Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vaihdan sen magneettiin. Oikeassa ei mitään damagen jälkiä, mutta sielä taitaa olla repeemä keskellä lihasta. Se ei satu ollenkaan niin pahasti ja voin nostella sitä ihan vapaasti ja availla ovia. Vasen on paskana ja siinä tosiaankin on joko lihas irti tai jänne poikki osaksi.Olisko siellä sitten vaan jänteen kohdalla osittaista repeämää? Näkyykö siellä oikeassa tississä vieläkään mitään? Huomenna sitten lisää selviää. Kuinkahan hyvä ultraääni on noita vammoja arvioimaan.
Halusin todistaa itselleni, että lääkkeet ei ole systeemin tärkein tekijä, vaan oikeanlainen treeni ja ravinto. Ja mä tosiaankin ylitin aikaisemmat tulokseni tolla 205 nostolla. 210 oli tyhmää siltä osin, että tein jo enkkani. Mut kun ei painanut mitään eikä sattunut.Toivottavasti tää ei kuulosta jälkiviisaalta vittuilulta, ei ole tarkoitus. Miksi sä ylipäätänsä lähdit taas näitä maksimiykkösiä kokeilemaan uudestaan kun et enään käy kilpaa nostamassa ja rinta on hajotettu jo aiemmin kertaalleen?
Meinaatko tän haverin jälkeen vielä koittaa penkkailla isoja romuja vai jätätkö penkin takavasemmalle? Paljon tsemppiä kuntoutukseen.Halusin todistaa itselleni, että lääkkeet ei ole systeemin tärkein tekijä, vaan oikeanlainen treeni ja ravinto. Ja mä tosiaankin ylitin aikaisemmat tulokseni tolla 205 nostolla. 210 oli tyhmää siltä osin, että tein jo enkkani. Mut kun ei painanut mitään eikä sattunut.
Ei kyllä mun penkkailut isommilla on penkattu. Rinta vastaa mulla niin hyvin, että bodataan sitä sitten muilla liikkeillä kun alkaa kestämään. Kuminauhoillahan se lähtee jossain vaiheessa.Meinaatko tän haverin jälkeen vielä koittaa penkkailla isoja romuja vai jätätkö penkin takavasemmalle? Paljon tsemppiä kuntoutukseen.
Joo, tää viikko nyt ihan rauhassa ja olen sitten viisaampi kun saan magneettikuvat.Ai saatana, ei kyllä naurata. Tsemppiä tuon kanssa ja jaksamista muutenkin. Ei noi henkisesti helppoja juttuja ole, vaikka kuinka yrittää pysyä positiivisena. Toivottavasti pääset pian jalkoja duunaamaan, niin pysyy pää kasassa.