Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Oisko sulla mike jotain jippoja ojentajien ''hermotuksen'' parantamiseen? Lähes kaikissa muissa lihasryhmissä saa ihan fyysistä kipua ja poltetta aikaan, mutta ojentajat vetää vaan aina ihan tunnottomiksi ja pakkautuu täyteen verta. Toisinsanoen tuntuma häviää ojentajatreenissä tyyliin ekan liikkeen jälkeen lähes täysin, vaikkei suoritustekniikka tai treenityyli muutu mitenkään. Ekoja kertoja kun otin kokeiluun sulta kopioidun 3x4x10 ranskalaisen lattialta niin sai kunnon domssitkin, mutta sen jälkeen on taas ollut hiljaista vaikka joka treenissä sekoittelen mm. supereita yms. suorien sarjojen kylkeen melko runsaasti.

Just olkapäitä itsekin olin ajatellut.
Sit niitä ja voin tulla sinne Vantaalle, niin tuleepahan sekin sali testattua. Mulla ei olkapäille ole oikein mitään mitä ei voi tehdä. Takaolkapäitä ei tosin kannata ekoina liikkeinä mun tehdä kun ne on superhermottuneet, niin ne sitten ärsyttävästi syö painetta lopputreenistä ja polttaa kokoajan.

Sit niitä ja voin tulla sinne Vantaalle, niin tuleepahan sekin sali testattua. Mulla ei olkapäille ole oikein mitään mitä ei voi tehdä. Takaolkapäitä ei tosin kannata ekoina liikkeinä mun tehdä kun ne on superhermottuneet, niin ne sitten ärsyttävästi syö painetta lopputreenistä ja polttaa kokoajan.
Meijerille on helpompi tulla niin tuolle Jukallekin on fiksumpi sinne saapua. Asutte molemmat siinä nurkilla.

Ei ollu Mika sua tarkotus haukkua, vaan lähinnä särähti silmään se ettet varmasti lähde Miken "treenautettavaksi", koska miken tapa treenata ei sovi sinulle. Sekä metodit menevät niiin ristiin.
Treenatkaa sit sun tyylillä, kun et Miken treeneistä kerran mitään uutta opi. Ja ettei vain mene peppu kipeeks LOL! Jaksuhalit:heart:

Olisi hauska olla huomenna kärpäsenä katossa kun Johanna nousee sängystä :hyper: saattaa olla jalat hieman pökkelönä.
Mutta hattu päästä, yllätyin treenikyvystä

Oisko sulla mike jotain jippoja ojentajien ''hermotuksen'' parantamiseen? Lähes kaikissa muissa lihasryhmissä saa ihan fyysistä kipua ja poltetta aikaan, mutta ojentajat vetää vaan aina ihan tunnottomiksi ja pakkautuu täyteen verta. Toisinsanoen tuntuma häviää ojentajatreenissä tyyliin ekan liikkeen jälkeen lähes täysin, vaikkei suoritustekniikka tai treenityyli muutu mitenkään. Ekoja kertoja kun otin kokeiluun sulta kopioidun 3x4x10 ranskalaisen lattialta niin sai kunnon domssitkin, mutta sen jälkeen on taas ollut hiljaista vaikka joka treenissä sekoittelen mm. supereita yms. suorien sarjojen kylkeen melko runsaasti.

Vaikka kysymys Mikelle olikin, niin nakkaan vaihtoehtoisena diagnoosina notta ovatko ojentajat tukossa treenistä tai kertakaikkiaan jumissa, eli hieronnan tarpeessa? Oireet kuulostavat tutulta.

Jos saa esittää toiveita, niin pitkä intro ja outro sekalaista höpinää Mike ja Mika. Niinkuin varmasti aavistelitte, eniten jengi haluaa katsella teitä, ei niinkään sitä mitä duunailette. :)

Hehe, joo :D varsinkin kun toisin päin se ei missään nimessä olisi ollut mahdollista :)

Varmaan tuo höpöttely ja vitsailu on se mitä porukka eniten kaipaa miken ja mikan yhteis jutuissa.

Nimenomaan. Juuri tuon viihdearvon takia noita itsekin tuli katsottua ja M&M on ainakin minulle parasta settiä mitä Body-scenessä on koskaan tullut vastaan.

Joku tehnyt hienon koostevideonkin näistä:

Nimenomaan. Juuri tuon viihdearvon takia noita itsekin tuli katsottua ja M&M on ainakin minulle parasta settiä mitä Body-scenessä on koskaan tullut vastaan.

Joku tehnyt hienon koostevideonkin näistä:

Ei helvetti, oli noi kyllä jotain ainutlaatuista, mihin ei oo kyllä kukaan vielä päässyt lähellekkään, vaikka matskua tulee nykyään vähän jokaiselta.

Back
Ylös Bottom