Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Todellakin, mulla on myös tuttuja kunnallisella olevia lekureita, jotka sanoo, että se ihmismassa ei lopu koskaan. Siellä on aivan liikaa yksinäisyyden takia paikalle tulevia vanhuksia, joita sitten jututetaan turhanpäiten ja apua oikeasti kaipaavat saa venttaa.Kai julkisestakin yhtä nopean saisi lisäresursseilla ja turhien potilaiden karsimisellla.
Samaa mieltä kuin muut tuossa yllä, eli kuntoon vaan, maksoi mitä maksoi. Ja tosiaan yksityiseltäkin saa sen lähetteen kunnalliseen leikkaukseen. Huomattavasti rahanmenetystä enemmän vituttais skenaario, että tulevaisuudessa rinnan treenaamisesta ei tuu hevonvittua ja se rajoittaa samalla rajusti esim. ojentajan ja olkapäiden treenaamista. Ja suosittelen myös lämpimästi jatkossa ottamaan sen tapaturmavakuutuksen, saat itse ruksailla siellä vakuutusyhtiössä mitä vammoja ja hoitoja haluat sen kattavan, jolloin voit vaikuttaa myös hintaan paljon. Mulla on ihan perus vapaa-ajan tapaturmavakuutus, joka kieltäytyy ainoastaan kamppailulajeissa ja bmx-pyöräilyssä tapahtuneiden turmien maksamisesta. Ton kylkiäisenä on henkivakuutus, muistaakseni 200 000 omaisille jos kuolen, max.150 000 itselleni jos vammaudun työkyvyttömäksi. Maksaa vuodessa huikeat 140e. Ei korvaa tosiaan normi lääkärikäyntejä, mutta jos ja kun joskus sattuu jotain, niin ei tarvii siellä kunnallisella hikoilla.
Todellakin, mulla on myös tuttuja kunnallisella olevia lekureita, jotka sanoo, että se ihmismassa ei lopu koskaan. Siellä on aivan liikaa yksinäisyyden takia paikalle tulevia vanhuksia, joita sitten jututetaan turhanpäiten ja apua oikeasti kaipaavat saa venttaa.
Minä odottelin olkapään takia ortopedille pääsyä 10kk. Odotus aikana tuli lähetteitä joihinkin tutkimuksiin. Niistä se ei sitten tiennyt mitään, eikä kuulemma tuloksia voinut mistään nähdä. Soittelin ne sit labrasta ja googlettelin onko normaalit. Toki kyseessä oli lähinnä vanhan vaivan paheneminen jne ei mitään kiireelistä, mutta silti...Hämmentäviä eroja. Mulla hajos polvi painitreeneissä. 5min jonotusta triagehoitajalle, sitten 20min odotusta lääkärin tutkimukseen. Sen jälkeen suoraan röntgen. Sitten sanottiiin että omalääkärin kautta hakemaan lähete ortopedille. Omalääkäriajan sai seuraavalle päivälle ja ortopedi oli jo seuraavalle viikolla ja magneetti sitten sitä seuraavalla viikolla. Ei tietty lähelläkään yksityisen tehokkuutta. Kai julkisestakin yhtä nopean saisi lisäresursseilla ja turhien potilaiden karsimisellla.
Siis koko lihaksen leveydeltä revennyt siitä?Ja magneetin tulokset tässä.
Pectoralis major lihas on revennyt lateraalireunastaan läheltä humeruksen kiinnitystään, ja lihaksen lateraalipää on vetäytynyt viitisen cm mediaalisuuntaan. Lihaksen lateraalipäässä on haemorrhagiaa ja ödeemaa ja ventraalisen peitinkalvon myötäinen ad 10 cm laajuinen ja enimmillään 1 cm paksuinen hematooma.
Muiden lihasten tai jänteiden repeämiä ei näy.
No pitää tarkennus huomenna pyytää tosta.Siis koko lihaksen leveydeltä revennyt siitä?
Kuitenkin itte oot sanonu ettet ikinä tälle tiälle lähtisi koska nämä on anabolisia koko keholle.Käy kuten lihaksille. Jos kudos ei ole anaboliassa, niin ei se mihinkään kasva.
Niin mitä se muhun liittyy? En mä käytä insua tai kasvua. Enkä ole sanonut käyttävänikään.Kuitenkin itte oot sanonu ettet ikinä tälle tiälle lähtisi koska nämä on anabolisia koko keholle.
Mulla ei ole ainuttakaan hyvää kokemusta kunnallisesta hoidosta ja joka kerta pelkkää paskaa. Alkoi jo kun olin sääriluu läpipoikki 7 tuntia odotushuoneessa 13 vuotiaana. Sitten olen vältellyt sitä paskaa sen minkä voin ja tässä taas huomattiin, verorahat mitä maksan, ei mulle koskaan palaudu edes kun niitä tarttis.
No ajattelin että sä tietäisit tähän vastauksen mutta ilmeisesti et halua sitä sanoa. En nyt yritä vittuilla koska tuntuu nyt että niin luulet näin vaan hilian tämän putous videon ja muutos on ollut huima.Niin mitä se muhun liittyy? En mä käytä insua tai kasvua. Enkä ole sanonut käyttävänikään.