Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Millaisilla lämmöillä muuten otit tuon 205kg ja 210kg? En väitä että siitä olis ollut kiinni, kiinnostaa vaan millaiset lämmöt oli alla yli 200 markan ykkösiin.

Samalla tavalla kuten aina, kolmosia ja nelosia, 180 sit vielä ykkönen. Aina tehnyt noin.
Montako noita sarjoja tulee siis alle? Itse oon ottanut parhaan tulokseni (2x120) penkissä siten, että alla oli jo 15x60kg, 15x70, 10x80, 6x90kg ja 6x100kg :D Tuossa välissä oli loukkaantuminen ja treenitauko, mutta viimeks kun koitin ykköstä, otin lämmöiksi vain 10x 60 ja 80kg, 1x100, 1x110 ja sit tuli hikisesti 1x120, vaikka sarjapainot penkissä on muuten jo samalla tasolla kuin ennen loukkaantumista ja noita lämppäsarjoja oli huomattavasti vähemmän kuin ennätyksessä.

Pikaista paranemista, toivottavasti onnistuu hoito jossa paras mahdollinen lopputulema. Hintalappujen perusteella ei varmaan kannata valita tässä kohden.

Mulla kuntoutukseen kuului mm. rintauintia, keppipenkkiä ja aika pian tankopenkkiä. Lähinnä että arpikudos saisi elastisuutta. Eli kivun sallimissa rajoissa aktiivista kuntoutusta

Valitettavaa... mutta en usko et olisit voinu tehdä mitää toisin, kaikilla ei vaan paikat kestä. Itseasiassa se miten jänteet kestää on voimailussa jopa yks merkki lahjakkuudesta, varsinki jos lihasta/voimaa kasvatetaa lääkkeiden avulla, nopesti. eli jänteiden kestävyys, suhteessa lihaksen kykyyn tuottaa voimaa, tuntuu heikkenevän ihan huomattavasti.

Kiinnostaisi Mike tuo sinun historiasi portsarina, kun itsekkin ovella viikonloppuisin seison. Aika paljon tullut vastaan juttuja, että olet ovella seissyt, mutta kiinnostaa juuri tarkemmin, että missä, miten kauan, milloin lopettelit jne..?

Didididi... Luut ei kasvusta kasva, kun epifyysilevyt ovat sulkeutuneet, rustot kylläkin.

Back
Ylös Bottom