei aina menee niin kuin leffoissa, kaikkeni aina teen, jotta parisuhteet pysyy, mutta mä en aina voi olla kaikkivoipa, vaan joskus ne vain menee perseelleen. Ne jotka nyt nauraa mulle ja on helvetin iloisia mun eroista, niin niille tiedoksi, olen ollut myös kolmessa suhteessa, joiden pituus 6,7,6 vuotta.

En tosin ymmärrä kun ihmiset eivät voi olla iloisia toisten onnesta, vaan ainoastaan ääni nostetaan esille kun tulee ero. Mä aina yritän mahdollisimman pitkään ja nyt yhtälailla mä teen kaikkeni parisuhteen eteen. Siinähän toivotte jonnet, että tämä menee katki, mutta se teidän toivo ei vaikuta mun suhteisiin. Ne kestää tai ei kestä, se on elämää.

Kyllä itse ainakin olin tyytyväinen kun näin instakuvasta, että Mikellä on uusi nainen. Kyllähän se kummasti tuo lisää sisältöä elämään kun on joku kenen kanssa jakaa hyvät hetket ja vitutukset.

Meinasiko Mike seurailla Rich Pianan uutta videosarjaa, joka alkaa ensi viikolla?

Mitä pidät Haloo Helsingin ystävänä tästä uudesta biisistä? Musta ehkä paras kappale mitä tuolta bändiltä tullut. Mahtava toi kertsi ja sit noi rummut.

Otsikkossa on Q&A on niin kysytään. Tässä kun salia ja kestävyysjuoksua harrastanut niin miten näitä kevennettyjä viikkoja pitäisi pitää? Itsellä kun tuppaa kunto suorastaa romahtamaan kevyen viikon aikana ja siitä palautumiseen menee muutama viikko. Jostain syystä tuppaa flunssatkin aina iskemään tuolla viikolla. Kevyelle viikolla tulee salilla voimaharjoitusten sijaan tehtyä keveillä pitkiä sarjoja 10-15 toistoa kun taas juoksussa vähennän puolella viikottaista kilometrimäärää 70-80km/vko.

Otsikkossa on Q&A on niin kysytään. Tässä kun salia ja kestävyysjuoksua harrastanut niin miten näitä kevennettyjä viikkoja pitäisi pitää? Itsellä kun tuppaa kunto suorastaa romahtamaan kevyen viikon aikana ja siitä palautumiseen menee muutama viikko. Jostain syystä tuppaa flunssatkin aina iskemään tuolla viikolla. Kevyelle viikolla tulee salilla voimaharjoitusten sijaan tehtyä keveillä pitkiä sarjoja 10-15 toistoa kun taas juoksussa vähennän puolella viikottaista kilometrimäärää 70-80km/vko.
En kyllä osaa sitten niin yhtään neuvoa kestävyyslajeihin liittyvissä asioissa.

Top 3 pelit tällä hetkellä? Ootatko mitään uusia, esim for honor tai ghost recon wildlands?
Mass Effectiä venaan.

Onnistuisko fitnesstukun kautta, jos on muutenkin yhteistyötä? Eikös noi ftukun paitamallit oo kuitenkin sunnuntaibodarien suosiossa.
Tuskin sitä kautta, ihan oma shoppi jos jossain olis parempi vaihtoehto Spreadille.

Back
Ylös Bottom