Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Mulla ei vakuutuksia ole, eikä välii, En mä tätä ala leikkauttamaan kun en kisabodaile. Ei ole mennyt kasaan pahasti. Menin yksityiselle ja sieltä sai kahdessa minuutissa lääkärin, joka vippas ressun Panacodiin ja lähetteen ultraan huomiselle. Alkoi toki jeesustelemaan lääkkeistä, mutta lopetin sen heti alkuunsa tomerasti, että turha alkaa niitä syyttämään.

Mulla ei vakuutuksia ole, eikä välii, En mä tätä ala leikkauttamaan kun en kisabodaile. Ei ole mennyt kasaan pahasti. Menin yksityiselle ja sieltä sai kahdessa minuutissa lääkärin, joka vippas ressun Panacodiin ja lähetteen ultraan huomiselle. Alkoi toki jeesustelemaan lääkkeistä, mutta lopetin sen heti alkuunsa tomerasti, että turha alkaa niitä syyttämään.
Taitaa olla natikoilla rintalihaksen repeämä aika harvinainen. Kai se vaan kuului kuvioon vähän jeesustella.

Mitä vittua se sille lääkärille kuuluu mitä laillisia aineita kukakin käyttää, ja kun silläei ole osaa eikä arpaa koko asiaan.

Jaahas ja sulla löytyy varmaan jotain fatkaa heittää tähän? Itse tunnen aika paljonkin kovia natikkapenkkaajia, joilla on rinta paukkunut.
Ortopedian kirjassa noin luki. Meni jotenkin näin että steroidien käyttäjillä esiintyy lihasrepeämiä myös poikkeavissa paikoissa kuten rintalihas ja etureisi.

Laakarit on kovia jeesustelemaan kun laakkeista on kyse. Mutta auta armias jos olet itsesi turvottanut lihavaksi ja pilannut terveyden pullamossolla ja viinalla - silloin ei ole poliittisesti korrektia vittuilla huonoista elintavoista ettei potilas pahoita mieltaan.
Tämä nyt on ihan puppua. Päinvastoin moni tuijottaa painoindeksiä välittämättä lihasmassan määrästä, ja sanoo, että on tuota ylipainoa kertynyt.

Laakarit on kovia jeesustelemaan kun laakkeista on kyse. Mutta auta armias jos olet itsesi turvottanut lihavaksi ja pilannut terveyden pullamossolla ja viinalla - silloin ei ole poliittisesti korrektia vittuilla huonoista elintavoista ettei potilas pahoita mieltaan.
Et ole tainnut käydä lääkärillä vähään aikaan? Siinähän on lääkärin pöytä täynnä esitteitä ja lippulappusia "Kuulutko diabetes riskiryhmään", "Lopeta tupakointi" "Oletko alkoholisti" "Testaa painoindeksisi" yms. Ja jos joudut yhdenkään lomakkeen lääkärillä täyttämään, esim. leikkausta varten, siinä kartoitetaan perus elämäntavat juurta jaksain. Yksi ainakin minkä muistan on tyyliin "jaksatko kävellä X matkan hengästymättä". Taitaa kuulua lääkärin ammattiin jeeustella kaikesta perusterveen ihmisen elintavoista poikkeavasta ja kansanterveyttä rasittavista asioista.

Viimeksi muokattu:
Tämä nyt on ihan puppua. Päinvastoin moni tuijottaa painoindeksiä välittämättä lihasmassan määrästä, ja sanoo, että on tuota ylipainoa kertynyt.
Hauska esimerkki. Mulle on kaynyt noin. Piti kayda napatyraleikkauksessa ja laakari sanoi etta sa oot ylipainoinen, laihduta. Kysyin etta oletko tosissasi, kun on vahan normaali enemman lihasmassaa ja laakari sano etta joo, maksimipaino on 95 kiloa tai leikkausta ei tule. Vedin itseni kireammaksi seuraavan 8 viikon aikana ja otin loput painot nesteista pois ja paasin leikkaukseen vaikka painoa oli edelleen reilu kilo "liikaa".

Et ole tainnut käydä lääkärillä vähään aikaan? Siinähän on lääkärin pöytä täynnä esitteitä ja lippulappusia "Kuulutko diabetes riskiryhmään", "Lopeta tupakointi" "Oletko alkoholisti" "Testaa painoindeksisi" yms.
On vahan eri asia olla poydalla lappuja ja esitteita kun syyttavaan savyyn kysya etta onkos tullu dropiteltua ja jos on, mista dropit on tullu hommattua. Tuskin lihavilta kysellaan etta jahas onkos tullut juotua parit pullakahvit liikaa ja tuliko se tehtya ABC:lla vai Prisman kahvilassa - ja meniko illalla viela saunakaljat kurkkuun.

Omassa mielessäni mua on hirvittänyt jo pitkään sinun isot raudat, koska olet niin tiukassa kunnossa! Jospa toipuminen menisi hienosti! Tsemppiä Master :worship:

Joo´, itellää irtos hauiksen alajänne värttinäluusta nätisti kokonaan, ja viikon päästä pääsin leikkaukseen töölöön. Onneks sattu tulikoura olemaan kierroksella kun ne ei meinannu saada magneettikuvistakaan selvää ja sano et nyt saliin se ukko, olin ollu edellisestä illasta asti paastolla ja tää oli jo seuraava ip. 2 h leikkaus, noin vuos ja oli kaikki kunnossa. 6 vk kantositeessä ja seuraavien viikkojen aikana opeteltiin pikku hiljaa suoristaan kättä. Pitkiähän ne viikot on mut veivasin silti jalkoja kantositeen kanssa jne. Eikä ole sen jälkeen oireillu, itseasiassa siitä tuli pidempi siitä leikatusta hauiksesta, sikäli mielenkiintonen fakta. Eikun rennosti vaan ja maltilla kuntoutus, mikä siellä nyt sitten diagnoosi tulee olemaankaan. Kyl tolla vielä nostellaan,

Tsemppia Mikelle. Toivottavasti mahd. vahan damagea ja etta paranee pian.

Rinnan repeamisesta viela sen verran etta ainoa henkilo jonka tunnen jolla on revennyt rinta on natu joka yksinkertaisesti penkkasi kylmiltaan ilman lammittelyja tauon jalkeen ja kuului raksahdus ja se oli siina.

Pitkästä aikaa kommaan. Vitun ilkeä juttu. Tuo maaginen 200 kiloa, ensin ei paina ja sitten kuitenkin rusahtaa. Mike kerto tuon äänen olleen kuin paita repeäisi - itsellä ei onneksi mennyt lähellekään noin pahasti, mutta sen äänen kuulen vieläkin. RUKS.

Pakko muistuttaa muitakin, että toi penkki vie lopulta kaikilta olat tai rinnan.

Back
Ylös Bottom