Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Et kai julkiselle mennyt ?En. 3 tuntia tässä ootellut jo. Jengiä tulee sisään ja siitä vastaanotolle ja mä vain venaan.
Tää on kyllä aika ikävä juttu, vaikka erikoissairaanhoito on Suomessa aika hyvällä tasolla on nää päivystys hommat on aika anuksesta.En. 3 tuntia tässä ootellut jo. Jengiä tulee sisään ja siitä vastaanotolle ja mä vain venaan.
Mitä yksityistä suosittelisit, joka päivystyksellisesti arvioisi trauman ja mahdollisesti operoisi sen?Et kai julkiselle mennyt ?
Tää on kyllä aika ikävä juttu, vaikka erikoissairaanhoito on Suomessa aika hyvällä tasolla on nää päivystys hommat on aika anuksesta.
Ei oo siteitä, ja taasko mä siellä olen.Onko Mikellä jotain siteitä Savoon, kun olet taas päässy Savon Sanomien "tuloselvitettävien" joukkoon?
Jo toinen vuosi peräkkäin.
Ei oo siteitä, ja taasko mä siellä olen.
Oikee puoli on melko fine, vaikka vitun kipee onkin. Vasemmassa selvä damage ja jänne varmasti osaksi poikki kun rinta putos vähän.
katso liitettä 139962 katso liitettä 139963
Pitäisin todella erikoisena, jos Mikellä ei olisi tapaturmavakuutusta, jonka piikkiin tuollaisen voisi hoidattaa alusta loppuun saakka yksityisellä. Tuollainen vakuutus maksaa tyyliin pari sataa vuodessa.Mene yksityiselle (vaikka mehiläinen, katso että on aiheen tunteva lekuri eli ei siis mikään yleisjanari), pyydä lähete HUSille. Laittavat pyydettäessä kiireellisenä kunnalliselle erikoissairaanhoitona. Haartmanin terveyskeskus/sairaala on aivan persekeskus helsinkiläisille.
Ja jos pakkiksella joku kakkahousu alkaa mussuttamaan että väärä protokolla niin juuri tarkastettu HUSilla työskentelevältä kirurgilta. Nopein tapa tai sitten yksityiselle...
eikös Mike just lopettanut niitä vakuutuksiaan, näin muistelen. Mutta jos on tollanen vakuutus niin meni aivan väärään paikkaan venaillemaan.Pitäisin todella erikoisena, jos Mikellä ei olisi tapaturmavakuutusta, jonka piikkiin tuollaisen voisi hoidattaa alusta loppuun saakka yksityisellä. Tuollainen vakuutus maksaa tyyliin pari sataa vuodessa.