Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Samalla tavalla kuten aina, kolmosia ja nelosia, 180 sit vielä ykkönen. Aina tehnyt noin.Millaisilla lämmöillä muuten otit tuon 205kg ja 210kg? En väitä että siitä olis ollut kiinni, kiinnostaa vaan millaiset lämmöt oli alla yli 200 markan ykkösiin.
Teetkö mitään aerobista tuohon pohjalle+venytteletkö?Samalla tavalla kuten aina, kolmosia ja nelosia, 180 sit vielä ykkönen. Aina tehnyt noin.
Montako noita sarjoja tulee siis alle? Itse oon ottanut parhaan tulokseni (2x120) penkissä siten, että alla oli jo 15x60kg, 15x70, 10x80, 6x90kg ja 6x100kg :D Tuossa välissä oli loukkaantuminen ja treenitauko, mutta viimeks kun koitin ykköstä, otin lämmöiksi vain 10x 60 ja 80kg, 1x100, 1x110 ja sit tuli hikisesti 1x120, vaikka sarjapainot penkissä on muuten jo samalla tasolla kuin ennen loukkaantumista ja noita lämppäsarjoja oli huomattavasti vähemmän kuin ennätyksessä.Samalla tavalla kuten aina, kolmosia ja nelosia, 180 sit vielä ykkönen. Aina tehnyt noin.
Venyttelen vähän.Teetkö mitään aerobista tuohon pohjalle+venytteletkö?
Meen kyllä kuukauden sisään.Tuo LPG-hoito on kuuleman mukaan tehokas arpikudoksen eheyttäjä. Itse käyn LPG:ssä silloin tällöin vatsalihasten käsittelyssä.
Eli?Tarkotakko ässällä samaa miten nhl pelaajat kuntoutuu leikkauksistaan? :D
Kanapastaa ja GatoradeaEli?
Eikä lihaskasvuun, mutta iho pysyy hyvänäSeppälähän meinas ettei oo vaikutusta leukaperiin kasvulla