Hyvin sä vedätheh joo, joskus jossakin tinderi-ketjussa tai vastaavassa sanottiin, että mä olen aivan tyhmä ja vaan yhtä tyhmät tykkää mun jutuista.
Minä olen aina saanut pillua ilman tinderiä![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvin sä vedätheh joo, joskus jossakin tinderi-ketjussa tai vastaavassa sanottiin, että mä olen aivan tyhmä ja vaan yhtä tyhmät tykkää mun jutuista.

Koska mä ymmärrän, että joku käyttää Windowsia syystä että. Eikä mua kiinnosta millä koneella se tekee tai pelaa. Mä ymmärrän myös hippejä, jotka ei omista edes konetta, niillä on siihen varmaan joku syy.Voisko joku Apple-käyttäjä kertoa, miksi he eivät vittuile windows-käyttäjille?
Voisko joku windows-fanipoika kertoa miksi Apple käyttäjiä vihataan ja mollataan? Voisko joku Apple-käyttäjä kertoa, miksi he eivät vittuile windows-käyttäjille? Sitten viimisenä joku vois kertoa että mikä vittu teitä vaivaa?
Eikös Applen käyttäjät ole niitä joille Steve Jobs on jumala ja jonka hautapaikka on pyhiinvaelluksen kohde? Vaikea kuvitelle, että windowsin käyttäjillä olisi samaa suhdetta Gatesiin.On toinen juttu ostaa käyttötarkoitukseen hyvä laite "kalliilla" hinnalla, kuin ostaa käyttötarkoitukseen ei niin hyvä laite vielä kalliimmalla hinnalla
Apple ei taida tehdä mitään juttua paremmin, mitä muut, vaikka maksaakin enemmän, jos on tottunut käyttämään applea niin sitten maksaa siitä, tämä on ihan pätevä peruste
Siinä ranteet kääntyy paremmin ja saa myös kyynärpäät vähän enemmän kylkiin. Itse teen vain kun kevyellä se on mukavampi niin tehdä.Mistähän johtuu että apinaotteella nousee penkistä paremmin, voiko asiaan vaikuttaa? En tiedä johtuuko olkapää vammoista vaiko luonnollisempi muuten.
Olin kattovinaan että sul vaihtui ote 100kilossa.
Otappa yhteys erääseen lisäravinteita kauppaavaan yritykseen että unohtavat Giant Killer vaatteet ja teettävät Timo Rauta- Training Gear malliston. Lupaan ostaa hupparin ja bokserit. Myös Mike voisi harkita STS paitojen tyylistä ratkaisua timpalle.heh joo, joskus jossakin tinderi-ketjussa tai vastaavassa sanottiin, että mä olen aivan tyhmä ja vaan yhtä tyhmät tykkää mun jutuista.
joo, niiden huppareiden selkämyksiin vois painaa esim tuon " olen saanut pillua ilman tinderiä" jne. :D Kyllä niitäkin joku ostais..Otappa yhteys erääseen lisäravinteita kauppaavaan yritykseen että unohtavat Giant Killer vaatteet ja teettävät Timo Rauta- Training Gear malliston. Lupaan ostaa hupparin ja bokserit. Myös Mike voisi harkita STS paitojen tyylistä ratkaisua timpalle.
Ja viet sinne varastoon 5 tonnin setin, niin ei tartte odotella, että ne siellä enää keväällä on.
mun näkemys on, että se on lähinnä raha joka saa ihmiset vittuuntumaan ja harmistumaan. Universaalisti se vituttaa, jos jollain on pajon rahaa ja kehtaa vielä käyttää sitä.Mielenkiinnon kohteita on niin paljon erilaisia ja jokainen taaplaa tyylillään. Ite tykkään käyttää viimeisen tekniikan mukaisia laitteita, mutta toisaalta joskus on mukavaa tehdä jotain ite. Voi vaikka lähtee viikoks korpeen rinkka selässä ja suunnat löytyy kompassilla. Tai tehdä koneremontin harrasteautoon tai moottoripyörään.
Eikä mulle tartte tulla kenenkään neuvomaan, että tee näin eikä noin. ;)
:DRidge wallet. Itsellä hiilikuituversio matkalla.Mistä se korttilompakko on mitä esitit snäpissä?
Ridge wallet. Itsellä hiilikuituversio matkalla.
Ei kuvattu. Ridge wallet on ihan kätsy, muutama päivä niin tottuu. Ja reunimmaisiksi sileet kortit, niin parhaiten liukuu sit.Nii treenasitteko te sen Markuksen kanssa jalkoja ja tuliko sitä kuvattua filmille?
Mitäs muita erikoisia miljonäärejä olis instassa kuin Dan Bilzerian jne. Mielenkiintoisia kavereita seurata.