Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En voi olla tarttumatta tähän. Onko Miken tavassa treenata mielestäsi jotain vammoille selkeästi altistavaa,paitsi,että treenataan kovaa? Kun mun mielestä kaikki tekeminen mitä on tänne postailtu huokuu nimenomaan sitä,että kaikki on tehty erittäin huolellisesti ja ajatuksella mahdollisimman puhtaasti bodausmielessä. Ton videon molemmat nostot olis tietty voinu jättää tekemättä kun ykköset ei kehonrakentajaa kehitä,mutta en nyt sanois,että täytyy OPETELLA bodaamaan pelkästään sen perusteella,että rinta nyt sattui tuossa kokeilussa vaurioitumaan.
Eikö tuo penkkitekniikka ole juuri se vammoille altistava tekijä? Tuossahan tulee ihan helvetin kova venytys rintalihakseen, ja sitten kun mennään yli 200kg painoissa niin..
Eiköhän se ole ihan tuo paino eikä tekniikka, joka on vammoille altistava tekijä.

Tarkotakko ässällä samaa miten nhl pelaajat kuntoutuu leikkauksistaan? :DKyllä mulla penkkaamiset on penkattu, en mä sitä tartte rintalihaksien tekemiseen. Nyt sitten alkaa kuntoutus ja kivun mukaan menen, mutta tämä ja ensi viikko kokonaan lepoa, ehkä reisiä ojennellen ja pohkeita tehden ensi viikko. Sitten aletaan kivun rajoissa tekemään yhden käden liikkeitä ojentajille ja hauiksille. Sit mulla on pari ässää vielä hihassa jotta palaudun tästä nopeammin. Olen varmaan aika nopsaan takaisin kuosissa, mutta rintaa ei tosiaankaan voi kovaa ottaa vielä varmaan useampaan kuukauteen eikä se tarvis olekaan. Sitä sitten kunnolla kun varmasti on valmista siihen.
Huhhahhei mikä postaus kerrassaan!Voimia Mikelle ja pikasta paranemista. Tämmösii työtapaturmii tulee välil se on elämää. Mut muista malttaa ja kuntoutuu rauhas..ettei liian nopee lähe rykii isojen painojen kaa. Ja hei räpätessä roiskuu, kuuluu lajin luonteeseen. Mä suosittelisin TOTAALI lepoo väh. Viikko. Mut en oo lääkäri joo. Ja hei kukaan ei kuollu tai mitää oikeesti vakavaa tapahtunu. 2kk pääst tai mitä se rinta kestää ni sit otat sen 210kg. Ni se on siinä.
Niinhän juuri tuossa sanoin, että kun mennään yli 200kg romuihin.
Mutta bodaustekniikka on podausta varten ja voimanostotekniikka voimannostoa. Väitän, että tuolla tekniikalla suurempi riski rintalihas saada poikki.
Eli ei todennäköisesti pienmmällä kuormalla bodaillessa olisi mennnyt poikki, mutta turha jossitella..
Tsemppiä Mikelle, toivottavasti tulee kuntoon.
About viikossa tulee ja sitten pitää maksaa tullimaksu, joka on sitten perseestä se ilmoitus tehdä, melko vajaa se palvelu.Kun oot tilannut tuolta superherostuff kaupasta lippiksiä onko ne tullut kuinka nopeasti sulle?